האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הנכד של וולדמורט-הגרסה שלי

לוולדמורט יש נכד-פרסאוס ג'קסון.
אני מציגה בפניכם את הגרסה שלי לסיפור:



כותב: הדוויג שלי
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2637
5 כוכבים (5) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר ופרסי גקסון - זאנר: מתח - שיפ: הזוגות הרגילים - פורסם ב: 08.01.2023 - עודכן: 17.04.2024 המלץ! המלץ! ID : 13775
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

אני יודעת שיש מלא פאנפיקים כאלה אבל אני ינסה לעשות אותו יותר מקורי -אז תהנו!💖 כל הזכויות שמורות לג'יי קיי רולינג וריק ריידן!



זה היה עוד יום שיגרתי בבית בלק האצילי ועתיק היומין שבמקרה היה גם המפקדה של האירגון המתנגד לוולדמורט או בשמו העממי 'מסדר עוף החול'

מגורים במקום המדובר בכלל לא היו מסעירים כמו שהייתם חושבים, ליתר דיוק הם היו משעממים עד מגעילים למדי, אם מחשיבים את כל הטינופות שדיירי המקום צריכים לנקות, או, לפחות, דיירי המקום הצעירים אשר לא יכלו לתרום את חלקם למסדר בשום דבר אחר חוץ מניקיון המפקדה.

וכך  הארי רון והרמיוני מצאו את עצמם עסוקים בניקוי המטבח או ליתר דיוק הארי והרמיוני היו עסוקים בניקוי המטבח כי כשרון ראה את העכבישים הענקיים שחיכו להם שם הוא יצא להכין תה ולא חזר. הארי והרמיוני בדיוק היו באמצע להילחם בשני קורי עכביש ענקיים שנחו להם בארון המחבטות כשקול נפץ עז נשמע מאחוריהם. "אתם יודעים" אמר קולו של פרד וויזלי שהיה לו כמובן חלק נרחב ביצירת קול הנפץ הנ"ל הנגרם ע"י התעתקות "בדיוק תהיתי לעצמי, על מה בדיוק כל המהומה בבית היום"

"ואני תהיתי לעצמי" אמר לו הארי שהיה מרוח כולו בשכבה של קורי עכביש "למה אתם מתעתקים ממקום למקום כמו זוג בטלנים, ומסתכלים על מהומות בזמן שאנחנו עובדים פה כמו גמדוני בית" הם הביטו בו במבט של 'נעלבנו עד עומקי נישמתנו' "אני ופרד עובדים כבר שעתיים על ניקוי כל האגרטלים בקומה השלישית! איך אתה מעז להגיד שאנחנו בטלנים?!" ענה לו ג'ורג', הארי נעץ בהם את מבטו הספקני ואז הרמיוני אמרה "אין אגרטלים בקומה השלישית"

"אה באמת?" ענה לה פרד בקולו העוקצני ביותר "אז איך זה שאני וג'ורג' כבר שעתיים מנקים אותם?" הרמיוני גילגלה את עיניה והתחילה לנער את שערה מקורי העכביש הדבוקים בו.

"למה את מתכוונים שאתם אומרים מהומה?" שאל הארי שניער גם הוא את בגדיו "במה שונה המהומה היום מהמהומה בדרך כלל?" "היום גם דמבלדור כאן!" אמר פרד בנימת ניצחון. עיניו של הארי התרחבו, הוא ניער מעליו את קורי העכביש ומיהר אל המסדרון.

"ידעתי שזה ידליק אותו" אמר ג'ורג' להרמיוני, ואז צעק להארי "מאוחר מידי לראות אותו הארי, הוא כבר נכנס לחדר הישיבות" הארי נעצר במקומו, מה הוא חשב לעצמו באמת? ברור שדמבלדור לא יתמהמה רגע אחד מחוץ לחדר שלתוכו אסור להארי להיכנס, הוא הרי מתחמק ממנו כל הקיץ. הארי חזר חזרה למטבח בגב שפוף, פרד וג'ורג' שראו שמצב רוחו ירד מיהרו לנסות לשמח אותו, וכמובן הדרך היחידה שהם מכירים כדי להגיע לשמחה אמיתית היא להפר את הכללים.

