האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

פעם אחת טיפשית וחסרת אחריות

אממ אין לי מושג.
תקראו ותגלו.



כותב: Paper_mecklin
הגולש כתב 10 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 553
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: שומרת הערים האבודות - זאנר: רומנטיקה, גיל ההתבגרות - שיפ: לא מגלה - פורסם ב: 31.12.2022 - עודכן: 12.01.2023 המלץ! המלץ! ID : 13767
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

 

פעם אחת.

 

זה קרה רק פעם אחת.

 

זה לא יכול לקרות אחרי פעם ארורה, טיפשית, אידיוטית ולא-אחראית אחת.

 

זו טעות.

 

זו חייבת להיות טעות.

 

בטח מישהו עובד עליי.

 

אם זה פיץ אני ארצח אותו.

 

אני שולפת את הבדיקה החמישית (והלפני אחרונה) מהחבילה, ובודקת שוב.

 

ואותה המילה המעיקה מופיעה שנית, (אומרים שנית גם אם זו למעשה פעם חמישית?) כחולה ומהבהבת.

 

חיובי.

 

אני משליכה את המקל הלבן לרצפה בהכחשה. אני בקושי בת שש-עשרה - אני לא מספיק מבוגרת בכדי להיות אמא! אני בקושי יודעת לקשור את השרוכים נכון, למען השם!

 

אני מרימה את בדיקת ההיריון שוב ונוקשת עליה עם השרביט שלי פעם נוספת, כאילו אני מצפה שפתאום יהיה כתוב "סתם צוחקים איתך! אבל ממש האמנת לזה הפעם, נכון?"

 

אבל זה לא קורה. מופיעות אותן האותיות הכחולות שהופיעו בארבעת הפעמים הקודמות בהן בדקתי.

 

אני מתיישבת על שולי האמבט ופתאום שמה לב כמה ידיי רועדות. אני מחליטה שאני לא עומדת לצאת מחדר האמבטיה הזה לעולם. אולי אוכל להישאר כאן לנצח - כן, האמבט נראה כמו מקום אידיאלי לישון בו ולהתעלם מהחיים החדשים שככל הנראה מתפתחים לי בתוך הרחם.

 

כי זה הרי ידוע שאם תתעלם ממשהו במשך מספיק זמן, הוא ייעלם.

 

אני יכולה להתקיים על משחת שיניים ושמפו - למרות שאני בספק עד כמה השילוב הזה בריא לילדי העתידי.

 

מצד שני, אלווין יכול לסדר הכול.

 

אני מתחילה להתנשם במהירות ואני די בטוחה שאני עומדת למות. אני ממש צועקת על עצמי במחשבות! אולי אני אחזור בתוך רוח רפאים. סופי סיפרה לי על זה. הבנתי שזה מגניב. אני אציק לאנשים לנצח ולא ידעו שזו אני, וגם אם כן לא יוכלו לגעת בי.

 

ואם לא אמות ואחליט יום אחד לצאת מחדר האמבטיה הזה, לפחות אדם אחד עומד למות בגלל הטיפשות שלי.

 

 

 

הקורבן הראשון והמובן-מאליו הוא טאם סונג- הוא נידון למוות על בטוח. מישהו יהיה חייב לגלות מי האב של התינוק שלי, וכשהוא יגלה, טאם הולך לחטוף מכות מאבא שלי, מאח שלי או מאחד מכל בני משפחת וואקר הקרובים יותר אליי. וסביר שגם חלק מהבנות. הכי סביר שפיץ ואבא שלי יגיעו אליו ראשונים. אולי גם קיף, הרי הוא כמו אח, וגם ככה מחפש תירוץ להחטיף לטאם. זה כנראה יהפוך אותי לאם חד-הורית. טוב, רוב הסיכויים שזה יהיה המצב בכל מקרה. 

 

וכמובן שגם ההורים שלי גם יישמעו על זה בסופו של דבר. בזמן שאבא ירצח את טאם, אמא תהרוג אותי או שתעיף אותי מהבית. אני אאלץ להתגורר באיזה פארק קרוואנים של בני אדם עם בני מחוסר האבא. פיץ ואבא יהיו בגלות באשמת רצח, וישתגעו מאשמה. סופי תרד מהפסים לגמרי אם הם יגיעו לגלות - הסיבה היחידה שהיא עוד לא יוצאת עם אף אחד היא כי פיץ מבריח כל בן אחר ממנה בתקווה שהיא תחזור אליה, ואבא שלי הוא כמו אבא... יש לה את האבא הביולוגי, האנושי, יש לה את גריידי... כמו אבא רביעי בשבילה. אז סופי תשתגע וכנראה יישבר לה המוח והיא תשתגע, כי היא תגיע למסקנה המוזרה שזו איכשהו אשמתה.

 

ובלי סופי, גריידי ואדליין לא יצליחו לחזיק מעמד וזה גם יהיה הסוף של משפחת ראוון על בטוח.

 

וקיף כנראה יסיים גם הוא בגלות יחד עם אבא ופיץ, סתם כי הוא אוהב ללכת עם הזרם. לאבא שלו לא יקרה כלום כי לא ממש אכפת לו. אולי פעם ראשונה הוא יחייך. וזה בטח יהיה מזעזע.

 

ואז כל קרובי המשפחה החכמים שלי לא יוכלו לחיות עם הבושה שבלהיות בן וואקר, ויברחו לערים האסורות. כיוון והוואקרים הם אחת המשפחות המוערכות ביותר בערים האבודות, חלק גדול מהאצולה יקרוס ולא יהיה לו מענה.

 

מארלה תשרוד כיוון וגם ככה היא ידעה שמשהו משובש לגמרי עם כולנו.

 

ולסיום, לין תשתגע ותברח לערים של הגמדים לחיות לבד לנצח כיוון ואח שלה מת והמשפחה שלה מנשלת אותה רשמית. ואם זה לא היה ברור מאליו, אני והתינוק יתום האב שלי נחיה לבד ולא נזכה ליחס מהערים האבודות. 

 

ואם סבתא וסבא שלי ישרדו את כל זה, תקראו לי ליידי אלינה.

 

וואו, למה לא היינו יכולים פשוט להשתמש בקונדום?

 

 

 

 

 

 

 

 

~~~

היי חברים,

אז כן, הרעיון הוא על זה שביאנה נכנסת להריון מטאם בטעות, ויש לי עוד איזה ארבעה פרקים מלאים אם יאשרו את הפאנפיק!!!!

אוקי, הפרולוג לוקח בחלקו השראה מפאנפיק באנגלית שקראתי, בו אני חושבת הרמיוני/הבת שלה/לא זוכרת מי נכנסת להריון ממישהו, אני לא יודעת קראתי רק את הפרולוג, אני חושבת שיש לזה גרסה מתורגמת בפורטל, אם מישהו מוצא תשלחו לי, אני והאנגלית הגרועה שלי נשמח😅

אל תדאגו שאר הפרקים לא דומים בכלל, כמו שציינתי אפילו לא סיימתי לקרוא את זה, פשוט אמרו לי שממש כדאי לי להכניס פרולוג ואפילוג ושזה ממש ישפר את הסיפורים, אז אני מנסה אבל זה ממש קשה אז תסלחו לי😭

מקווה שיאשרו, יאללה ביי.

הפרק הבא
תגובות

המשךךךךךךךךךךךךךךךךך · 09.01.2023 · פורסם על ידי :dm"f

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007