האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הרפתקאותיו של רגולוס האכזר

עוקב אחרי הרפתקאותיו הלוהטות של ההרפתקן רגולוס האכזר, בעודו חוצה את הים הפנימי לכל הכיוונים, שוכב עם אלות, רוצח יצורים מכל הסוגים ומרוויח עוצמה וכסף.



כותב: משתמש אחד
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 973
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: גולריון; עולם מערכה למשחקי תפקידים - זאנר: רומאנס (פיתוי), מתח - שיפ: האלה / everone - פורסם ב: 19.10.2022 - עודכן: 14.11.2022 המלץ! המלץ! ID : 13636
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אזהרה: הדירוג של הפאנפיק גבוה מסיבה מוצדקת, החל מהפרק הבא יהיו תיאורי מין מפורטים וגם בפרק הזה יש תיאורי אלימות.

אזהרה: הפרק הזה משעמם. כן כן, מה שקראת. הוא משעמם. אל תקראו אותו לפני שאתם קוראים את הפרק הראשון של הסיפור עצמו. הפרק הזה מכיל מידע רקע שאולי יהיה רלבנטי להמשך הסיפור (אני מאוד נע עם הרוח בכתיבה אז אני לא יודע מה יהיה רלבנטי ומה לא) ואפשר (אבל לא חובה) לקרוא אותו כדי לדעת יותר. אבל כמו שאמרתי - אני מאוד מאוד ממליץ לקרוא קודם כל את הפרק הבא, הפרק הראשון של הסיפור עצמו.

הסבר קצר על מהות הסיפור: מדובר בתיעוד של משחקים תפקידים (גגלו) בשיטה פאת'פיינדר 1. אין צורך להכיר את השיטה או לדעת מה זה משחק תפקידים כדי ליהנות מהסיפור; אפשר לקרוא אותו גם כך. במקרה כזה, פשוט תתעלמו מכל פעם שמופיעה שורה שכוללת את המילה מטא. השורה הזו לרוב מסבירה מה קרה בסיפור מבחינת חוקי המשחק (אם אתם מכירים את המשחק, אתם מוזמנים לכתוב בתגובות כדי לקבל עוד פרטים, כולל דף דמות מלא של רגולוס ועוד).

כמו כן, לעיתים יהיה תיאור כמו "כוהן 2" מדובר בדמות בעלת מקצוע כוהן (כלומר, מטילת לחשים בעלת יכולות ריפוי שמקבלת את כוחותיה מאל כלשהו) בדרגה 2 (מתוך 20). בגדול, ככל שהדרגה גבוהה יותר הדבר מצביע על דמות חזקה יותר.

עוד משהו קטן - מהפרק הראשון והלאה הפרקים יהיו הרבה יותר ארוכים. שני הפרקים הבאים כבר כתובים, ורק מחכים לתגובות שלכם כדי לעלות, אז תנו ביקורת בונה, תפרגנו ותהנו מהסיפור!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

רגולוס האכזר נשכר בידי סוחר מהעיר אבשלום לפקח על משלוח של עגלת מטען מלאה בבדים יקרים, אל נמל בקצה המרוחק של האי. הנמל הוא בלתי-חוקי, ומטרת הנסיעה משם בדווקא היא כדי לחמוק מרשויות המס שיגבו חלק נאה מרווחי הסוחר.

הסוחר יחכה לרגולוס, עגלת המטען והעגלון בנמל המרוחק עם ספינת הסוחר שלו. הסוחר שילם לרגולוס 50 מטבעות זהב, וישלם 50 מטבעות זהב נוספות כאשר רגולוס יגיע אל היעד עם המטען.

רגולוס האכזר הרג קבצן שהיה על אם הדרך וחיפש בכיסיו, הוא לא מצא דבר אבל גילה שהקבצן היה חולה במחלה כלשהי.

רגולוס הגיע עם המטען בשלום אל הנמל, והסוחר היה שם. הסוחר משלם את הזהב לרגולוס - כולל הכסף שהוא שילם כשוחד לשוטרים - והעסקה מסתיימת.

רגולוס הולך לפונדק המקומי, משלם כמה מטבעות נחושת על ספל שיכר, ומקבל את החדשות - ראשי אורקים שווים 20 מטבעות זהב לכל ראש, כדי לחסל את האורקים שהשתכנו באזור!

רגולוס יוצא לצייד, מגשש אחר טרפו. לאחר יום של חיפושים, סמוך לשקיעה, מוצא רגולוס סיור של שני אורקים, מהלכים בגבעות.

רגולוס מתקרב אליהם, סופג התקפה של אחד מהם, מחשמל אותו למוות עם מכת חשמל, והשני מתחיל לברוח. רגולוס יורה אחריו שלושה חצים, אבל רק אחד פוגע. רגולוס לוקח את הראש שהצליח להשיג אל הפונדק.

לאחר יממה של מנוחה בפונדק, חולייה של חמישה שוטרים מאבשלום מגיעה כדי לעצור את פעילות הנמל הלא-חוקית. רגולוס, בתמורה ל900 מ"ז, חובר לשני לוחמים פשוטים לקרב קשה - שבו שני הלוחמים נופלים - ומצליח, בעור שיניו, להפיל את חמשת השוטרים ולקבל את הכסף שלו.

לאחר שנח והתרפא מן הקרב בפונדק המקומי, רגולוס מקבל הצעה מקפטן הספינה "הליידי האפורה" להצטרף לנסיעה לבירת קאדירה, קאתיר, כמגן מפני פיראטים. רגולוס נענה להצעה, והליידי האפורה מפליגה למחרת מהאי קורטוס.

כעבור כמה ימים, חור מתגלה בליידי האפורה והיא מתחילה לטבוע במהירות. השומרים, הקצינים והמלחים מנסים לעלות לספינות ההצלה אבל בסופו של דבר רק סירתו  של רגולוס - עם עוד כמה הרפתקנים - שורדת, ורגולוס נהנה משיט חינמי בסירת משוטים קטנה עם קפטן הספינה ושלושה הרפתקנים במרחבי הים הפנימי, מקווים להגיע ליבשה בקרוב.

לאחר כמה שעות של חתירה נמרצת, ספינת פיראטים נגלתה באופק. הניצולים חתרו במרץ, ותוך כחצי שעה הצליחו להגיע אל ספינת הפיראטים ולעלות עליה.


יום לאחר העלייה, קפטן הפיראטים מכנס את הניצולים בתא כלשהו בספינה, ומודיע להם הודעה דרמטית: הניצולים יצטרכו להילחם זה בזה, ומי שיפסיד יועלה קורבן כדי לזמן ישות על-טבעית! רגולוס מחליט שלא משנה מה יהיה המחיר, הוא לא עומד להפסיד.


ההמשך יבוא.

 

 

הפרק הבא
תגובות

מהמם · 24.10.2022 · פורסם על ידי :the Queen
וטוו ממש יפה

תודה · 24.10.2022 · פורסם על ידי :משתמש אחד (כותב הפאנפיק)
כמו שאת יכולה לראות, יש עוד שתי פרקים שאת מוזמנת לקרוא.
מחר אני יעלה את הפרק הבא (ואולי גם את הבא אחריו אם אני לא אתאפק).

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007