האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הכי אמיתי שיש

הארי ודראקו בשנתם השלישית בהוגוורטס, מתחילים לראות שהשנאה ביניהם הולכת ומתפוגגת.. אבל רגש חדש נוצר.



כותב: ג׳וליה פוטר:)
הגולש כתב 25 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 693
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר ברורר - זאנר: רומנטיקה - שיפ: דארי/הארקו - פורסם ב: 21.07.2023 - עודכן: 13.08.2023 המלץ! המלץ! ID : 14047
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

״כלומר..״ דראקו החושש ניסה להסביר את עצמו. ״התכוונתי שלפנסי לא הייתי מביא ממתקים.. כי, אתה יודע.. אני ממש לא מאוהב בה!״ הוא נשמע מעט נגעל. הארי חייך חיוך קטן. ״כן.. אני יודע שלא..״ כעבור שתי דקות של מבוכה דראקו שוב הושיט להארי את השקית. ״בחרתי את זה במיוחד בשבילך.״ עיניו נצצו. הארי לקח את השקית וידו נגעה בטעות בידו של דראקו, הוא הזיז אותה מייד וקיווה שזה לא היה מביך מידי. ״איך נכנסת?״ הארי העביר נושא. ״לונגבוטום הטיפש שוב שכח את הדף עם הסיסמא.״ דראקו אמר, הארי צחקק. ״בוא, שב על הספה..״ הארי הציע. שניהם התיישבו. ״אז.. מה הספקת לעשות בהוגסמיד?״ הארי שאל. ״הלכתי לדובשנרייה, ולחנות של זונקו.. ופגשתי שם את החברים שלך, וויזלי וגריינג׳ר.״ הוא סיפר. הארי צחק. ״מתי תלמד לקרוא לאנשים בשם הפרטי שלהם??״ חיול מאוזן לאוזן עלה על פניו. ״לא יודע!״ דראקו צחקק. ״אז תלמד כבר, דראקו.״ הארי אמר בטון ציני מתנשא. ״טוב, הארי.״ הוא הסתכל עמוק לתוך עיניו. ״תסתום.״ הארי צחקק. ״תגרום לי.״ דראקו פלט את המשפט הזה ממש בטעות, מה שגרם לפניו של הארי להפוך לתפוס צבע אדום בוהק. ״אמ.. מה?״ הוא שאל בקול סדוק. ״שום דבר.״ דראקו אמר מהר בטון לחוץ. הארי הרכין את ראשו ועדיין הסמיק. ״או..קיי..״ הוא אמר. ״אני.. ממש מצטער, הארי.״ דראקו אמר בכנות. ״זה פשוט יצא, אני לא יודע מה גרם לזה לקרות, אבל ממש לא התכוונתי לזה ככה..״ לפתע, הארי הרגיש תחושה שונה בבטן. הוא חשב שאולי זה נגרם מהטון המתוק של דראקו, או מעיניו הבוהקות. הוא התחיל להסמיק שוב, ושיחק בבד של הספה. (דבר שהוא תמיד עושה כשהוא נבוך או לחוץ) ״היי, זה בסדר.. זה לא כזה עניין.״ הארי אמר. דקה, אחרי זה, הדוויג עפה במהירות לחדר המועדון עם מכתב מהרמיוני ורון בפיה. ״הדוויג!״ הארי נבהל. דראקו נשען לאחור מההלם. ״מה את עושה?? את יודעת איך נבהלתי ממך?? מה הבאת לי?..״ הארי לקח את המכתב מפיה. ״אתה מדבר עם הינשופה שלך?״ דראקו צחקק. הארי הרים את ראשו מהמכתב. ״אמ.. כן.. אבל לפעמים..״ הוא הודה בכנות. ״זה כזה חמוד מצידך.״ דראקו שוב הביט בעיניו. הארי הרגיש כאילו משקלו נעלם, והוא עף באוויר. ״אתה חושב?״ הוא שאל. ״ברור, הארי! זה הכי אמיתי שיש.״ הם הביטו אחד בשני, עד שהדוויג נגסה באצבע של הארי כדי לקבל את תשומת ליבו. ״אחח!״ הוא צעק, וקרא את המכתב. הארי היקר, אני ורון נהנים בהוגסמיד. קנינו לך המון מתנות ואנחנו מחכים לפגוש אותך. בבקשה תשמור על עצמך בהוגוורטס, דראקו חזר להוגוורטס בפתאומיות, ואני חושבת שהוא חזר כדי להציק לך. תתעלם ממנו אם הוא מתנהג דוחה! בברכה - הרמיוני. ״ממי המכתב הזה?״ דראקו שאל. ״סתם.. מהרמיוני ורון.״ הארי ענה ושם את המכתב לצידו. ״מה היא כתבה?״ דראקו התעניין. ״סתם ש.. היא ורון נהנים ושהם רוצים לראות אותי.״ הוא בחר להתעלם ממה שהיא כתבה על דראקו, הוא אהב להאמין שהוא בא כדי לראות אותו.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007