האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


אולי נהיה חברים?

תמיד ראינו את דראקו מאלפוי בתור מישהו קנאי ובריון, אבל מה עם טעינו? מה אם הכל היה אי הבנה...?



כותב: ***draco girl***
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 979
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: דרארי פוטר - פורסם ב: 04.05.2022 - עודכן: 11.05.2022 המלץ! המלץ! ID : 13245
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש


הדבר הראשון שדראקו ראה כשהוא יצא מן הרכבת הוא הר אדם שעיר ורחב שצעק לעבר התלמידים, "תיכנסו לסירות אתם תלמידים של שנה ראשונה, ארבע ילדים בסירה בבקשה". 

דראקו מיהר להצטוות עם קראב וגויל וחיפש תלמידים אחרים שיצטרפו לסירה שלהם. בסוף הוא היה בסירה ביחיד עם קראב, גויל וילדה בלונדינית שהציגה את עצמה בתור חנה אבוט, היא נראתה לדראקו כמו הפאלפית ידועה מראש. 

אחרי רבע שעה בסירה הם הגיעו להוגוורטס. זה ללא שום ספק היה המקום היפה ביותר שדראקו ראה איי פעם. הטירה הייתה גדולה יותר משש - עשר אחוזות מאלפוי ביחד וזה רק מהמראה מבחוץ! היא הייתה מוארת ומזמינה עם שערים גדולים ומקושטים לכבוד השנה החדשה. התלמידים יצאו אחד אחד מהסירות נרגשים ומתלחששים, מתרשמים ממראה הטירה.

 כשדראקו עבר בשערים הענקיים בכניסה להוגוורטס הוא הרגיש קטן מאוד, אבל גם מוגן מאוד, הוא ידע שהוא הגיע למקום הנכון. 

הוא כמעט התנגש בילדה שלפניו כשכולם עצרו בפתאומיות, על המדרגות המובילות למה שדראקו חשב כחדר האוכל עמדה אישה חמורת סבר בגלימת אזמרגד ארוכה. "לפני שתוכלו להיכנס לאולם הגדול ולאכול ארוחת ערב בנחת," היא אמרה "תצטרכו להתמיין לבתים שלכם, בית גריפינדור לאמיצים, רייבנקלו לחכמים, סלת'רין לשואפים לכוח והפאלפף לכל טובי הלב. חכו כאן כמה דקות בשקט וכבר אבוא לקחת אתכם לתוך האולם".

 דראקו ניצל את ההזדמנות לחפש את הארי פוטר, אולי אפילו יספיקו לעמוד אחד ליד השני בטקס המיון! הוא הביט סביבו וסוף סוף מצא אותו, את הראש בעל השיער השחור כלילה. הוא נדחק בין כל הילדים והילדות שעמדו שם והגיע אל הארי. 

לרגע, דראקו לא האמין למה שהוא ראה, ליד החבר המיועד שלו, עמד ילד ג'ינג'י מנומש ועלוב למראה, בטח אחד מהוויזלים הוא חשב. דראקו החליט לנסות לזכות בכל זאת בחברותו של הארי וניגש אליו. 

"זה נכון?" דראקו אמר "אתה הארי פוטר?". "כן" אמר הארי. קצר וקולע, הוא בטח מאוד צנוע חשב דראקו והמשיך את השיחה, "לי קוראים, מאלפוי, דראקו מאלפוי". הילד הג'ינג'י שעמד ליד הארי השמיע שיעול קטן, כאילו הוא מחניק צחוק, זה ערער את כל הביטחון העצמי שעוד היה לדראקו. "השם שלי נשמע לך מצחיק, מה? אני לא צריך לשאול מי אתה. אבא שלי אמר לי שלכל בני משפחת וויזלי יש שיער ג'ינג'י, נמשים, ויותר ילדים מכסף להחזיק אותם.". דראקו התחרט ברגע שהוא אמר את המשפט הזה, הוא ראה את פניו של הג'ינג'י נופלים וכל האור שהיה בהם כבה. דראקו החליט להתעלם ולהמשיך את השיחה עם הארי, "אתה תגלה מהר מאוד שיש משפחות קוסמים שהן טובות יותר מהאחרות, פוטר. לא כדאי לך להתיידד עם הסוג הלא נכון. אני מוכן לעזור לך עם זה" דראקו הושיט את ידו ללחיצה, הארי לא לקח אותה ובדיוק ברגע הזה דראקו הפסיק לנסות, הוא הבין שאין לו סיכוי.


הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

נחמד! · 09.05.2022 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD
אני חושבת שזה רעיון ממש טוב לספר את הסיפור מנקודת מבטו של דראקו :)
מאוד מקווה שלא תתייאשי באמצע ותמשיכי, כי זה נשמע ממש מעניין!

הערה קטנה: כשכותבים דיאלוגים, כל משפט צריך להיות בשורה חדשה. כלומר, משפט שדראקו אומר לא אמור להיות אותה שורה עם משפט שהארי אומר. זה פשוט לא נוח ומבלבל כשהכול מרוכז לפסקה אחת.

וכן הייתי ממליצה לך לפרט יותר - גם על מה שקורה מסביב (נגיד בסדנה שהם עומדים ומדברים - יש בטח מלא דיבורים מסביבם), גם על דברים שרואים וגם על מחשבות ותחושות של הדמות הראשית (דראקו).

בהצלחה!

נחמד! · 09.05.2022 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD
אני חושבת שזה רעיון ממש טוב לספר את הסיפור מנקודת מבטו של דראקו :)
מאוד מקווה שלא תתייאשי באמצע ותמשיכי, כי זה נשמע ממש מעניין!

הערה קטנה: כשכותבים דיאלוגים, כל משפט צריך להיות בשורה חדשה. כלומר, משפט שדראקו אומר לא אמור להיות אותה שורה עם משפט שהארי אומר. זה פשוט לא נוח ומבלבל כשהכול מרוכז לפסקה אחת.

וכן הייתי ממליצה לך לפרט יותר - גם על מה שקורה מסביב (נגיד בסדנה שהם עומדים ומדברים - יש בטח מלא דיבורים מסביבם), גם על דברים שרואים וגם על מחשבות ותחושות של הדמות הראשית (דראקו).

בהצלחה!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007