האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


אויב משותף

פרסי וחבריו נפגשים עם סופי וחבריה. מה קורה כאשר הנסתרים מנסים להשתלט גם על עולם בני האדם והחצויים?



כותב: Everything Im not
הגולש כתב 9 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 857
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: פרסי גקסון+ שומרת הערים האבודות - זאנר: פנטזיה - שיפ: הזוגות שקיימים ע"פ היצירה של המחבר - פורסם ב: 19.08.2022 - עודכן: 28.08.2022 המלץ! המלץ! ID : 13515
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

נ.מ כללית

"קוראים לי סופי. סופי פוסטר." זה היה הרגע שהיא קמה במהירות. מאחד מכיסיה הרבים היא שלפה משהו שנראה כמו כוכב הטלה מוזר. החצויים לא נראו מתרשמים במיוחד. מהצורה בה היא החזיקה את כוכב ההטלה, והסרבול שלה כאשר נסתה להוציא את כוכב ההטלה, נראה היה כאילו היא לוחמת מתחילה בלבד. אבל כאילו קראה את מחשבותם, היא הסתובבה, ובעוד הם מהתגובה הפתאומית הוציאו את נשקם, היא זרקה בדיוק מושלם את כוכב ההטלה הישר למרכז המטרה הראשונה שראתה, שהייתה במרחק עשרה מטרים בערך. הם התרחקו ממנה מעט, תופסים מרחק בטוח. "אנחנו לא מתכוונים לתקוף, את פשוט, נחתת במחנה שלנו" אמרה אנבת' בזהירות והחצויים הנהנו. היא הסתובבה אליהם. "למה אני יכולה להאמין לכם?" היא שאלה. הם הסתכלו אחד על השני בעוד היא בוחנת אותם במבטה, נראת מוטרדת. "מה אתם בדיוק?" היא שאלה. "סליחה?" אמרה פייפר בהפתעה. "אל תשחקו איתי. אני יודעת שאתם לא בני אדם. אני בקושי שומעת אתכם." סופי אמרה, מסתכלת עליהם במבט מוזר. תוקפני, אבל מחושב, ומתעניין, כאילו עצם קיומם טרד את נפשה.

פרסי כחכח בגרונו, מעיר אותה מהבהייה בהם. "אנחנו עומדים..." הוא שאל אותם, מתכוון להאם הם עומדים לספר לה שהם לא לגמרי אנושיים. אנבת' הרימה גבה. "תראה, אנחנו כמה והיא רק אחת, אני דיי בטוחה שנוכל לגבור עליה אם יתברר שהיא אוייב והיא תשתמש במידע הזה לרעה" ניקו וריינה הנהנו. "אני גם אוכל לקרוא לחצויים ממחנה יופיטר אם היא תביא לכאן את האוייב" ריינה אמרה, בטוחה בעצמה. ג'ייסון, שלא אמר כלום עד עכשיו הסכים, וכך גם הייזל פרנק וליאו. 

"אז, תראי," אמר ג'ייסון. "אולי זה יראה לך קצת מוזר..." קולו גווע, תוהה אם להמשיך. "אני יכולה פשוט להוציא לכם את זה מהמוח" סופי אמרה בשקט. "אני בנתיים מצליחה שלא לשמוע אותכם, אבל אני תמיד אוכל לשחרר את החסימה." 

הם הסתכלו אחד על השני. "מה זאת אומרת, לשמוע אותנו?" שאל ליאו. "ומה זאת אומרת חסימה?" שאלה פייפר, מקמטת את מצחה. ספי הסתכלה עליהם. "אני מסוגלת לקרוא מחשבות. אני חייבת לציין שגם קודם המחשבות שלכם היו מעט.. מקוטעות. בשביל לראות אותם בשלמותן אני אצטרך לעקוף את המרחב הנפשי שלכם" 

ליאו צחק בעצבנות "כן.. אנחנו לא קונים את זה, נכון?".  פרסי הסתכל עליה. "תראי לי." פרסי אמר לסופי. "תכנסי למרחב הנפשי שלי" הוא סיים. סופי הסתובבה אל החצויים. "אני לא יודעת אם זה רעיון טוב מוח אצה" אנבת' אמרה בדאגה.  

