האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


אהבה מעבר לפינה

לא יודעת... זה בא לי מהראש הכול...
אתם פשוט תגלו לבד.....
בהצלחה ואל תשכחו להגיב!!!!!!!!!!
לוב יו גיייייי



כותב: Maayan Cullen forever
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 11266
5 כוכבים (4.567) 30 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטיקה - שיפ: הארי, ג'יני, הרמיוני, רון... - פורסם ב: 01.05.2011 - עודכן: 27.09.2011 המלץ! המלץ! ID : 2050
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

תגובות אנשימים!!!!!!!!!!!! אוהבתאותכם! תהנו חבר'ה!!!!!!!!!!!! ג'יני התעוררה בבוקר.
היא נזכרה במה שקרה אתמול, והיא קיוותה שזה באמת לא היה חלום. היא הסתכלה לעבר הצד השני של המיטה, וראתה את הארי ישן בשלווה מתחת לשמיכה, וחייכה. זה לא היה חלום, זה היה אמיתי.
כמה שהיא אהבה את הארי. עד הירח ובחזרה. עד מאדים. עד אריס.
עד אין סוף היא הייתה יכולה ללכת רק בשבילו, בשביל האהבה שלו.
בנתיים הארי התחיל להתעורר, וג'יני הזיזה אותו כדי שיתעורר לגמרי.
"הארי , הארי, הארי קום!" לחשה ג'יני.
"מה , מה קרה?" הוא שאל בישנוניות," וולדמורט חזר?..."
ג'יני צחקקה בעצב.
הוא עדיין חולם סיוטים על וולדמורט. אוי. חבל.
"לא קרה שום דבר אלא אם כן את לא מחשיב את מה שקרה אתמול..." השיבה, "ו-ולדמורט לא חזר." היא לחשה וקירבה את שפתייה אל מצחו.
הארי פנה לשפתיים שלה, אבל היא התחמקה ונישקה את מצחו.
הארי הביט בה, תמה.
"ריח רע," צחקקה וקפצה מהמיטה כדי לצחצח שיניים.
אצל הרמיוני: "רון, רון תתעורר!" העירה הרמיוני את רון. או, לפחות, ניסתה.
"בוקר טוב הרמיוני" השיב בנמנום, והתהפך לצד השני.
"טוב,אני הולכת להתלבש. אוהבת אותך." אמרה הרמיוני, ודפקה על דלת חדר האמבטיה.
"הרמיוני, אני מתקלחת!"
"אוי, סליחה."
הרמיוני הלכה לחדר ריק, עוד מטושטשת מהשינה. היא לבשה בגדים נוחים ופשוטים, שמה נעלי בית וגררה את רגלייה לחדר האמבטיה השני.
היא התעלמה מצעוקתייה של דמותה בראי, צעקות כאלה: "תכניסי את החולצה למכנסיים, שלומפרית!" או, "מה זה התסרוקת הזאת? לכי לספר, יסדר לך ת'שיער!!!"
הרמיוני יצאה מחדר האמבטיה הרבה יותר עירנית, ומצאה את רון יושב במיטה ומגרד את ידיו. בפראות ומקלל את כל העולם.
"מה קרה, רון?"
"יתוש מקולל," נהם. "הרס לי את הידיים."
הרמיוני התיישבה ליידו ונישקה כל עקיצה ועקיצה.
לבסוף נישקה את פיו, שלמרות שהיה לו ריח איום ונורא היה נעים כמו תמיד.