"הי הארי" אמר פרד "מה דעתך שננסה לצוטט לישיבה שלהם היום? אולי נצליח לשמוע משהו מעניין" הארי רצה, ממש רצה, אולי לשם שינוי הוא יצליח לגלות את אחד הסודות שדמבלדור כל כך מתאמץ להסתיר מפניו, אבל הרמיוני הייתה ספקנית "אתם חושבים שזה כדאי? חשבתי שאמא שלכם הטילה לחש חסינות על הדלתות וחוץ מזה דווקא היום שדמבלדור פה זה נראה לי לא כדאי"

"נו מה איתך הרמיוני איפה רוח ההרפתקנות שלך? וחוץ מזה כבר בדקנו ואמא שכחה היום את הלחש, ואם יש מישהו שאת צריכה לפחד ממנו בקשר לצעצוע הקטן שלנו הוא מודי לא דמבלדור, דמבלדור לא מסוגל לראות דרך דלתות" הסביר ג'ורג' בסבלנות "כן" הוסיף פרד "ודווקא מודי לא פה היום" הרמיוני נאנחה "לא משנה מה אני יגיד אתם תעשו את זה בכל מקרה, נכון?" התאומים וויזלי ניענעו את ראשם בהסכמה והרמיוני נאלצה להסכים לתוכנית הפזיזה בהצהרה ש 'אם אנחנו נתפסים זאת אשמתכם ויעיפו אתכם מהוגוורסט ולא אותי' ואז היא הצטרפה להאזנה המשותפת לאוזניעזר.

קולו של דמבלדור נשמע דרך האוזניעזר, ברור וחד כמו שרק קולו של דמבלדור, שאף אחד לא מדבר יחד איתו יכול להישמע.

"זאת הולכת להישמע לכם בשורה מטלטלת ואתם הולכים לכעוס עליי שלא סיפרתי לכם את זה עד עכשיו אבל אתם חייבים לתת בי אמון שכל דבר שעשיתי היה לטובת כל הנוגעים בדבר, והכי חשוב אתם תהיו בשקט עד שאני מסיים לדבר" הדממה המשיכה לשרור בזמן דמבלדור נתן לכל היושבים בחדר שנייה לעכל את דבריו והנראה גם להנהן אליו, רק שאת זה אי אפשר לשמוע דרך האוזניעזר, כל המאזינים הסמויים, שגם רון היצטרף אליהם אחרי הסבר ממושך על איפה הוא היה (כן, הכנתי תה, ואז הוא נפל לי אז הייתי צריך לנקות ואז הייתי צריך להכין תה חדש שבו התבלבלתי בין מלח לסוכר ו... טוב, הבנתם את הרעיון) הם כולם הצטופפו עוד יותר סביב האוזניעזר נחושים לא להחמיץ אפילו מילה מדבריו של דמבלדור.

"לפני שנים רבות" אמר דמבלדור "לוולדמורט נולדה ילדה" השתנקויות נשמעו מבתוך החדר וכיסו בהצלחה את ההישתנקויות שנשמעו מבחוצה לו " אותה ילדה שקראו לה סאלי נולדה לו מאישה, קוסמת, שפגשה אותו לפני שנים רבות והוקסמה מאישיותו המרהיבה ומיופיו המהמם, כשהילדה הייתה בערך בת 11 הבין וולדמורט שנולדה לו בת שאינה קוסמת, סקיבית, הוא רצה להרוג אותה, אך אמא הצליחה לברוח איתה, היא הגיעה איתה אליי, היא התחננה אליי שאני יעזור לה להסתיר את הילדה שלה. ריחמתי עליה ועזרתי לה, מחקתי לילדה את הזיכרון וגרמתי לה לחשוב ששני הוריה מתו בתאונת מטוס, עצוב, אבל עדיף מהאמת ,נתתי לה שם משפחה חדש 'ג'קסון' , ושלחתי אותה לחיות בעולם המוגלגים" דמבלדור נתן לשומעים רגע להפנים את דבריו והמשיך "כבר שנים אני עוקב אחרי סאלי ג'קסון  ומוודא מרחוק את שלומה, שלחתי אותה לחיות בניו יורק, כמה שיותר רחוק מוולדמורט ככה יותר טוב, וראיתי שהיא בנתה לעצמה חיים חדשים, למעשה לפניי כ17 שנה נולד לה בן" .

