האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


קוסם +\-



כותב: tmk
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 2359
5 כוכבים (4.8) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר,ארתור ספיידרויק. - זאנר: מיסטורין,פנטזיה(מעבר לגבולות הכישוף) - שיפ: תום ונועה(תוצג לקראת סוף הפאנפיק) - פורסם ב: 04.12.2010 - עודכן: 09.12.2010 המלץ! המלץ! ID : 1442
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

דמבלדור התהלך שוב ושוב בחדרו.מנסה להבין.הוא התיישב בכסא המפואר והרגיש פתאום את שנותיו המרובות כפי שמעולם לא הרגיש.בפעם הראשונה זה זמן רב-דמבלדור הרגיש זקן.
כמעט בלי להרגיש הוא שיחק באצבעותיו בשרביט הבכור.הוא כמעט הופתע כאשר הוריד את עיניו והן נחו לשנייה על השרביט.

ואז זה הכה בו.דמבלדור הלך לו ברחבי הטירה ללא כל מטרה מובהרת אפילו לא לעצמו.נסער בפעם הראשונה מזה מי יודע כמה זמן.השאלות התפוצצו בראשו מהר יותר מאשר בראשו של ילד מוגלגים כאשר הוא מגלה שהוא קוסם.דמבלדור נרגע והביט סביבו.הוא החליט באחת לאן ללכת."חדר המועדון של גריפינדור".חשב."שם בוודאי אמצא אותו.ואם לא,ייתכן שיהיה מישהו אחר שיוכל להגיד לי איפה הוא."אך בראשו המשיכו השאלות לעלות,אפילו שכבר לא הראה את התרגשותו כלפי חוץ והלך ברגיעה האופיינית לו."מי הוא?מה הוא?איך הוא מכשף בצורה כזאת?למה הוא כאן?האם הוא חזק יותר או חלש יותר מאותה סיבה כמעט בלתי מתקבלת על הדעת?"דמבלדור נזכר במה שעשה לפוטר ולמאלפוי.עכשיו לא היה לו צל של ספק זה היה הוא.ודמבלדור היה כמעט בטוח שהוא התעתק לשם ומשם,דבר שלא אמור ליהיות אפשרי.למרות זאת,דמבלדור ידע שלמשל גמדוני הבית יכולים להתעתק בהוגוורטס ומהוגוורטס.

"מצד שני,"חשב לעצמו דמבלדור וחייך מתחת לשפם."הוא כנראה לא גמדון בית."אך השאלות המשיכו ועלו."האם זה ייתכן בכלל?האם הוא מיוחד או אפשרי גם שאחרים יהיו כמוהו?האם הוא,"ופה נחרד קלות דמבלדור ושב להחיש צעדיו."האם הוא,מסוכן לתלמידים?"כאשר אותן שאלות רבות כל כך ומטרידות כל כך עדיין מתרוצצות בתוך ראשו,דמבלדור הגיע לאשה השמנה,מתנשף קלות."סיסמה בבק...""אבן אודם!"פלט דמבלדור עוד לפני שגמרה האשה שמנה את המשפט."נכון..."אמרה האשה השמנה בגבה מורמת והסתובבה על צירה.היא מעולם לא ראתה את דמבלדור נסער ככה.

דמבלדור נכנס לחדר המועדון של גריפינדור.כל העיניים מיד הופנו איליו,שכן לעיתים רחוקות נכנס אחד המורים לחדר המועדון,וגם כשזה קורה זה בדרך כלל בנסיבות מטרידות ביותר.דמבלדור הסדיר מעט את נשימתו ואמר"תום מאיר נמצא כאן?"תום קם ממקומו ליד האח ואמר"אני כאן"."יפה מאד.תתלווה איתי בבקשה לטיול קטן במדשאות?"שאל דמבלדור בנימוס.תום משך בכתיפיו והלך בעקבות דמבלדור החוצה מחדר המועודון.הם לא החליפו מילה עד שלא הגיעו לעץ זית צעיר והתיישבו בצילו."אז תום...."פתח דמבלדור אך לא ידע כיצד להתחיל."אני יודע שאתה יודע,"שבר תום את הדממה."אני יודע שאתה יודע,שאין לי שרביט."זו הייתה הצהרה מרשימה מאד,אך לא גררה שום תגובה משני הצדדים.

"שאל."אמר תום.זו לא הייתה הצעה.דמבלדור עדיין לא ידע איפה להתחיל.ראשית ביקש להרגיעה את תאוותו האקדמית."איך?"סיכם דמבלדור שאלות כל כך רבות,אפילו בעילגות מסויימת.

"טוב,"אמר תום"על מנת להבין זאת עלינו לגלוש במוחינו אל האוזרים הקמוסים והמיסטוריים ביותר בעולם הקסם.אני הולך להסביר לך כמה דברים שאני בספק אם אדם אחר בטירה הזאת,יוכל להבינם.אל תתבייש לבקש ממני להסביר לך שוב משהו אם לא תבין."הוא לא אמר זאת בנימוס בכלל.דמבלדור הרגיש כמו ילד קטן וקשה קליטה עם מורה לא סבלני כל כך,אך תאוותו האקדמית גברה על הגאווה הפגועה שלו והוא הנהן בשקט."אם כך,עלינו להבין ראשית את המושגים קוסם,שרביט וקסם.

