האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

My mind turns your life into folklore

August slipped away into a moment in time
'Cause it was never mine



כותב: תינוקצ
הגולש כתב 36 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 373
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: האלבום FOLKLORE של טיילור סוויפט - זאנר: רומנטיקה, שיברון לב, עצוב - שיפ: אוגוסטיין וג'יימס, בטי וג'יימס - פורסם ב: 18.02.2023 - עודכן: 23.02.2023 המלץ! המלץ! ID : 13822
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בטי:


בשביל נערות מתבגרות, נשפי בית הספר הם עולם ומלואו. מהרגע שמועצת התלמידים מכריזה על נשף זה הנושא היחיד ששומעים עליו במסדרונות, בקפיטרייה, ליד הלוקרים ובמלתחות אחרי שיעור ספורט. כל שנה מחדש, מאז חטיבת הביניים, הנשפים הלחיצו אותי, והדיבורים סביבם אפילו יותר. תמיד חששתי שאשאר היחידה ללא דייט. אבל השנה נתתי לעצמי להתמלא בהתרגשות לקראת נשף סוף של כיתה י"א. לפני כמה חודשים התחלתי להתקרב לילד מהכיתה המקבילה ומהר מאוד התאהבנו, וטוב לי מתמיד. ידעתי שאני אלך איתו לנשף.

הנשף עוד שעתיים ואני מתביישת להודות שאני מתרגשת מאוד. לבשתי שמלה אדומה ויפה שהחמיאה לירכיי המלאות, סלסלתי את השיער הבלונדיני שלי בעזרת הבייביליס שהשאלתי מאינז, החברה הכי טובה שלי, רק איפור ותמונות נשארו. הוצאתי את תיק האיפור הלא קטן שלי. התחלתי להתאפר. פתחתי את המסקרה והתחלתי למרוח אותה עד שהדלת נפתחה ובלי להסתכל ידעתי שזאת אחותי הקטנה.

"תצאי מכאן!" צעקתי והמשכתי את האיפור.

"תצאי? הפכנו לזוג לסביות?"

"ג'יימס!" רצתי לחבק אותו. "אתה נראה מעולה! הצבע של העניבה מחמיא לך מאוד." הסמקתי.

הוא הסתכל עליי במבט המום. כולו סמוק. 

"את נראית מדהים." אמר. נישקתי אותו. 

המשכתי את האיפור והוא התיישב על המיטה. 

אחותי הקטנה פרצה לחדר, הפעם באמת היא ולא ג'יימס. 

"ג'יימס! למה לא באת אתמול?" היא התיישבה לידו. 

"רציתי זמן להתגעגע אלייך." הוא השיב בחיוך. הצורה שבה הוא סבלני לאחותי - גם כשאני רוצה לסטור לה - מאוד מרשימה ומושכת. קיבעתי את האיפור עם פודרה והתיישבתי ליד ג'יימס על המיטה, לא לפני שסילקתי את אחותי.

"את מדהימה. אל תשכחי את זה אף פעם." הוא אמר והתכוון לנשק אותי אבל עצרתי אותו. האיפור יצא מושלם ולא רציתי שהוא יהרוס אותו. "זין על האיפור, אל תעצרי אותי מלנשק אותך." 

טוב, הליפגלוס המדויק נהרס, אבל הנשיקה הזאת הייתה שווה את זה. אני שמחה שג'יימס כל פעם הורס לי את הליפגלוס ולא את המסקרה. 

הצצתי בשעון שבטלפון שלי. אנחנו צריכים לצאת לחצר עכשיו או שלא נספיק להצטלם.

"אני צריכה תיעוד שלך בחליפה המדהימה הזאת, מה אתה אומר על להצטלם ליד המזרקה שבפארק?" הכנסתי שמץ של פלירטוט למשפט. הוא נאנק אך הסכים להצטלם איתי לבסוף. נסענו למזרקה (עם אימא שלי שהתעקשה לצלם אותנו בעצמה).

צילמנו תמונות מצחיקות, חמודות ובעיקר נהנו. הרבה ילדים מהשכבה היו ליד המזרקה והצטלמו בשמלות ובחליפות שלהם. מצאתי כמה מחברותיי וצירפתי אותן לתמונות. 

שום דבר לא יכל להרוס את הערב הזה מבחינתי, והוא לא התחיל אפילו. 

ג'יימס הלך לומר שלום לחברים שלו והתעכב קצת יותר מדי אז הלכתי לבדוק מה שלומו.

"מותק, אני נוסע איתם לנשף וניפגש שם, טוב?"

עיקמתי את האף קצת אך אישרתי. קיוויתי שהוא לא יבלה איתם את כל הערב. 

אינז הציעה לי לנסוע איתה. הסכמתי, נכנסתי למכונת ואחרי נסיעה של כמה דקות הגענו. יצאתי מהמכונית בהתרגשות רבה. אני הייתי בטוחה שהערב הזה יהיה מהטובים בחיי. אני הייתי כל כך בטוחה.

ביליתי עם מילי, חברה שלי, בזמן שיותר ויותר ילדים הגיעו. אחרי שכולם בערך הגיעו, הדיג'יי קרא לכולם לרחבת הריקודים

בהתחלה לא ממש התעניינתי בריקודים ובעיקר דיברתי עם חברותיי ועם ג'יימס אבל בשלב מסוים הזכרתי לעצמי שבנשף הזה אני מתכוונת להנות

"בוא, ג'יימס," קראתי לו בהתלהבות. "בוא נרקוד!" 

"אני יושב כאן עם חברים, לא עכשיו." אמר בטון אדיש. אנשים התחילו להיאסף סביבנו. אני שונאת את כל ההידחפות הזאת. אנשים צריכים למצוא צרות משל עצמם ולא להתערב בצרות של אחרים. 

"בוא!" אמרתי, קצת בעצבים. זה אמור להיות ערב מיוחד שלנו, מה החברים שלו קשורים? 

"בואי נרקוד, בטי!" צעק אליי אחד מהבנים מהשכבה. היססתי לרגע. הבטתי בג'יימס ולא נראה שהוא מתכוון לשנות את דעתו אז החלטתי לרקוד עם הילד הזה. במקרה ניגנו שיר של בריטני ספירס שאני מאוד אוהבת אז חיוך עלה על פניי והלכתי לרקוד עם הילד ההוא. היה ממש כיף, לא אשקר. וזה לא שהתנשקתי איתו או משהו אז זאת לא בגידה.


הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007