האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


ואם...

מה היה קורה אם וולדמורט לא היה עולה לשלטון



כותב: I Am It's Who I Am
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 10238
5 כוכבים (4.917) 12 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: ה"פ - זאנר: לוידת.. - שיפ: יותר מידי... אין לי כוח לפרט.. - פורסם ב: 09.10.2011 - עודכן: 20.07.2012 המלץ! המלץ! ID : 2358
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק 3

"את מה? ג'יני את מדאיגה אותי!" אמר הארי.
"אני בהריון!" זעקה ג'יני.
"מה?!?" אמר הארי ונכנס לשוק.
"אבל רגע.. אפשר להכנס להריון מנשיקות?" שאל הארי מבולבל אחרי שיצא מהשוק.
"סתאאאאאם!!!! רציתי לראות איך תגיב!" צחקה ג'יני.
"זה מאוד לא מצחיק הנושא הזה!" אמר הארי,התיישב ושילב ידיו בהפגנתיות.
,אויש,נו.. הארי... אני מצטערת.. לא חשבתי שתיקח את זה קשה.. זאת הייתה רק בדיחה.." אמרה ג'יני בקול מתנצל.
"סתאאם! עבדתי עלייך חזרה" הסתובב הארי בחיוך "אבל שלא תעזי לחזור על זה שוב!"
"למה?! מה תעשה לי!?" אמרה ג'יני ונעמדה.
"את זה!" אמר הארי ותקף אותה בדגדוגים.
ג'יני צחקה וצחקה עד שניגמר לה הכוח אז היא התחילה לרוץ לכיוון היציאה מהחדר וברגע שפתחה את הדלת הארי סגר אותה והיא נשענה על הדלת כשהארי עומד עם יד על הדלת מעל כתפה עם פרצופו אליה.
"אני אתן לך לפתוח אותה אחרי זה" אמר ונישק אותה.
"ועכשיו אתה תיתן לי עשר שניות" אמרה ג'יני לאחר שהתנתקו.
"טוב... 10,9,8,7,.." בזמן שספר ג'יני ברחה למטה.
כעבור 10 שניות הארי יצא אחריה.
כשהוא הגיע למועדון הוא ראה את שיערה הג'ינג'י עובר דרך החור ואת צחוקה נשמע בקול.
"הארי ג'יני יצאה-" התחילה הרמיוני לומר ולא הצליחה לסיים כי הארי כבר יצא מחדר המועדון.
"אוף! אי אפשר לדבר איתם כשהם ביחד!" אמרה הרמיוני ברוגז.
"אין מה לעשות עם זה" אמר רון.

הארי תפס את ג'יני ממש ליד התמונה של האישה השמנה.
הוא תפס את ידיה מאחורי גבה והצמיד אותה לקיר באותה תנוחה שעמדו בחדר של ג'יני.
"עכשיו את לא תתחמקי ממני!" אמר הארי ונישק אותה.
ג'יני החזירה לו נשיקה והם התנשקו בלהט.
הם עמדו ככה עד ששמעו כיחכוח מאחוריהם.
"אהמ,אהמ.." הארי הסתובב וראה את אביו ואת סיריוס ומאחוריהם את אמא של ג'יני ואמו שלו.
"אופס.." אמרה ג'יני והסמיקה עמוקות.
"הארי אתה יודע שיש מקומות יותר טובים לעשות את זה כמו- אוו! ג'יימס למה זה היה?!" התחיל סיריוס לומר ונקטע ע"י ג'יימס שנתן לו פליק בראש.
"אז מה פרופסור דמבלדור רצה ממכם?" שאל הארי מנסה לשנות נושא.
"אנחנו נספר לכם כשכולם יגיעו וכשכל הילדים יעלו מהמועדון לחדרים שלהם" אמרה לילי בחיוך ניטלת על זרועו של ג'יימס.
"טוב.. אז... ביי בינתיים.." אמרה ג'יני ומשכה את הארי דרך החור בקיר לתוך חדר המועדון של גריפינדור.
"הילדים של היום... מה היינו עושים בלעדיהם?" אמרה מולי צוחקת לנוכח המחזה שחזו בו כרגע.