קסם,הוא אנרגייה ועוצבה בצורה מסויימת לפעולה מסויימת.בקוסם עצמו,אין כוח קסם.קוסם הוא בן אדם עם היכולת לתקשר עם השרביט.השרביט הוא שמביא את העוצמה.לשרביטים יש תודעה,אך הם בדרך כלל לא עושים כלום,אם לא מורים להם לעשות.לעומת זאת,בוודאי שמעת על שרביט שעשה מעשה יוצא דופן וכישף בכוחות עצמו כאשר המחזיק בו היה בסכנת חיים והכרתו הייתה מעורפלת."דמבלדור הנהן הוא נזכר בכמה מקרים כאלו,אך לא רצה לקטוע את תום ולכן שתק."ההבדל היחיד בין בני אדם,או כפי שאתם קוראים להם,מוגלגים לבין קוסמים הוא היכולת לתקשר עם שרביט.אתה יודע שקוסם יכול לכשף עם כל שרביט,אך לעולם לא יגיע לתוצאות מקסימליות עם שרביט של אחר,כשם שלא היה מגיע לתוצאות מקסימליות עם זרוע של אדם אחר."תום עצר לנשום בפעם הראשונה מאז התחיל את ההסבר.

לחש,הוא דיבור בשפת השרביטים.לחשים אילמים הם תיקשור עם השרביט שלך בצורה מעט יותר רוחנית מאשר דיבור.הכשפים הראשונים של המכשפות,היו החדרת מילה חדשה לשפה.המכשפים הראשונים היו האורקלים ביוון העתיקה,החרטומים במצריים העתיקה,והנביאים של בני ישראל.

הכישוף אבדה כדברה נובע מהשורשים א.ב.ד ו-ד.ב.ר בבינינים העתיקים שלהם.כלומר,תאבד את נשמתך כי כך דיברתי.או בלשון מעט יותר יומיומית:get lost because I said so!.אפילו אברא כדברה שצועקים ילדי המוגלים במשחקם,הוא על אותו בסיס רק בשורש ב.ר.א של הבריאה.כלומר,אני בורא מה שאני אומר."שוב עצר תום לנשום והרים את עיניו לפנים ההמומות של דמבלדור.הוא חייך לעצמו חיוך קטן וחזר לדבר."כיום,על מנת ליצו לחש חדש,הקוסמים הבכירים והמוסמכים לדבר במשרד הקסמים חוקרים את שפת השרביטים ומוצאים כיצד להעביר אליהים את רצונם.

אני בניגוד איליך ולשאר הקוסמים בבית הספר הזה והקוסמים בעולם בכלל,איני בן אדם."בנקודה הזו פיו של דמבלדור היה כבר פעור לרווחה,עיניו מזוגגות ופניו מיוזעים.

"אני יצור קסום.איש חיה,מזן שור,למען האמת.יש בתוכי אנרגיית קסם רבה מאשר יש בשרביטך. ומכיוון שהאנרגיה בתוכי,איני צריך לחש משום שאיני פוקד על מקור כוח חיצוני לבצע פעולה כלשהי.בנוסף,לאחר שמגיע יצור קסום לבגרותו והוא שולט בכוחו,אין הוא יכול לא להצליח בביצוע כשף.להיכשל בביצוע כשף מבחינתי זה כמו להכשל בלחיצת יד."תום תפס בזית אחד מהעץ שמתחתיו ישבו וזרק אותו למרחק.

הוא הצביע עליו ובין רגע צמח שם עץ זית חדש.דמבלדור היה המום.תאוותו האקדמית סופקה."ועוד איך סופקה" חשב דמבלדור.הפגיעה בגאוותו נמוגה כלא היתה.עכשיו נותר עוד שאלה אחת...האם הוא מסוכן לתלמידים?

"איני יכול לשאול אותו את זה,"חשב."אם כן,יהרגני במקום.אם לא,יעלב ואולי בכל זאת יהרוג אותי."לבסוף החליט ושאל,"אם אתה מכשף גדול יותר ממה שכל קוסם בעולם הזה יהיה אי פעם,מדוע אתה כאן?"

תום חייך,וענה "להגן על התלמידים היקרים שלך."דמבלדור נחרד שנית."מפני מה?!"שאל בחרדה הולכת וגוברת בעוד תום מחייך חיוך עגום למדי.

 

TO BE CONTINUE...

*המידע לא מיובא מכל מקור מידע הקשור בהארי פוטר.

תגובות בבקשה!

 

הפרק הקודם
תגובות

מקסים! · 09.12.2010 · פורסם על ידי :יממ
זה ממש יפה אבל בתיאוריה על השרביט יש דברים שלא מסתדרים. אם הכוח של הקוסם נונע רק מהקשר עם השרביט איך זה יכול להיות שקוסם קטין לפני שיש לו שרביט עושה קסמים? ובעניין השרביטים שמגיבים באופן עצמאי דמבלדור אמר שמה שהשרביט של הארי עשה לוולדמורט היה דבר יוצא דופן אז יכול להיות שדמבלדור נזכר במקרים שהשרביט פעל בכוחות עצמו?

המשך!! · 09.12.2010 · פורסם על ידי :Spoilers
ממש חפה!!! ולא איכפת לימבכלל אם זה אפילו לא הגיוני או קשור לעלילת הארי פוטר, כי זה ממש יפה!!!!

תשובה ליממ · 11.12.2010 · פורסם על ידי :tmk (כותב הפאנפיק)
הקוסם לוקח את הקסם שלו מכל מקור אפשרי.שרביט,מטה עסקה עם שדים וכו'.קוסמים קטנים לוקחים את הקסם מהסביבה. למשל,כשהארי שיחרר את הנחש,הוא כנראה לקח את הקסם מהנחש עצמו.בחיות יש קסם.ההבדלים בין חיות רגילות לחיות קסומות הם:
1)כמות כוח הקסם.2)רמת האינטילגנציה.3)רמת הרצון או הסלידה מחיים ליד בני אדם.
לדמבלדור היו הרבה סודות.יש אפילו סיכוי שבקרב שלו,של אברפורת' ושל גרינדלוולד,הוא אפילו לא שלף את השרביט שלו.
מקווה שעזרתי!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007