האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

החבורה חוזרת הזמן

הארי רון והרמיוני חוזרים לזמן של הקונדסאים ורוצים להשאר שם אבל מה קורה כשהסיבוך הזה לא מאפשר להם לחזור?



כותב: גריינג'ר לנצח123
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 225
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ת - זאנר: מ - שיפ: ח - פורסם ב: 22.02.2024 - עודכן: 29.02.2024 המלץ! המלץ! ID : 14638
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

 

נ.ב. הרמיוני


זה היום, זה היום! היום זה היום הגדול!!!

 

היום יש מבחן בתולדות הכישוף!!! איזו התרגשות! ולחשוב שאנחנו רק בשנה החמישית...

 

אוי... התאמנתי רק חודש וחצי! קמתי ומיהרתי אל חדר המועדון של גריפינדור, עידכנתי את הארי ורון שכנראה אקבל רק תשעים ותשע כי התאמנתי חודש וחצי והם גלגלו עיניים, כמובן! הם לא יודעים להעריך למידה!

 

אכלנו ארוחת בוקר כשדראקו מאלפוי בא וקרא לי בוצדמית, אבל למי אכפת? לי לא... הוא כנראה שם לב לזה כי התחיל לקרוא לי בכינויים חדשים כמו למשל: חנונית, תולעת ספרים, חנונית ועוד כל מיני דברים כמו... חנונית...

 

התעלמתי כמו שאני עושה בדרך כלל אבל הארי ורון פשוט לא יכולים לשתוק! הם קמו אבל משכתי אותם חזרה למטה והצבעתי על פקופסור סנייפ שבדיוק עבר ליד "מיס גריינג'ר, 5 נקודות יורדות מגריפינדור, אני באמת מעדיף שלא תתעללי בחברים שלך"

 

"הוא כרגע המציא את החוק הזה" הארי אמר בזעם אבל אמרתי "ממתי אכפת לכם כל כך?" רון הסתכל אליי במבט שאלה "ממתי לך כל כך לא אכפת?" משכתי בכתפיי ויצאנו חזרה אל חדר המועדון של גריפינדור.

 

"הי, תראו!" קרא רון והוסיף בקול לעגני "מצאתי את מחולל הזמן של הרמיוני" נשפתי "אוך תסתום, זה לא כזה מעניין" אבל הארי כן התעניין, הוא רון התלחששו ורון העביר להארי אוניה אחת אז הארי קרא "הרמיוני, יש כאן חלק שפיספסת" 

 

ידעתי שהם בטח יבהילו אותי וסתם יעשו איזה טריק ולא היה לי אכפת אז באתי, מיד הארי אחז היד שלי ושל רון כשרון סובב את שעון החול הזעיר "רגע אתם לא יודעים מה אתם עושים!" קראתי רגע לפני שחזרנו אחורה בזמן (או שהלכנו קדימה? לא ברור לי)

 

נחתנו במשרד של דמבלדור ומחולל הזמן נפל ונשבר.

 

דמבלדור קם מיד אבל לא נראה כועס, סתם מסוקרן "מה אתם עושים פה? ובאתם עם מחולל זמן? אתם מהעבר או מהעתיד?" רון בדק את מחולל הזמן השבור אבל לא הצליח להבין, הארי נגע בנו, "אני לא חושב שאנחנו צריכים את מחולל הזמן" הוא הצביע על ג'יימס פוטר וסיריוס בלק הקטנים.

 

"אה, אני רואה שאתם מכירים את מר פוטר ומר בלק" דמבלדור חייך "אני מבין שאתם מהעתיד" רון הרים את ידו "אה... באיזה שנה אתם?" הבנים הסתכלו אחד על השני וג'יימס הוא שדיבר "חמישית" והארי אמר "20 שנה אחורה"

 

"בואו, שבו" אמר דבלדור וישבנו "ספרו לנו קצת על עצמכם" אז אמרתי "אני הרמיוני גריינג'ר, זה רון וויזלי" סיריוס הרים את ידו "עם מי ארתור וויזלי יתחתן?" רון אמר "מולי וויזלי" הם הביטו בו "מי?" "מולי מינגלס" אמרתי וסיריוס הנהן "שמעתי שהם יוצאים" אבל ג'יימס חייך ואמר "הרשי לי לגחך חחחחחחחח" התרזתי "עדיין לא נתתם לי לסיים! זה שיושב שם ושנראה בדיוק כמוך, ג'יימס (חוץ מהצלקת אבל לא הזכרתי אותה, עדיין) זה הארי פוטר.

 

 

.     .     .

 

 

גם אחרי שעברו חמש דקות לא הצלחנו לעורר את ג'יימס, הוא נותר עם פה פעור קפוא כמו פסל, זמן שאני, רון והארי ניסינו להעיר אותו סיריוס צחק וצחק. "זה לא עוזר" אמר רון אבל סיריוס המשיך בשלו, אחרי עשר דקות ג'יימס חזר לעצמו ואמר "אז עם מי התחתנתי?" דמבלדור חייך ואמר "זה יפה מאוד אבל אני מציע שתעשו את זה במקום אחר, שלום" וברגע הבא היינו ליד פסל הגריפין המוזהב, "אני יודע לאן נוכל ללכת" אמר הארי בחיוך "חדר הנחיצות???" שאל רון והארי הנהן.

 

"מה זה חדר הנחיצות?" שאלו סיריוס וג'יימס בו זמנית, "אתם תראו" חייכתי והובלנו אותם אל הקיר של החדר "אממ, מצטער לאכזב אותכם אבל כנראה שזה לא היה קיים לפני 20 שנה" אמר ג'יימס בעוקצנות, הארי התעלם והתהלך מול הדלת, כנראה כשכמדובר במלאפוי הוא לא עוצר אבל כשזה אבא שלו...

