האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

כישוף של מוגלגים

האפלפאפית שחברתה הטובה ביותר היא מוגלגית.
הפאלפאפית שפגע בה כישוף.
כישוף של מוגלגים.



כותב: א.נ
הגולש כתב 12 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 388
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אהבה - שיפ: לא מגלה, מואהאהאהא - פורסם ב: 17.04.2022 - עודכן: 06.05.2022 המלץ! המלץ! ID : 13215
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

שלום!

רק חשוב לי לציין שהפאנפיק מדורג כpg13, אבל אין אלימות מפורטת.

הפאנפיק פשוט לא מתאים לpg, וpg13 זה הכי קרוב שמצאתי לדירוג. הפאנפיק נמצא איפושהו באמצע בין שניהם.

בכל מקרה, לזניה לכולנו וקריאה נעימה!


בדרך חזרה, כשאני יושבת עם מטען מיטלטל מעלי, עם חברים וממתקים מפוזרים על המושבים סביבי, כשאני צופה בגבעות והיערות חולפים במהירות על פני, אני לא יכולה שלא להיות קצת עצובה. 

נגמרה השנה ואין יותר לימודים למשך כל הקיץ, עזבנו את הוגוורטס ואנחנו חוזרים הביתה. 

עצוב לי לחשוב על הטירה הריקה בלי המוני התלמידים בתוכה שכושלים וממהרים במסדרונות המבלבלים ובמדרגות המוזרות.  

בלי כשפים מרגשים ושיעורי היסטוריה משעממים.

עצוב לי לחשוב על הרוחות שנשארות לבד בטירה הגדולה, על חדרי המועדונים הריקים ועל גמדוני הבית שנשארו בלי עבודה למשך קיץ שלם.  

אבל אני שמחה לחזור הביתה.

למען האמת, אני אפילו קצת מאושרת. 

אמא, אלן, סבתא. 

לילו.

כשאני חושבת עליה הלב שלי מתחיל לדפוק מהר יותר ואני רוצה שהרכבת כבר תגיע. 

לילו הייתה חברה שלי מאז שאני זוכרת את עצמי.

אין מישהו אחר בכל העולם שיותר הייתי רוצה שייסע איתי להוגוורטס, אבל לילו היא מוגלגית. 

היא כעסה עלי שסיפרתי לה שאני נוסעת לפנימייה. לא דיברנו יומיים, אבל אני לא הייתי מודאגת. 

ידעתי שהיא פשוט מפחדת להישאר לבד, בלעדי. 

בקיץ האחרון, של שנה שעברה, לילו צבעה את כל השיער שלה חוץ מהשורשים לכחול טורקיז, בלי לספר להורים שלה. אמא שלה התחרפנה, כמובן, אבל ללילו זה לא הפריע. כזאת היא לילו.

שלווה ורגועה ועושה מה שהיא רוצה, אבל בשום אופן לא מפונקת. 

מסתבכת בצרות ויוצאת מהן, קשה ורכה, עצובה ושמחה.

 אבא שלה מת בשנה שעברה כשהייתי בהוגוורטס. היא הייתה עצובה, עצובה, עצובה, שזה שתי עצובה יותר מהרגיל. 

 היא ממש אהבה את אבא שלה. 

הוא לא כעס עלינו בכלל כשנכנסנו לבית שלה עם גור חתולים קטן ומטונף יום אחד אחר הצהריים - הוא רק אמר לנו לנקות אותו ולהסתיר אותו מאמא שלה.

 גם אני חיבבתי אותו מאוד. הוא היה הדמות האבהית היחידה בחיי, כי סבא שלי מת כשהייתי קטנה, אמא שלי מעולם לא אהבה בנים ואלן הוא אחי הקטן. 

עברו כמה שעות.

פיטפטתי וצחקתי וזללתי המון ממתקים.

שיחקתי טאקי מתפוצץ ואכלתי סוכריות ברטי- בוטס, הכפלתי את אוסף קלפי הצפרדעים שלי וכמות עוגות הקדרה שנכנסו לפי מספיקה לקיץ שלם, אם לא לשנה.

על המושבים מסביבי היו פזורים ממתקים מכל הסוגים, וגם כאלו שלא היה להם סוג, כאילו שאני בחנות ממתקים זעירה ומבולגנת. 

ככה העברתי את השעות האחרונות לנסיעה. 

ואז, בלי ששמתי לב, הגענו.


תגובות?

הפרק הבא
תגובות

איזה רעיון אומיגדדדד · 18.04.2022 · פורסם על ידי :צעד ועוד צעד

· 18.04.2022 · פורסם על ידי :The Prey
המשך!
כתוב בצורה מהממת!

תודה רבה! · 19.04.2022 · פורסם על ידי :א.נ (כותב הפאנפיק)
המשך בקרוב

(: · 20.04.2022 · פורסם על ידי :מישהי שאוהבת הארי פוטר
יפה
נרשמתי

מהמםםם · 20.04.2022 · פורסם על ידי :Rose Emma Milton
אמאלה פאנפיק כל כך יפהה😍
את הכותבת של 'אני שונא אותו', לא?
זאת שמאחלת לכולם לזניה ואז אני נעשית רעבה?
הכתיבה שלך נדירה!! את חייבת להמשיך, באמת. איזה כישרון. מהמם.
משהו שאני אגיד יכול לגרום לך להמשיך את שני הפאנפיקים, ו*מהר*?!
בבקשה בבקשה בבשקה. יש כל כך מעט פאנפיקים מעניינים. פליז.

חח. כן. תודה. · 21.04.2022 · פורסם על ידי :א.נ (כותב הפאנפיק)
מודה באשמה! אני זאת שמאחלת לכולם לזניה ואז את נעשית רעבה.
תודה:)
אני כבר עובדת על הפרק השלישי ב " אני שונא אותו" ( שהוא בעצם הפרק השני כי הפרק הראשון הוא פרולוג).
הפרק השני כאן יכתב עוד מעט גם הוא.
תודה על התגובה!
המשך בקרוב.

המשך! · 02.05.2022 · פורסם על ידי :מישהי שאוהבת הארי פוטר
אני מחכה כבר שנההההההה
את מעלה המשך?

כן, אמשיך. · 03.05.2022 · פורסם על ידי :א.נ (כותב הפאנפיק)
רק שיש לי בעיה.
אני אמנם מלאה ברצון להמשיך את הפאנפיקים הקיימים שלי, אבל המוח שלי ריק מעלילה בשבילהם.
במקום זה, יש לי הרבה רעיונות לפאנפיקים חדשים.
למשל, כתבתי שורה אחת בפרק השני בפאנפיק הזה ועמוד וקצת בדרייב על קופסת הרגשות האטומה של וולדמורט.
( אבל הכאב הכי גדול של וולדמורט היה בראש - בקופסה האטומה של רגשות שדחק אחורה וקדימה והפך בין כפות ידיו העכבישיות. הוא לא ידע מה לעשות איתה. הוא לא הצליח לפתוח אותה, לא בעזרת כל המפתחות שבעולם. הוא לא הצליח לשנות אותה לעצם אחר. הוא לא הצליח לעשות איתה דבר.)
אכן בעיה.
:)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007