האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

התאום השלישי

קיף עשב חובה על טאם באמת או חובה שילך לבית ההורים שלו, כשמגיע הוא מגלה שיש תאום נוסף שרוצה להצטרף לנסתרים....



כותב: לאוונדר
הגולש כתב 49 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 396
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: שה"ה - זאנר: מתח/קומדיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 05.07.2023 - עודכן: 28.07.2023 המלץ! המלץ! ID : 14014
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

ויתור זכויות לשאנון מסנג'ר


ביאנה, פיץ, דקס, קיף, טאם, לין וסופי שחקו אמת או חובה. "יש" אמר קיף. "מה?" שאלה ביאנה. "אמת או חובה, נער הפוני?" זאת הייתה תשובתו של קיף. טאם חשב שאמת יהיה מזה לא טוב לכן אמר: "חובה." קיף נראה מרוצה, כנראה שהיו לא מלא משימות מביכות אבל הוא דווקא בחר במשהו שקצת שיגע את טאם. " לך לבית של ההורים שלך." אמר קיף וצחק. "אני יבוא איתך." אמרה לין . " לא. "אמר מיד קיף. " המשימה חייבת להיות רק שלו." טאם נאנח. " בשקט בלי שישימו לב ואז תעשה להם כזה 'הפתעה!' ותלך משם." אמר קיף. טאם לקח את גביש הבית שלו ונעלם מהייבנפילד. " הכל בסדר?" שאל גריידי." כן, חבל שגיגאנטור לא משחק איתנו אחרת הייתי יותר חושב על רעיונות מביכים, נער הפוני צריך להודות לי, רציתי שהוא ינשק את פוסטר. " אמר קיף וסנדור וגריידי גלגלו עיניים. 

 

טאם הגיע ופתח את הדלת בשקט, הוא הקשיב למה שאמא שלו אמרה: "קלארט, אתה בטוח?" שאלה. "להצטרף לנסתרים זה לא רעיון הכי טוב שיש." טאם החליט להכנס פנימה יותר, וראה ילד דומה לו, רק שלא היה לו בקצוות השיער כסף,וגם הפנים שלו היו שונים. "אמא אני פירוקינטיקאי! אני נועדתי להיות בנסתרים." אמר הילד. " טוב, אם זה מה שאתה רוצה, קלארט."

 אמרה מאי, אמא של טאם ולין." קודם הם עכשיו אתה. נמאס לי לאבד ילדים." מלמלה."רגע,יש לי אחים?" שאל הילד ששמו קלארט. " אני..." אמרה מאי. הגיע הזמן להפתיע אותה ולגמור עם זה, חשב טאם. מאי הבחינה בטרם וזה הרס את ההפתעה. "בבקשה..." היא התחננה כשהוא נסוג לאחור. "מה?" שאל קלארט. " טאם... בבקשה... אתה הבן שלי... "התחננה שוב. " זה לא מרגיש לי ככה. "אמר טאם קלארט שאל: "אמא... מי זה? " ומאי כבר בכתה. "מה קורא שם מאי?" שאל קוואן, אבא של טאם ולין. "זה טאם," לחשה. " לך מפה. אתה רק הורס לנו את החיים ומעציב את אמא שלך, אתה לא רואה?" שאלה קוואן את טאם. " אתם אלו שהרסתם לי את החיים!" צעק טאם.

 

" איפה הוא? " שאלה לין. " יש לך את גביש הבית שלך?" שאל דקס. "כן ענתה לין. "יופי, "אמר פיץ." תזנקי את כולנו ולסופי יש את גביש הבית שלה להייבנפילד אז נחזור." סנדור השתעל. "אתם לא הולכים לשום מקום. "אמר, וקיף צחק." מצטער גיגאנטור." אמר קיף והם זינקו. 

הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007