 

נוצרה ידית והארי משך בה, הוא פתח חדר עם פופים ועם דלג האריה של גריפינדור, הסתכלתי עליו במבט שואל, הוא משך בכתפיו אז נכנסנו.

 

ברגע שרון סגר את הדלת והתיישב סיריוס שאל "עם מי ג'יימס התחתן?" החלפנו מבטים, הארי רצה להגיד את זה אבל עשינו קרב מבטים בשילישיה וניצחתי "אתה תאהב את התשובה" חייכתי חיוך גדול סיריוס פער את עיניו "לילי?" והנהנתי "לילי"

 

"הכסף שלך" אמר סיריוס ונתן לג'יימס 10 אוניות הסתכלנו עלייהם במבט שואל אז ג'יימס אמר "התערבנו על זה שלילי תצא איתי מתישהו" הם החליפו כיפים, "ספרו לנו מה קורה בין לילי לג'יימס" אמר סיריוס במבט מרושע.

 

רון הוא זה שדיבר אחרי שתיקה מביכה "אתה רוצה לשמוע מה קורה בין לילי לג'יימס או מה קורה ללילי וג'יימס?" ג'יימס הזדקף "השני" הוא אמר מיד החלפנו מבטים, סיפרנו להם על וולדמורט ועל הבגידה של פיטר, סיפרנו להם על לילי שמתה כדי להציל את הארי והארי חשף את הצלקת שלו.

 

"וואו, בטח היו לך חיים משוגעים עם כל הפרסומת הזאת" אמר ג'יימס והארי צחק "מה עשיתי?" לחש לי ג'יימס וגם אני צחקתי "אתה פשוט לא מבין" סיפרנו להם על איך נעשנו ידידים (טרול הרים) ועל אבן החכמים, סיפרנו להם על הלחששנות של הארי ועל המסע בחדר הסודות, סיפרנו להם על סיריוס הפושע ועל רמוס המורה\איש זאב, סיפרנו להם על טורניר הקוסמים המשולש, סיפרנו להם על המורה המפלצתית החדשה (אמבריג') והארי חשף את כתב היד שלו על עורו, סיפרנו להם על הרעיון של הארי להקים את צ"ד (צבא דמבלדור) ועל הרעיון להקים אותו בחדר הנחיצות, סיפרנו להם על הרעיון שלי לאוניות מזוייפות שמודעיות לכולם מתי להפגש.

 

בסוף ה'סיפור' ג'יימס וסיריוס נשארו אילמים, ג'יימס זינק ולחש (מסיבה לא מובנת) להארי משהו, הארי לחש לו גם והוא יצא מהחדר "מה... זה היה?" שאל רון והארי הסביר שהוא הלך לקרוא לרמוס, "איך הוא יחזור?" שאל רון והארי אמר שהוא הסביר לו איך. 

 

כרגע נזכרתי "רגע!" צעקתי וכולם קפצו, "אנחנו נפספס את הבוחן בתולדות הכישוף!" אמרתי והארי ורון נאנחו בדרמטיות, סיריוס חיכה אותם וזה רק עיצבן אותי יותר. "הרמיוני, לפעמים את צריכה להניח לזה" אמר רון ושם משקפיים דמיוניים על עיניו. הארי וסיריוס צחקו.

 

"רגע!" הארי קפץ וסיריוס אמר "אל תגיד לי שיש לכם עוד מבחנים היום" הארי קיפץ "לא לא לא, רק חשבתי... סיריוס, נכון יש לך מראה בדרכה אתה מתקשר עם ג'יימס בעונשים?" סיריוס נראה המום "אפילו לא סיפרנו עלייה לרמוס, איך?" הארי חייך, סיריוס מהזמן שלנו נתן לי אותה, רוצה לדבר איתו?" סריוס קפץ, "מה אתה חושב? שאני אגיד לא?" הארי לחש משהו וחדר קטן הופיע בפינה, השניים נכנסו אליו ואני הייתי לבד עם רון.

 

לא היה מה לעשות אז זימנתי ספר מחדר הנחיצות והתחלתי לקרוא כשג'יימס נכנס עם רמוס, לפי הבעת פניו ג'יימס סיפר לו הכל. הוא הסתכך עליי ואמר בעוקצנות "ואני חשבתי שילדה 'חכמה' כמוך לא תעשה דבר כזה" הרמתי את ראשי גבוה "א. אני לא הסכמתי לזה וב. תראה מי שמדבר!" והורדתי את ראשי חזרה אל העמוד שבו הייתי "סתם צחקתי" הוא התיישב ליד ג'יימס ושאל "אז ג'יימס לא מנסה לעבוד עלי?" ג'יימס הסתכל עליו במבט כעוס ואמר "הי! זו לא אשמתי שאני כזה"

 

רמוס זימן כרית וחבט בג'יימס "אבל ברצינות, איזה חדר מגניב זה" בזמן שרמוס הסתכל סביב ג'יימס חטף לו את הכרית מהיד וחבט בו. הבנים התחילו מלחמת כריות כשהארי יצא מהחדר הקטן וקרא לרמוס להכנס.

 

מעניין על מה הם מדברים... ואז שמעתי צעקה.

הפרק הבא
תגובות

-כותרת זה ביזבוז זמן- · 28.02.2024 · פורסם על ידי :rjl




ה
המ
המש
המשך
המש
המ
ה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007