האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג עצמאות שמח!

יצירת הלב-צבע החיים

כשמציאות ימי העת העתיקה מתמזגת אם מציאות ימי יוון,<br>צצות שאלות על גורל,שנאה,אהבה ,טעויות.אמת-שקר.



כותב: Elementary
הגולש כתב 23 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 4894
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: אנטיגונה - זאנר: אנגסט\רומאנס - שיפ: מאסטרו\קייטלין . אנטגיונה\היימון - פורסם ב: 23.12.2011 - עודכן: 27.12.2011 המלץ! המלץ! ID : 2579
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

יצירת הלב-פרק 3
גורל.יעוד.התחלה

 

הוא הסיר את עיניו מהספר וקירב אותו אל ליבו. כמה שהגיבורה של המחזה תאמה את גיבורת אהבתו-קייטלין. היא תמיד הושפעה מספרים, בעיקר מהספר הזה, הספר שגרם לה להאמין בגורל. 

הוא מעולם לא שכח את הרגע בו היא והוא ישבו לצד השקיעה, שומעים את גלי הים בזמן שהיא אמרה לו "אתה מאמין בגורל, מאסטרו?". שאלתה הייתה רצינית ועיניה הקורנות נראו לשבריר של רגע כבויות, כאילו חששה מתגובתו, והוא חשש מלפגוע בה. הוא עצם את עיניו ואמר בקול רפוי, מילותיו היו בעלי משמעות עמוקה יותר מזו שנשמעה בדבריו, "יקירתי, אני מאמין בגורל, אבל לא באמונה שלמה. כשם שיצירת אומנות ניתנת לשינוי במחית מכחול, כך גם הגורל הוא איננו קבוע. והוא לא יהיה קבוע כל עוד נפעל על פי צו לבנו". מילותיו הדהדו באוויר, כמילות מנהיג הנואם לעמו. הוא פקח את עיניו בזהירות והבחין בכך שהיא הביטה בו, חיוך על פניה וקרני אור בעיניה. "תודה לך, מאסטרו. אני אשנה את גורלי, ולא כמו הגיבורה בסיפור, לא אוותר לממלכתי" היא אמרה ועזבה את המקום והוא נותר לבד, חושש פתאום.

באותו היום הוא לא הבין את כוונתה. ממלכה, גורל ודרך, האם היא התחרפנה או הפכה למטורפת? רק לאחר תקופה של חודש התבררה לו האמת. הוא גילה אותה במפתיע, לאחר דאגות רצופות וצלצולים והודעות, אשר לא קיבל עליהם תשובה ממנה. הוא זכר את היום הנורא, כאילו קרה זה לפני שעות ספורות.

הוא ישב בכורסתו החביבה, מביט בחיבה על הכורסא שלמולו, עליה ישבה לרוב חברתו קייטלין, נערה שהייתה עולם בפני עצמו. עיניה היו מבינות וחכמות, אשר אור ילדותי נצץ בהם וגרם לו לאושר, שיערה החום היה אסוף בפקעת קטנה לראשה וחיוכה היה חיוך מקסים עם גומות, חיוך שכל אחד היה רוצה לראות. היא נהגה לשבת לצידו ולהקריא מהספר החביב עליה, אנטיגונה. היא מעולם לא סיימה להקריא לו את הספר והוא מעולם לא ידע איך הוא הסתיים. וכעת, כשקרא מערכה נוספת במחזה עתיק, הוא הבין לכוונתה, ודף העיתון שנח בידו עזר לו וענה על שאלות רבות, שאת חלקן הוא אפילו לא חשב לשאול. הוא תהה בליבו איך הוא מעולם לא שאל אותה על עברה ועל דבריה ההבלים, שנהגה לומר פה ושם על גורל, ועל עתיד שניתן לה על ידי זקנה, שהוא תמיד אמר שהיא וודאי הייתה צוענייה נוראית, שכל רצונה הוא בצע וגזל. אך היא מעולם לא הצדיקה אותו ורק העבירה נושא, כשלרגעים מסוימים האור בעיניה נכבה. הוא לקח את הרגע כרגע המתאים והביט בעיניה בחמימות. הוא אמר לה שהוא מבטיח לה אושר ושפע והרבה הרבה שמחה. הוא אמר שהשנה החדשה בפתח והבטיח לה שנה מושלמת. הוא אמר שהיא יכולה לשנות את הגורל, עליו הוא לא ידע דבר, אך הוא ידע שאם הוא יאמין בה ויתמוך בה, היא תשנה את גורלה לטובה. ואת כל זה, הוא יעשה בשנה החדשה.

