האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ההמשך למגיסטריום

כתבתי המשך לסדרה: מגיסטריום, הסדרה האהובה עליי, אשמח שתקראו



כותב: מישהו ממש נחמד
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1319
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: מגיסטריום - זאנר: פנטזיה - שיפ: קאל וטמרה, ארון וסיליה, ג'ספר וגוונדה, מקס ותום, טום ולילה, מירנדה ובריאן - פורסם ב: 14.06.2022 - עודכן: 19.07.2022 המלץ! המלץ! ID : 13369
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

מארק דלמון צעד ברחוב הגשום במהירות, בציפייה להגיע כבר לבית הנכון.
רוח קרירה נשבה בחוץ ללא טיפת רחמנות על מארק והקפיאה את גופו.
באותו הזמן בדיוק הוא שמע מישהו רץ אחריו וקורא בשמו בטון מודאג מאוד אך גם חשדני.
איזה ביש מזל! זה הוא! הוא עקב אחרי, חוצפה שכזו! חשב ברוגז מהול בלחץ, זיעה טפטפה על פניו והוא מיהר להפעיל על עצמו קסם הגורם לקוסמים להפוך לבלתי נראים.
אחיו לוייר, אשר הגיע לאותו הרחוב בדיוק שניה לאחר שהופעל הקסם, לא הבחין בו ולא מצא אותו.
לוייר הסתובב על עקבותיו ביאוש כשדמעות בעיניו, הוא היה עצוב מאוד והתייפח.
לוייר לא ידע שמארק עובד אצל אדון האופל החדש, כי מארק פחד לספר לו והעדיף לשמור על העניין בסוד מכל סובביו.
מארק ידע שחלקם יאבדו את אמונם בו אם לא יסתיר זאת מהם, בדרך כלל מארק מצא תירוצים מצויינים (טוב, לא מצויינים אבל טובים) לצאתו בשעה מאוחרת, אבל כשעקבו אחריו זה היה עניין שונה לגמרי.
הוא המשיך בצעדים מהירים אף יותר מאשר קודם והביט לחוץ בשעון שעל מפרק כף ידו החסונה, השעון הציג שלוש אפס אפס בלילה, איש לא אמור להיות ער מלבדו כעת.
מארק ידע שבטח יש איפשהו כמה ילדים שלא מצליחים להירדם, אבל הוא קיווה שמקס האנט הקטן הוא לא אחד מהם.
הוא הגיע לבית משפחת האנט, הקיף את הבית והבחין לפתע בחלון פתוח לרווחה.
זהו ליל המזל שלי! איזה כיף, חשב מארק ונכנס דרך חלון חדר הילדים במהירות מיומנת.
בידו הימנית הוא החזיק את הצנצנת הקטנה שהצל השחור והאפל השתולל בה ונחבט בדפנותיה, מצפה כבר לצאת החוצה לעולם הגדול ולהשרות הרס ולחץ בעולם.
מארק התכופף על מנת שלא יראה אותו במקרה מישהו ממשפחת האנט.
זה לא עזר, לילה האנט הקטנה ראתה אותו ממיטתה הקטנה והיא עמדה לספר למירנדה האנט, התאומה שלה. צווחה קטנה ודקה נפלטה מפיה של התינוקת בת השנה, מארק היה מודע לעובדה שזמנו קצוב מאוד, בקרוב אחד ההורים יגיע לבדוק את פשר הצווחה של התינוקת הקטנה שלו.
נו באמת, חשב במרמור, הוא רכן מעל המיטה של מקס הפעוט בן שנתיים.
הפעוט ישן בשלווה כזאת, עם אגודל ימין בפיו, שמארק כמעט ריחם עליו וחזר על עקבותיו בידיים ריקות, אבל אז הוא התעשת ופתח את הצנצנת, מכוון את הצל אל מקס הקטן שישן בשלווה.
הצל המאושר לקח תנופה גדולה ונכנס באחת אל גופו של מקס הקטן.
מקס התרומם לאוויר לרגע ואז צנח במיטה שלו.
מארק הסתובב לדלת במטרה לוודא שאיש לא צופה בו במקרה וראה את טמרה האנט, אשתו של קאל האנט, עומדת במשקוף הדלת, כמעט מתעלפת, עיניה פעורות לרווחה וידה הרועדת מחזיקה בשמלתה בבהלה.


אין בכוונתי להרוויח מפאנפיק זה, רק לצורך הנאה :)

הפרק הבא
תגובות

הי · 17.06.2022 · פורסם על ידי :מישהו ממש נחמד (כותב הפאנפיק)
הי, אם מישהו שם לב שאני כתבתי "עשיתי" במקום *** עשה אז אשמח אם תכתבו לי בפרטי ואתקן, תודה

הי · 17.06.2022 · פורסם על ידי :מישהו ממש נחמד (כותב הפאנפיק)
אם מישהו אי פעם קרא את זה אשמח שתגיבו כי יש צפיות אבל אין תגובות אז אני לא יודעת אם קראו, זה חשוב לי, תודה

אממ · 18.07.2022 · פורסם על ידי :הרמיוני שולטת
אולי קצת באיחור...
קראתי את הסדרה ואהבתי ממש את הפנאפיק שלך!!!
כתיבה יפה מאוד!

הי · 18.07.2022 · פורסם על ידי :מישהו ממש נחמד (כותב הפאנפיק)
תודה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007