הארי וג'יני נכנסו למועדון כמעט הריק מסמיקים והתיישבו ליד רון והרמיוני.
"מה קרה?" שאלה הרמיוני לנוכח חבריה הסמוקים.
"אמ... זה לא משנה.." אמר הארי.הוא וג'יני הביטו אחד בשני והסמיקו עוד יותר.
"מה שקרה גברת גריינג'ר זה שתפסנו את בן חסותי ואת חברתו היקרה במצב לא כל כך נעים..." אמר סיריוס שנכנס למועדון וצחק.
רון שהבין למה סיריוס התכוון התחיל לצחוק.
"באמת?" שאל רון צוחק.
"לא הבנתי.. איזה מצב?" שאלה הרמיוני מבולבלת.
היא הביטה בהארי וג'יני שמבטיהם היו מופנים לכיוון הריצפה והבינה למה סיריוס התכוון.היא התחילה לצחוק ואז הם שמעו קול כפול אומר מאחוריהם "על מה צוחקים בלעדינו?" אלו היו פרד וג'ורג' וויזלי אחיו התאומים של רון.
"אתם לא תאמינו-" התחיל רון והופסק על ידי בעיטה מהארי שנראה מרוגז.
"אוו! למה זה היה?!" שאל רון בזעם.
"רון! הארי צודק,לא כל העולם צריך לדעת גם אם זה ממש מצחיק!" אמרה הרמיוני והתחילה לצחקק.
"נו-אז מישהו מוכן לספר לנו מה קרה?" שאל ג'ורג'.
"מה שקרה זה שתפסנו את אחותך ואת הארי מנשקים מחוץ לחדר המועדון" אמר ג'יימס וניכנס דרך החור שבתמונה.
"אבא!" אמר הארי בזעם לקול צחוקם המתגלגל של התאומים.
"רגע" אמרה ג'יני לאחר כמה דקות שלא השמיעה את קולה "בעצם.. מה אתם עושים פה פרד וג'ורג'?" שאלה את שני הפרצופים הזהים שצוחקים את אותו צחוק.
"אמא ואבא זימנו אותנו.הם זימנו גם את ביל,פלר,צ'ארלי ועוד כל מיני אנשים.." ענה לה פרד.
"למה?" דרשה ג'יני לדעת.
"עוד מעט הכל יתברר לך.." אמר סיריוס בחיוך ערמומי.
בינתיים נכנסו לחדר המועדון לילי,מולי,ארתור,רמוס,נימפדורה,ביל,פלר,צ'ארלי ועוד כל מיני אנשים שחלקם הארי זיהה וחלקם לא.
אחריהם ניכנס מי אם לא-פרופסור דמבלדור.
"אני רואה שכמעט כולם הגיעו" אמר הפרופסור.
"אני חושב שבשביל לא להעיר את התלמידים של בת גריפינדור נלך כולנו לאולם הגדול.בעצם,הארי,רון,הרמיוני וג'יני תדאגו להעיר את כל תלמידי חמישית ומעלה שכבר עלו לחדריהם" אמר.הם הנהנו והלכו לדרכם.
"פרופסור מקגונגל אבקש ממך ללכת להעיר את ראשי הבתים של שאר הבתים ולבקש מהם לעשות את אותו דבר שביקשתי מהעלמים הצעירים הללו" והצביע לכיוון המעונות.
פרופסור מקגונגל הנהנה ויצאה לדרכה.
כעבור כמה דקות חזרו הארי,רון,הרמיוני וג'יני ואחריהם כל תלמידי חמישית ומעלה מבולבלים למראה המחזה שראו.
"פרופסור" התחילה לילי
"קראי לי אלבוס" אמר דמבלדור.
"אני יכולה לבקש לקרוא גם לקייט?" שאלה.
"אמ.. אם זה הוא רצונך בוודאי,העלמה גריינג'ר לכי קראי לעלמה פוטר הצעירה ובואי איתי לאולם הגדול.כל השאר בואו אחרי" אמר דמבלדור.
"מה הולך פה פרופסור?" שאל הארי את פרופסור דמבלדור כאשר השיג אותו.
"עוד מעט אתה תבין הכל.." אמר הפרופסור בחיוך מסתורי.

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

יפה מאוד!!! · 12.10.2011 · פורסם על ידי :ENGLIN LASTINO
אחלה פיק!!

להמשיךך!!!! · 12.10.2011 · פורסם על ידי :Shes A Rebel
וכשסריוס תופס אותם כזה אני אוי לא!!
ומתחילה לצחוק כשג'יימס נתן לו פליק בראש!!!

חח....

לייק ענקי!!
ותמשיכי!!!!!!!

נחמד מאוד מאוד · 13.10.2011 · פורסם על ידי :noamperena
די אהבתי ות'אמת אני עכשיו נזכר שקראתי את זה פעם לפני.

תודה לכולם:) · 13.10.2011 · פורסם על ידי :I Am It's Who I Am (כותב הפאנפיק)
זה פיק שהיה ונימחק..

קורע · 20.08.2012 · פורסם על ידי :dafi
אני עדיין נקרעת מצחוק על זה שג'יימס נתן לסריוס פליק בראש זה היה כל כך מצחיק!!!!!!!!!!
:)
פיק מעולה בטירוף!!!!!!!

חחחח · 31.03.2013 · פורסם על ידי :makooo
אהבתי!! תמשיכי...!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007