האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

כל פיסה ממך (הארי וג׳יני)

הארי וג'יני תמיד היו חברים, הם נראו כמו אח ואחות, אבל מה קורה כשהארי מבין משהו? מה קורה כשהארי מבין שהיא לא רק "האחות הקטנה של רון?"



כותב: Taliaaa
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 7202
5 כוכבים (5) 11 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטיקה - שיפ: הארי וג'יני, רון והרמיוני - פורסם ב: 15.06.2022 - עודכן: 07.05.2023 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 13379
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

היא ניצחה. אחרי שש שנים שהוא הכיר אותה, הארי המשיך לשכוח כמה חזקה הייתה ג'יני וויזלי. היא קפצה מהמטאטא שלה והסתכלה עליו בניצחון.

"מה אתה אומר פוטר? עוד משחק?", ג'יני צחקה והסתכלה עליו עם גבות מורמות.

הארי, נושם בכבדות מהרדיפה אחריה, נענע את ראשו ופקח את עיניו כאילו היא הייתה מטורפת.

 

"אני אפילו לא יודע איך את עושה את זה.. אבל את תקבלי את המגיע לך!", הארי התחיל לרוץ, מנסה לתפוס אותה ומסתכן בסכנה מסוכנת במיוחד, כי היא בדיוק בדקה את השעון שלה.

 

"הארי!! זה אפילו לא הוגן!!", היא אמרה צוחקת, בזמן שהוא דחף אותה על הדשא של מגרש הקוודיץ', תוקף בדיוק איפה שהוא ידע שהיא רגישה.

 

"את יודעת, יום אחד אני הולך לנצח אותך", אמר הארי מעליה, הוא הבין, ולא בפעם הראשונה, כמה יפה ג'יני הייתה. לא מהסוג של היופי שהיה לצ'ו, היה לה יופי עדין, יוקרתי יותר, כמו פרח עם עלי כותרת העשויים נחושת. לא משנה כמה קטנה או חפה מפשע היא נראתה, הוא ידע שהיא הייתה אמיצה וכשרונית.

 

ג'יני כיחכחה בגרונה. הארי בהה יותר מדי זמן, הוא עשה את זה המון בימים האחרונים, ואפילו לא ידע למה.

 

"אוקיי, אני אתן לך לנצח בפעם הבאה אם זה מה שיגרום לך להרגיש טוב יותר. בכל מקרה, כדאי שאלך. יש לי דייט"

הארי כמעט נחנק.

"דייט? ומי המאושר?"

 

"זה לא עניינך", אמרה ג'יני בקול מזמר. "אבל רק אל תגיד לרונלד, זה לא שזה רציני עדיין, וגם הוא כעס קצת כשיצאתי עם מייקל. אני פשוט רוצה לראות איך זה ילך"

הארי גם כעס קצת כשג'יני יצאה עם מייקל, אבל הוא באמת רצה שג'יני תגיד לו עם מי היא יוצאת.

"נו באמת ג'ין, את יודעת שאת יכולה לספר לי הכל, ואני גם כמו אח שלך, אבל אני בעצם לא, אז אני לא יכול לשפוט אותך" זה היה נכון, הם התייחסו אחד לשני כמו אח ואחות, אבל להארי הייתה תחושה משונה - כאילו הוא חייב לגונן עליה.

"אוקיי, בסדר. אני יוצאת עם דין"

"דין?", הארי לא יכל להסוות את מעט הגועל שיצא לו. גי'ני התסכלה עליו והתחילה לפתוח את פיה כדי לומר משהו, אבל הארי הקדים אותה. "אני מתכוון דין הוא מדהים, הוא חבר שלי.. ו - טוב - הוא נחמד ואני שמח. אני לא שופט אותך".

 

ג'יני חייכה וגלגלה את עיניה, היא אהבה את העובדה שהארי תמך בה אבל לא חנק אותה, כמו אחים שלה או אפילו כמו הרמיוני. היא צחקה שוב כשהיא ראתה עד כמה מודאג הוא באמת נראה.

"ובכן, תודה לך 'אח שהוא לא באמת האח שלי'" ובמילים אלה היא התחילה לרוץ לכיוון הטירה.

 

זהלא כאילו הוא לא היה שמח בשבילה, הוא פשוט ממש רוצה שהיא תהיה עם מישהו שיהיה שווה אותה, כי הדבר האחרון שהוא רוצה היה ג'יני עם לב שבור. להארי כנראה אכפת יותר מדי, זה כנראה זה.

הוא הסתכל בראש אדום השיער נעלם לתוך הטירה, והוא התחיל רוץ גם. זה היה יום שישי בערב, והוא היה עייף מהשבוע שעבר עליו, אז הוא הלך ישר לחדרי השינה. לא היה שם אף אחד, הארי ידע שרון עם הרמיוני, לומד בספריה, וכנראה הרמיוני כמעט מאבדת את דעתה, מנסה לגרום לרון להיות מפוקס ב 'לא להיות טוב שלא לעשות כלום', לפי המילים שלה. הארי שכב במיטתו, חושב על השיחה עם ג'יני. "זה אפילו לא כזה רציני עדיין", היא אמרה, אבל זה אומר שזה הולך להיות רציני בקרוב? הארי לא היה אמור לחשוב על זה, והוא ידע את זה, הבעיה הייתה העובדה שהיה לו אכפת מזה כל כך. רק לחשוב על דין מנשק אותה או כל דבר אחר שייגרום למערכת היחסים שלו עם ג'יני להפוך לרצינית גרם לו כאב ראש. הוא עצם את עיניו, ונרדם.

הפרק הבא
תגובות

נחמד · 16.06.2022 · פורסם על ידי :מישהי שאוהבת הארי פוטר
אהבתי

מגניבבב · 19.06.2022 · פורסם על ידי :צעד ועוד צעד
נרשמת וממליצה ומדרגתת

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007