האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

חיי כערפד

אני עשיתי הכל למען חיי הנצח. לבסוף הגעתי למוצא האחרון. לחיים, נשיכת ערפד, דבר שיהפוך אותי לערפד בן אלמוות. אך זה אינו קל!



כותב: רובאוס
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 4670
2 כוכבים (2.4) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: אין - זאנר: אימה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 08.12.2011 - עודכן: 05.01.2012 המלץ! המלץ! ID : 2544
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

איפה אני?, ראיתי שלושה גופים שחורים מתלחששים לפני. הסתכלתי על סביבותיי. נמצאתי במסדרון ארוך ורחב של המנהרה. על מצע אבן חצוב, אליו נקשרתי בחבלים חזקים. היו לי פצעים רבים בכל גופי, ולא היה לי דבר פרט לבגדים שעל עורי. הייתי חסר אונים ונתון לחלוטין לחסדיהם של חוטפיי. התחלתי לחשוב על דרכי פעולה. דרך לברוח, להציל את חיי. ניסיתי להרים את ראשי, אך מיד נתקפתי סחרחורת איומה וחזרתי לשכב. נאנחתי, לפתע נותק חוט מחשבותיי על ידי אחד מחוטפיי שצרח בקול חד, לא!. הצרחה עוררה בי עניין והחלתי להקשיב רוב קשב לשיחתם של חוטפיי. אחד אמר -אתה לא מבין דרקמד הוא חלוש ביותר! אין לגעת לרעה בגופו, לפחות לעת עתה. ואילו השני ענה –אני מצאתי אותו, הוא שלי וזכותי בלעדית לעשות בו כרצוני! –האם תרצה במותו של איש זה? הנח לו, מצאת לך עבד נפלא! אני בטוח שישרת אותך נאמנה. תוך כדי קריאת מחשבותיו הבנתי שיעשה הכל על מנת לזכות בחיי הנצח!, הוא רוצה להינשך על ידי ערפד! הוא יעבוד אותך עד זקנתו על מנת לזכות לבסוף בנשיכתך!

כאן הפסקתי, הם היו ערפדים! מושיעיי, אלא שיעניקו לי את חיי הנצח! נטשתי כל תוכנית בריחה, להיפך! שמחתי כל כך עד שנמלטה מפי קריאת שמחה! "חיי הנצח שלי!" חוטפיי פנו להסתכל בי, ו"מעסיקי" פנה אל ידידו –נו דרקאיי, עד כמה שאני רואה הוא בריא לחלוטין! אוכל להשביע בו את רעבוני כבר עכשיו ולא לחכות את כל 70 השנים הארורות! אך ידידו פנה אלי ודיבר אלי לאט –איך אתה מרגיש? מתי התעוררת? שתה! הוא נתן לי כוס מלאה בחומר מוזר, שאותו לא הצלחתי לזהות, אך פעל עלי כקסם. כוחותיי נתחדשו, וניטע בי הצורך לדבר, אם כי לא יכולתי לשקר. אמרתי שראשי מעט כואב ואני נתקף סחרחורות כשאני מנסה לקום. הוא פנה אל חברו, אמר משהו שלא הבנתי ואמר לי, עכשיו האדון דרקמד ילווה אותך למעונו, שם יעניק לך חדר על מנת, שתוכל להתאושש ולהתחיל בשירות. בעוד 70 שנה תצטרף אלינו וגם אתה תזכה בחיי הנצח.        

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007