פרסי הנד את ראשו בביטול. "כולכם כאן, אם היא תעשה משהו שלא נראה לכם, אתם תמיד תוכלו לעצור אותה." סופי הנהנה. "אם אני אביא לכם את כלי הנשק שלי אתם תרגישו טוב יותר?" ליאו נראה טרוד עדיין. "אני לא יודע אם זה רעיון טוב-" סופי קטעה אותו. "אני מבטיחה כי השימוש היחיד שאני אעשה ב-?" היא עצרה "מה שמו?" היא שאלה. "פרסי" אמרה אנבת'. "אה, אז אני מבטיחה כי השימוש היחיד שלי שאני אעשה בפרסי הוא להיכנס למחשבות שלו בלבד, אני לא אכנס למרחב הנפשי שלו מעבר לזקוק לי, ואין לי שום כוונות זדון בכם אם לא תתקפו אותי ראשונים, ואני לא מצפה שיהיו לי כאלה עד שיקרה משהו שישנה את דעתי עליכם"

גייסון קימט את מצחו "זה.."

"חסר פריצות" קטעה אותו אנבת' והסתכלה בהבעה מתעניינת בסופי "יפה מאוד. את צריכה להיות פוליטיקאית".סופי חייכה אליה לראשונה. פייפר הושיטה את ידה לסופי. "הנשק" היא הסבירה. סופי גיכחה קצת. "את תצטרכי יותר מיד אחת" היא אמרה, מרוקנת את כיסיה. ליפני שהיא נתנה להם את חמשת הכוכבים והפגיונות האחרונים שנותרו לה בכיס, היא בקשה מהם שיחזירו לה אותם כשתסיים.

פרנק כחכח בגרונו. "אני מניח שאם נראה שהיא לא עושה שום דבר לפרסי, נוכל להחזיר לה את הנשק." הוא אמר מובך. הוא לא אהב את זה שכולם הביטו בו כאשר דיבר. במיוחד לא הילדה הבלונדינית שתקעה מבטי מוות בכולם כמו אנבת'. כולם הנהנו. מסכימים.

סופי התקדמה לפרסי ושלחה את ידיה לרקות שלו. הוא נרתע לאחור "זה בסדר," היא מלמלה "אני פשוט צריכה רק לשים את הידיים שלי שם" הוא הנהן והתקרב. היא שמה את ידיה בעדינות ועצמה את עינייה.

פרסי עצם את עיניו גם, ונראה שקוע בטראנס כמו סופי. לאחר כמה דקות שניהם נראו סובלים קצת והם קמטו את מצחם, פרסי התנשף וסופי נראתה כאילו היא עומדת לבכות. כל החצויים בהו בהם בדממה. לבסוף כשהם התנתקו פרסי נראה עייף, מותש, וסופי נראתה כאילו היא עומדת להקיא. אנבת' נבהלה "מה קרה?" סופי הנידה בראשה כלא מאמינה "אתם חצויים! כולכם!" רעד עבר בגוה "אני לא יודעת למה, אבל החסימה הנפשית של פרסי גבוהה כל כך, בקושי הצלחתי לעבור אותה!!" פרסי הרים את ראשו ואמר בקול צרוד "ראיתי את הכול שוב." סופי הביטה בו "זה לא היה אמור לקרות. אבל נראה שהוא ראה את כול עברו מחדש." אנבת' נחרדה "אפילו את.." היא שאלה אותו, מגמגמת.

פרסי הנהן "אפילו את טרטרוס".

----

וואו! 742 מילים לא כולל זה! אני גאה בעצמי!

 

 

 

הפרק הקודם
תגובות

המשךךךךךךךךךךךךךךך · 28.08.2022 · פורסם על ידי :dm"f

המשךךךךך · 13.04.2023 · פורסם על ידי :shira.kochavlev@gmail.com
זה ממש טוב!

יש המשך?? · 26.07.2023 · פורסם על ידי :ALEX12345
בבקשה שיש המשך!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007