האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

כשהטוב נלחם ברע.....



כותב: SHIR^___^
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 7760
3 כוכבים (3) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פרוזה - שיפ: ג'יימס/לילי - פורסם ב: 25.10.2008 - עודכן: 11.11.2008 המלץ! המלץ! ID : 248
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

"אמממ.....לילי" גימגם ג'יימס, חשב ואז אזר אומץ ואמר:"זו ההזדמנות האחרונה שלי להזמין אותך לצאת ואני ממש רוצה שתצאי איתי......את יודעת, אני לא אוהב אף אחת אחרת ולא מרגיש אליה את מה שאני מרגיש אליך.."
זה היה נראה כאילו לילי מתחילה להסמיק אבל ג'יימס לא רצה להשלות את עצמו, ואמר:"תצאי איתי??"

ללילי לקח זמן לענות, יותר מפעמים קודמות לפחות חשב ג'יימס, ואז היא אמרה:"אממ...אתה יודע מה...אני....טוב נו בסדר....." ג'יימס לא האמין למשמע אוזניו הוא היה בטוח שהוא הוזה, אבל אז הבין היא הסכימה לאחר שנים שביקש היא סוף סוף אמרה לו כן, הוא היה מאושר ליבו פעם בחוזקה, והוא חייך חיוך רחב. הוא הסתכל בעיניה ואמר:"את אפילו לא מתארת לעצמך איך אני מרגיש עכשיו" היא הסתכלה בעיניו וחייכה, ואז הם התנשקו הם היו כל כך מאושרים, טוב לפחות הוא. ואז הם יצאו מחובקים מהתא וברגע הכי לא מתאים התנגשו בקייטי ילדה מהפאלפאף שהיתה מאוהבת בג'יימס מעל הראש, והיתה מחזרת אחריו המון מהשנה השלישית, היא הסתכלה בעיניים של לילי במבט מתעב והלכה בלי להגיד מילה. ולרוע מזלם אחריה הגיע מייקל תלמיד מגריפנדור שהיה מאוהב בלילי מעל הראש ויצא איתה בשנה השישית וזיכרון זה היה חקוק במוחו של ג'יימס טוב טוב, ג'יימס עשה למייקל פרצוף מתעב ומייקל הוציא את שרביטו אבל ג'יימס כבר ידע את זה, הקדים אותו וצעק:"אקספליארמוס" ושרביטו של מייקל עף מידיו, ועבר ישר לידיו של ג'יימס.

ג'יימס ראה את המבט המתעב של מייקל והחזיר לו כפול ומייקל כדי להחזיר פלט קללה עסיסית, ג'יימס רצה להחזיר והרים את שרביט, אך לילי תפסה בידו ואמרה:"עזוב הוא לא שווה את זה",
ג'יימס הקשיב לה וזרק את השרביט של מייקל לרגליו, וראה את עיניו מביטות בתיעוב מתמשך.

לילי וג'יימס הלכו משם, לילי הסתכלה על ג'יימס ראתה שהוא עצבני ואמרה:"עזוב אותו, הוא סתם טמבל" ג'יימס הסתכל אליה במבט מבואס ואמר:"אני אף פעם לא הבנתי מה את מוצאת בו שאין בי..","טיפשון, באותו זמן אני עשיתי את זה כי אתה יצאת אם מטילדה ושנאתי את זה, ולא הבנתי מה מצאת בה שאין בי..." אמרה לילי במבט מתעב שנזכרה במטילדה.

ג'יימס התעודד מאז שהבין כי לילי תמיד אהבה אותו, אך בכל פעם שנזכר בפניו של מייקל, הצטייר על פניו מבט מתעב כמו של לילי.
לאחר כחצי שעה נפרדו לילי וג'יימס בנשיקה והבטיחו לשבת יחד בסעודה, כשג'יימס חזר לתא חבריו ושלו היה על פניו חיוך שכולם שמו לב למשהו יוצא דופן, זה לא היה חיוכו הערמומי שתיכנן מזימות נגד סנייפ וזה גם לא היה החיוך שהוא צוחק אם חבריו.
זה היה חיוך חדש חיוך מאוהב ומאושר, ג'יימס התיישב ולא שם לב בכלל למבטיו השואלים של חבריו שחיכו שיספר, הוא חלם בהקיץ כמה דקות כך נראה לו, עד שכנראה לסיריוס היה נמאס והוא התלונן ואמר:"נו?!?!?" וזנב תולע המשיך:"מה היא אמרה??" במבטו המטומטם, וסיריוס אמר:"יפוץ נפוח ברור שהיא אמרה כן...אבל מה קרה במדויק?!?!" סיים סיריוס במבטו הערמומי, ג'יימס פתח ואמר:"נו...טוב תשמעו..." וסיפר להם הכל, לבסוף אמר סיריוס:" איזה פוץ מטומטם ונפוח המייקל הזה" וסיריוס הראה על פניו מבט דומה לשל ג'יימס, מתעב מאוד.

לבסוף, לאחר כחצי שעה הרכבת האטה...
ג'יימס וחבריו יצאו ממנה אל התחנה בהוגסמיד וג'יימס חיפש את לילי, עד ש.............

 

 

מקווה שאהבתם תגיבו פליז.......=]

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

תמשיכי! · · פורסם על ידי :-*ג'יני*-
הרעיון יפה מאוד, אבל את צריכה בטא ואני ממליצה לך לא לסיים עם נקודות :]

?!?!?!?!?! · · פורסם על ידי :SHIR^___^ (כותב הפאנפיק)
מה זה בטא לעזאזל???
כולם אומרים לי את זה!!!!!=]

תגיבוו · · פורסם על ידי :SHIR^___^ (כותב הפאנפיק)
תגיבו פלייז.....

בטא זה זה שעובר על שגיאות כתיב וכאלה .... · · פורסם על ידי :
a אבל רעיון מדהים תמשיכי

טנקס... · · פורסם על ידי :SHIR^___^ (כותב הפאנפיק)
אבל איך עושים את זה???

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007