האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מראיניי העבר של הוגוורטס

מכל בית אחד מארבעת הבתים נבחר תלמיד אחד, ויחד יצאו להרפתקאות בעזרת מחולל הזמן, לראיין קוסמים גדולים מהעבר!



כותב: עכשיו מעונן
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 505
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר, הוגוורטס - זאנר: הרפתקאות, קומדיה - שיפ: הפתעות מצפותתתתתתתתתת - פורסם ב: 24.01.2022 - עודכן: 09.03.2022 המלץ! המלץ! ID : 13061
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

''שלום לכם תלמידים יקרים, לעוד שנה נהדרת ומלאה חוויות בבית הספר הוגוורטס!'' קראה הפרופסור מקונגל, מנהלת בית הספר. ''לאחר שמוינו התלמידים החדשים, ואכלנו לנו בעונג מטעמים נפלאים, הגיע זמן שאודיע כמה הודעות חשובות. בזמן ששהיתם בחופשת הקיץ, התייעצנו, אנחנו, כמה גורמי חינוך, על אם לקיים את התוכנית הזאת. בסוף, לאחר הכנות בלתי פוסקות, החלטנו לקיים את התווכנית הזאת. ובכן, כפי שאני רואה אתם סקרנים כבר לשמוע, לכן אתחיל: מכל בית אחד יבחר תלמיד בעל אחריות, שנינות ועוז רוח, והתלמידים האלה ישלחו לעבר על ידי מחולל הזמן הזה, (הפרופסור הציגה בידה מכשיר כסוף בזמן שכל התלמידים מקשיבים בפה נעול; מרותקים.) בכדי לראיין ולסקר דמויות חשובות מן העבר. זה יהיה מסוכן במעט, מפני שהתלמידים הללו ישלחו לזמנים קשים ואף אפלים, ולכן, בהחלטת הנהלת בית הספר ומשרד הקסמים, הוחלט שיוכלו להשתתף תלמידים משנה ה'  בלבד.'' מלמולי האכזבה והבוז של תלמידים גברו על דיבורי ההתרגשות.  

''אבל פרופסור,'' קראה תלמידת שנה חמישית משולחן ריבנקלו, ''איך בדיוק תחליטו מי ישתתף?'' ''ובכן, העלמה מילר, זה בדיוק מה שבאתי להסביר עכשיו.''  ''כמו שחלקכם מכירים, לאלו שקראו בספרי ההיסטוריה, בשנים 1994-1995 התקיים כאן בהוגוורטס טורניר הקוסמים המשולש. טורניר זה הכניס תלמידים משנה שביעית,'' ''למרות שזה לא מנע את מותו של דיגורי'' לחש תלמיד משולחן האפלפאף ''דממה!'' צעקה הפרופסור מקונגל. ''כמו שאמרתי, הטורניר הכניס תלמידים משנה שביעית, והתלמידים נבחרו על לא אחר מגביע האש.'' כשהיא נקבה בשמו, עלה לפתע גביע רחב ידיים מעלה להבות כחולות כקרח, אשר לחשים עתיקים כמו רונות כתובים על חזיתו. ''וכך גם יהיה עכשיו. מזכירה: תלמידים משנה חמישית  בלבד, מכניסים את שמם לגביע האש במידה ויחפצו להשתתף.'' ''ועכשיו, למעונות! תלמידים חדשים למדריכים, לילה  טוב.'' ובזאת סגרה מקונגל את הדיון. מאות תלמידים נהרו בעייפות אל דלת הכניסה שבעים אך לא שקטים.'' ברור היה שכולם ידברו על הרעיון של מקונגל.


''איזה מגניב, לא?'' שאלה רוז את חברתה. ''אה? כן ברור. טוב רוז ליילה טוב'' אמרה במהירות והסתלקה לחדר המועדון שלה. מוזר, רוז חשבה. היא לאחרונה ממש מרחפת... ומתחמקת ממני. אמה הייתה חברתה הטובה ביותר למרות שהייתה בסלית'רין. הן נפגשו ברכבת ושם הפכו לחברות הכי טובות. ולמרות המיון, שתיהן תמיד ביחד! רוז התקשתה להירדם. היא חשבה כל הזמן על גביע האש. היא חשבה איזה מגניב יהיה אם היא תוכל להשתתף... מה תגיד אמא? היא תהיה גאה בה.


למחרת בבוקר רוז הגישה את שמה לגביע האש! מעניין  כל כך אם היא תיבחררררררררר...


הטקס הגיע! מודיעים על מי שיתקבל לנבחרת... הפרופסור מקונגל פצחה בנאום פתיחה ארוך ומוסרי, שמודיע על הקושי שייהיה בעבודה. רק שזה לא יפגע במבחנים, חשבה רוז. טוב, הנה הפרופסור מקונגל מודיעה על המשתתפים...

''ובכן מהאפלפאף... נבחר... מה? לא יתכן... השטותניק הזה?'' ''פרופסורררררררר'' כל האולם זעק. הרי ברור שיש רק 'שטותניק' אחד מהאפלפאף.  אומרים שהוא מוין להאפלפאף בטעות. יש שמועות שהמצנפת צעקה: ''שלוחיאדה! סתם צחקתי... האפלפאף!'' ''ובכן, סליחה, כמו שאמרתי... מהפלפאף... נבחר... ארת'י ברנס!'' ''ומריבנקלו... נבחרה... לין מילר!'' עלתה על הבמה ילדה בעלת שיער שחור כמוו הלילה עיניים ירוקות- כחולות כמו הים, ועור מעט כהה.  ''מסלית'רין... נבחר... סקורפיו מאלפוי!'' מחיאות כפיים מנומסות מריבנקלו, מהאפלפאף ומגרייפינדור. משולחן סלית'רין צעק ילד בעל עיניים ירוקות ושיער כהה :'' אין עליךך סקורפיווווווווווווווווו'' ''ומגריפינדור... נבחרה... רוז וויזלי גריינג'ר!''

 

הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007