האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


קטניפ

קטניס חיה עם פיטה במחוז שתים עשרה, מטופלת בשני ילדים ובעל אוהב- אך מה קורה כשבנו של הנשיא סנואו נכנס לתמונה?



כותב: לעולם לא אחזור
הגולש כתב 10 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 424
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: משחקי הרעב - זאנר: דרמה - שיפ: קטניס & גייל - פורסם ב: 28.03.2023 - עודכן: 03.04.2023 המלץ! המלץ! ID : 13881
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בוקר חדש מאיר עליי ואני פוקחת עיניים באיטיות, השמש שוטפת אותי ואת אותות ליל הברקים שחלף לו, אני מתיישבת ומתבוננת בפיטה, שישן עדיין, ידו מונחת עדיין במקום שבו שכבתי, מחממת.

אני נעמדת ומפנה עוד מבט לשמיים הכחולים, האהובים עליי כל כך, כמראה עינייה של בתי הקטנה, כמראהו של הרוגע המוחלט, אני פוסעת לכיוון הדלת בצעדים חרישיים על מנת לא להעיר את פיטה, אך לפני שאני מספיקה להגיע לדלת, אני מרגישה את ידו על כתפי, הוא מתעורר מכל רחש מאז המשחקים, כמעט כמוני.

לא משנה כמה אנסה להפתיע אותו, לא משנה כמה אהיה שקטה- אוזניו קולטות כל רחש גם בזמן השינה, כמה חבל שחושיו התחדדו בגלל מספר רב של חוויות מתישות שהכריחו אותו לשנות את טבעו, עוד צביטה בלב, כל הסבל באשמתי.

"היי, ישנת טוב?" הוא לוחש לי, קולו מסגיר את הסיוטים שעבר בלילה, אני מחייכת אליו חיוך אמיתי, בזכותו הלילות שלי כמעט תמיד שקטים, גם כשהסיוטים מופיעים- הוא שם כדי לתמוך, אילו אני הייתי משפיעה אליו כמו שהוא משפיע עלי.

"אני בסדר, אני אהיה בסדר" אני אומרת בקול חזק יותר, מנסה לשדר ביטחון.

"רוצה לצאת לטיול? מזמן לא יצאנו רק שנינו, לבד" הציע פיטה, אני מהנהנת ללא מילים והוא ללא אומר יוצא מהחדר ומתארגן בזריזות ליציאה, עבר זמן רב מאז הפעם האחרונה שהסכמתי לצאת לטיול- הוא מעולם לא פספס הזדמנות לכך.

כעבור כחמש דקות כבר היינו בחוץ, פוסעים בקלילות לעבר מחוז שתים עשרה, יוצאים משכונת המנצחים ומתקרבים לחיים האמיתיים של מחוז שתים עשרה- דמות מאובקת פוסעת לעברנו בשביל המקביל, פיטה ואני מתעלמים ממנה, מזמן כבר לא היה לנו זמן רק אנחנו, לא רציתי לבזבז את הזמן היקר על אנשים בלתי מזוהים.

"רוצה אולי ללכת ליער? מזמן לא הלכנו לבריכה של אבא שלך, זה מקום כל כך יפה ואני בטוח שלא תתחרטי" נימת קולו היית מתחננת כמעט, כמה רצה לשמח אותי, הנהנתי שוב.

"בוא" אני אומרת לפיטה ומתחילה להתקדם במהירות, פיטה פולט אנחה משועשעת ומאיץ את צעדיו, לפוסע מאחורי, מאז הפעם הראשונה שטיילנו ביער יחד- הוא הבין שזוהי הממלכה שלי בלבד, כאן זה אני והטבע, אני והזיכרונות.

"בוא" אני מפתיעה את פיטה ומושיטה לו יד, אומנם תמיד שמרתי את הרגעים ביער לעצמי, אך הפעם אני מרגישה אחרת, הפעם אני רוצה אותו לידי.

"אני זוכרת את הפעם הראשונה שהגעתי לבריכה הזו" לחשתי "אבא שלי לקח אתי, שחינו, ליקטנו שורשי קטניס, זה היה כל כך קסום" פיטה לוחץ אותי לבד וממשיך לשתוק, אני מעריכה את השקט, כשהזכרונות מציפים אותי אני צריכה להתייחד איתם.

"היי" קול שבא מאחור מקפיץ אותי ואני מסתובבת אליו במהירות, למרות שהיער נפתח להנאת כל תושבי מחוז שתים עשרה- אף אחד לא מכיר את המקום הזה, מי זה יכול להיות? 

קשה לי לזהות את הבא, הוא מאובק כולו, ניכר שהגיע מדרך ארוכה, פרצופו מחייך אליי ממעמקי הזיכרון, מנשק אותי

 

"גייל?"

 

 

 

 

 

הפרק הקודם
תגובות

תבי"ם? · 06.04.2023 · פורסם על ידי :לעולם לא אחזור (כותב הפאנפיק)
תגובה אחת ואני מעלה עוד פרק

אאאאאא · 01.05.2023 · פורסם על ידי :Haridos in heart
תמשיךךךךך!111!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007