אוקיי זה כבר היה יותר מדי להארי, גם ילדה, וגם נכד? מה הלאה?  בן דוד?  אבל דמבלדור המשיך בלי רחמים "תמיד חשבתי שהילד יצא מוגל, כמו אימו, ולכן גם לא השגחתי עליו יותר מידי עד לפני 4 שנים"

הארי היה מבולבל, מה קרה לפני 4 שנים? ואז הוא הבין, הוא, הארי, נכנס להוגוורסט.

"רציתי רק לוודא שהנצר של וולדמורט רחוק כמו שאני חושב מעולם הקסמים, ממנו, מהארי" מוסיף דמבלדור כהערת אגב, וכל העיניים של מאזיני האוזניעזר הופנו אל הארי שכמו מסרב להבחין בקיומם המשיך להביט באוזניעזר "הבעיה היא" המשיך דמבלדור "שכבר 4 שנים אני רואה דברים מוזרים שקורים סביב הילד הזה" רישרוש מוזר נשמע מבתוך החדר ואז חבטה של משהו שמונח על שולחן "אני עוקב אחרי עיתונים מוגלגיים ותיראו מה מופיע בכותרות של העיתון הזה"

"פרסאוס ג'קסון נער בן 12 חשוד בהעלמות אימו" אומר קולו של לופין. "תמשיך לעיתון הבא" עונה לו דמבלדור. "פרסאוס ג'קסון, הצעיר החשוד בהעלמות אימו, ניצפה כשהוא נימלט מתאונת אוטובוס משונה  כשהוא מחזיק בידו צורה דמוית אקדח ומלווה בשני נערים אחרים, הפרטים לגבי המעורבות של פרסאוס בתאונה עוד לא ברורים" ממשיך לופין אז עובר כנראה לעיתון הבא "פרסאוס ג'קסון מפציץ את קשת סנטה לואיס המשטרה בחיפושים נירחבים"

"אז אתה בעצם אומר שפרסאוס הוא עבריין? טוב זה לא יפתיע אותי" נשמע קולו של סיריוס מהאוזניעזר, אבל דמבלדור משיב בשלילה, "זה למעשה מה שכל כך מוזר, תמשיך לעיתון הבא"

"פרסאוס ג'קסון נוקה מכל האשמות, האשמה כרגע מוטל על אופנוען בשנות ה40 לחייו שלפי החשדות גרר את פרסי ואת חבריו למסע בלהות ברחבי אמריקה, סאלי ג'קסון חזרה בריאה ושלמה לביתה בניו יורק"

"וכאן זה לא נגמר" אמר דמבלדור ונשמעה הטחה נוספת על השולחן "מה אני אמור לקרוא כאן?" שאל לופין .

"המודעה הקטנה, בצד" ענה לו דמבלדור ולופין קרא " פיצוץ באולם הספורט של תיכון בניו יורק, החשודות כרגע מוטלים על נער שלומד במקום בשם פרסי ג'קסון, הנראה נמלט מהמקום שניות לאחר הפיצוץ"

"עכשיו תיסתכל על העיתון של אחרי שבוע" אמר דמבלדור "רשום: בקשר לפיצוץ בתיכון שבוע שעבר, החקירה העלת שהפיצוץ היה באשמת צינורות גז שהתפוצצו פרסאוס ג'קסון נוקה מאשמה"