אצל ג'יני: ג'יני יצאה מהשירותים לבושה. היא פיהקה פיהוק גדול, והארי בהה בה למשך כמה דקות עד שג'יני קלטה שהוא מסתכל עלייה.
"מה?"
"ג'יני, אמרתי לך פעם שאת יפה?" הוא מלמל.
"לא, אבל עכשיו אמרת..." צחקה ג'יני.
הארי לקח אותה ונתן לה נשיקה על השפתיים. היא ידעה שזאת הולכת להיות נשיקה רצינית, ולשונה התחילה להזדחל לעבר לשונו...
אבל קול דפיקות נשמעו מהדלת, והארי וג'יני התנתקו בצער.
הארי ניגש לפתוח את הדלת, בדלת עמדו רון והרמיוני מחוזקיי ידיים. "טוב שנרד לאכול? נראה מה אבא ואמא יגידו על זה..." אמר רון, והצביע על ג'יני. ג'יני התמלאה התרגשות וציפייה.
הארבעה ירדו למטבח שם מצאו את אדון וגברת וויזלי. אדון וויזלי ישב מסביב לשולחן., שתה תה וקרא בנביא היומי, גברת ווזילי השגיחה בשבע עיניים על הסכינים שחתכו את העגבניות.
ג'יני נשמה עמוק.
"היי, אמא, אבא."
שני ההורים הסתובבו, המומים.
"ג'יני!" קראה גברת וויזלי וניגשה אל ג'יני. היא חיבקה אותה חיבוק מוחץ.
"אמרת שתגיעי שבוע הבא..." אמר אדון וויזלי כשניגש לחבק את ביתו. "כן, נכון אמא," אמרה ג'יני בקול רועד מהתרגשות, "אבל בשל הנסיבות חזרתי בשיא המהירות." המשיכה ג'יני וחייכה אל הארי. הוא קרץ לה חזרה.
גברת וויזלי המשיכה, "ומה הן הנסיבות?" שאלה בעינייניות וחזרה לעגבניות הקצוצות דק-דק.
"אנחנו נדבר על זה אחר כך, אמא, טוב?" אמרה ג'יני והתיישבה בשולחן, בעקבותייה הארי, רון והרמיוני. "בסדר," השיב אדון וויזלי, קצת משתומם, "אמא גם אני צריך לדבר איתכם." אמר רון פתאום.
"בסדר, אני ממש מקווה שזה דברים טובים..." השיבה גברת וויזלי בהיסוס. 
פתאום השישיה שמעו פלאק במטבח, והם ראו את ג'ורג' לבוש עוד בבגדי החנות שלו.
"אהלן, חשבתי ששמעתי את ג'יני פה אז באתי "אמר ג'ורג', נתן לאימו נשיקה ולאביו תפיחה על השכם, והתיישב ליד הארי.
"ואני כן פה," אמרה ג'יני בחיוך רחב.
"אמרת שתחזרי עוד שבוע!" אמר ג'ורג'.
"סיבה כלשהי..."  ג'יני לא רצתה להנחית עליהם את זה עכשיו, היא רצתה שזה יהיה בשיחה. 
כולם התחילו לאכול וגברת וויזלי קיבלה תריסר מחמאות על מאכלייה- כמו תמיד.
ג'יני והארי ביקשו מגברת ואדון וויזלי שאחרי ארוחת הבוקר הם ידברו עם כולם, ג'ורג', גברת ואדון וויזלי, ביל פרסי וצ'ארלי. 
לכן אדון וויזלי שלח לכולם ינשופים והודיע להם שהם צריכים להגיע מהר, לקראת סוף הארוחה כבר היו כולם בבית. 
"טוב גברת וויזלי האוכל היה נורא טעים, אני חושב שנעלה עכשיו לדבר, זה בסדר מבחינתכם?" שאל הארי, "אוי האריל'ה, אל דאגה, זה מצויין מבחינתנו!" השיבה גברת וויזלי בחיבה. כולם עלו לחדר של ג'יני והארי, ג'יני דיברה ראשונה... תגובות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  מקווה שנהנתם! אוהבתאותכם!

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

המשך!!!1 · 15.05.2011 · פורסם על ידי :ומפייר

מדהים! · 15.05.2011 · פורסם על ידי :PIANO
המשך אבל דחוף!XD
בבקשה תעשי אותו בקרוב!

המשך דחוף פיק מהמם מדהים אדיר מעולה אחלה יפיפה אני מת על הפיק הזה · 18.05.2011 · פורסם על ידי :FOX52

המשך!!1 · 23.05.2011 · פורסם על ידי :Rachel Berry
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך ( נשימה ) המשך המשך המשך המשך המשך!!!!!!! 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000 X

מעיינוש זה פשוט מדהים · 23.05.2011 · פורסם על ידי :רינת ואביגיל ווטסון

תודה רבה!!!!!!!! · 24.05.2011 · פורסם על ידי :Maayan Cullen forever (כותב הפאנפיק)

מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! · 24.05.2011 · פורסם על ידי :מעינוש רדקליף
מעיינוש תגידי מאיפה הכישרון הזה??????????

מהמם!!!!!!!!!!!! · 06.06.2011 · פורסם על ידי :ג'יני רדקליף
מעיינוש המשך דחוף!

המשך!!!!!!!! · 18.10.2016 · פורסם על ידי :Merrick Hanna
מושלםםםםם

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
303 1175 777 368


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007