הם קבעו כבר באותו היום את פגישתם בסטודיו שלו. הם קבעו לחגוג יחד ולאחל זה לזה שנה מושלמת, והוא קיווה לבקש דבר מה נוסף מהשנה, דבר שהיה נתון רק בידה. הטבעת עודנו הייתה בכיסו, וכך גם כל חלומו, אך הדברים מעולם לא נאמרו והמחשבות על הכאב בעיניה רק התגברו. 
הוא נזכר בכך שהייתה רק פעם אחת, שפרחה מזיכרונו, כשהאור נכבה בעיניה לשעה ארוכה. היה זה ביום שמשי ביותר, כשרוחות השמיים היו מאוזנות. הם ישבו זה עם זה ושתו תה צמחים, אשר על פי האמונה הרווחת- עזר להעלים פחדים רבים. באותו היום היא הייתה שקטה מהרגלה והקריאה בלי להוסיף מילה, שורה אחר שורה. הוא הרגיש שמשהו לא כשורה, וכאשר היא הביטה בעיניו ואמרה "מאסטרו, אני החלטתי מה אני עושה", מילותיה גרמו לו להתפלא. הוא לא הבין את דבריה כלל וניסה לדובב אותה, ובמסע חקירותיו הוא גילה שהיא החליטה להקשיב לדברי הצוענייה, ולפעול במטרה לשינוי גורלה. היא אמרה שהיא והגיבורה דומות שתיהן, עם אמונה זהה. ושתיהן יבצעו את הדבר אשר נכון לעשות. הוא שאל אותה למה כוונתה, והיא אמרה לו מילה, שעד היום הוא חשש להעלות אותה בשלמותה אל תודעתו. המילה גרמה לו לכעוס, להתפרץ בזעם עליה ולא לתמוך. הוא קרא לה טיפשה, שוגה בהזיות, ואמר לה שהכול שקר וכזב. והיא קמה ממקומה, מפילה את ספל החרסינה על הקרקע, ואמרה "איני שוגה. אני מציאותית. הגורל שלי נקבע ואני אשנה אותו מאסטרו, למענך" ובמילים אלו כבה האור בעיניה והיא עזבה את הסדנה, אל המקום שעד ליום זה הוא לא ידע. 

וכעת, הכאב פילח את נשמתו. איך לא חשב על כך מההתחלה? איך לא הבין זאת? היא עשתה הכול למענו, כי הרי זה היה יעודה. הוא לקח את הספר בידו והמשיך לקרוא את העלילה.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

. · 26.12.2011 · פורסם על ידי :mayamayamaya
היי כולם אני יודעת שאני לא קשורה אבל אני צריכה עזרה עם הפאניפיק שלי..
לא אישרו אותו ואני צריכה בטא...
אם מישהו יכול ומעוניין לעזור לי תשלחו לי הודעה.
תודה מראש.

ואווו ממש יפה.. · 27.12.2011 · פורסם על ידי :talush
זה מבוסס על ספר או משו?!
הכתיבה שלך מדהימה!!!
רק דבר אחד הפריעה לי..
שכתבת בשורה השמינית את המילה- 'התחרפנה'
שהיא כזה גזורה מהעולם שלנו ולא שייכת לפנטזיה של הסיפור שלך..

תודה רבה · 27.12.2011 · פורסם על ידי :Elementary (כותב הפאנפיק)
טלוס-תודה רבה על התגובה,
הקט מבוסס על חמש שורות מספר אחד וודאי תלמדי אותו לבגרות בעתיד (אנטגינוה-סופקלס)
אני שמחה שאת אהבת את מה שכתבתי,כי הייתה לי הרגשה שזה יצא קודר מדי,
בנוגע להערה שלך את צודקת,אני אשנה את זה בהמשך היום למילה יותר מתאימה,כל הכבוד לך על ההבחנה:)
תודה רבה:)
וחג שמח:)

מאיה, אם את זקוקה לבטא תלחצי על הפתור פורמים,שמה תלחצי על הכפתור פאנפיקים ושמה תבחרי את התת אשכול מידע והסברים ושמה ישנה הרשימה של בטאי הפורום פאנפיקים:)
אם תרצי אתן לך קישור:)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007