"בדיוק כמו לפני שנה" אמר דמבלדור שלפי צעדיו היה נשמע שהתחיל להסתובב בחדר "הוא אשם ואז הוא מנוקה מאשמה, אחרי שגיליתי את זה התחלתי להתעניין קצת בעבר שלו וגיליתי שפרסאוס סולק מכל בית ספר שהיה בו תמיד בגלל תאונה מוזרה שקרתה לו, גם גיליתי שלפרסאוס יש בעיות קשב וריכוז ודסילקציה, והכי מעניין" הוא עצר בשביל הדרמטיות"בעשרת החודשים האחרונים פרסאוס נעדר מהבית, כאילו בלעה אותו האדמה, לא יכולתי למצוא עליו כלום בשום מקום, לבית הספר שלו הוא לא הגיע ברחוב של הבית שלו הוא לא ניראה, כלום, עכשיו, אולי זה לא היה מדאיג אותי כל כך, הרי נערים נוהגים לעשות את זה לפעמים, להעלם מהבית שלהם, אבל, בהתחשב ברצף האסונות של לפני זה ובייחוס המשפחתי, טוב, אני מודאג לגביו ובערך הכי מפחיד אותי, זה העובדה שלפני חודש הוא חזר לביתו ומאז גם משם הוא לא נצפה שהוא יוצא כזה הרבה, אז השאלה שאני שואל, ומה שאני  רוצה שתבררו לי הוא: מה בשם מרלין פרסאוס ג'קסון זומם?"


תגובות יעזרו לעודד אותי להמשיך לכתוב!

יש לי עוד פאנפיק שסיימתי -פרסי ג'קסון בערים האבודות, ועוד כמה שאני עדיין באמצע לכתוב:הנסיך חצוי הדם ועוד...

הפרק הבא
תגובות

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך · 09.01.2023 · פורסם על ידי :dm"f

המשך · 11.01.2023 · פורסם על ידי :פרסי המלך
אהבתי מאוד מחכה לראות לאן זה יתפתח

המשךך · 10.04.2023 · פורסם על ידי :עוד נשוב לשם
אהבתי

זה לא וואו · 20.07.2023 · פורסם על ידי :צ'ו צ'אנג 💙
תראה/י זה נחמד אבל זה לא בדיוק מה שכולם כותבים כאילו יש את סאלי שהיא הבת של וולדמורט ויש את פרסי שהוא הנכד שלו וכמעט בכל סיפור על הנכד שלו זה ככה

אממ שמעי · 21.07.2023 · פורסם על ידי :הדוויג שלי (כותב הפאנפיק)
אממ שמעי א' זה כל הפואנטה שהסיפור רקע אותו הדבר כרגיל לא אמרתי ששיניתי שום דבר מזה אבל המשך העלילה קצת פחות בנאלי.
ב' נהוג להגיד שאם אין לך משהו נחמד להגיד אז אל תגיד כלום, כאילו הצעות שיפור בכיף אני יקח אבל סתם תגובה שאומרת 'זה לא וואו' מיותר לגמרי וסתם מוריד.

פרק וואווווווווווווווו · 23.11.2023 · פורסם על ידי :פרסבת' פוראבר😍
אהבתיייייייייייייייייייי

..... · 23.11.2023 · פורסם על ידי :פרסבת' פוראבר😍
אבל זה קצת לא מתאים שדמבלדור השגיח על סאלי כי הוא כנראה היה מנסה לעזור לה בתקופה שהדוד שלה מת וזה. וגם שהוא נתן לה את שם המשפחה ג'קסון זה לא ממש מסתדר עם הספר, אבל פרק מעולה!.

דידידי עולה! · 23.11.2023 · פורסם על ידי :פרסבת' פוראבר😍
אבל ממש אהבתי שזה הולך לכיוון של לנסות להבין מה פרסי 'זומם'

זה ממש טוב!! · 23.01.2024 · פורסם על ידי :אין שם משתמש מקורי
קראתי גם את פרסי ג׳קסון בערים האבודות, ואת כותבת ממש טוב! יש לך רק קצת בעיות של פיסוק, אבל חוץ מזה הפאנפיקים שלך מעולים. אני מתכוונת לקרוא את זה עכשיו ברצף, ובפרק האחרון לכתוב עוד תגובה, וגם להרשם להמליץ ולדרג.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007