האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

להילחם באהבה.

ג'יימס מקבל חיזיון בו הוא רואה את ולדמורט הורג אותו את לילי ואת הארי. הוא ילחם באהבתו כלפיה. הוא לא יתן לזה לקרות.



כותב: valle
הגולש כתב 10 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 17146
5 כוכבים (4.833) 12 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: ה"פ, הקונדסאים - זאנר: רומאנס, דרמה, ועוד..:) - שיפ: לילי\ג'יימס, ג'ני\סיריוס, בהמשך איזכור לג'יני\הארי. - פורסם ב: 09.02.2012 - עודכן: 18.06.2012 המלץ! המלץ! ID : 2726
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היי!

אני רק רוצה להגיד תודה על התגובות- זה באמת מעודד ומדרבן... בנתיים כתבתי עד פרק 3- אני יפרסם פרק רק אחרי שיהיה לי את הפרק הבא אחריו- מה שתגובות יכולות לזרז!

אז אני ממש ישמח לתגובות! תהנו:)

 

 

***

 

יום לאחר מכן, ג'יימס פקח את עיניו וראה שהשעון עומד על 6.

6 בבוקר.

הוא דידה לעבר האמבטיה, וכשהסתכל לעבר המראה, היא ישר צרחה.

הוא נראה נורא.

עיניו היו אדומות ופקוחות לרווחה, ופניו היו מלאי שבילי דמעות יבשים.

 

לאחר שהמראה נרגעה ממראהו, הוא שטף את פניו, ציחצח שיניים, וחזר למיטתו.

הוא לא ישן כל הלילה. בשניה היחידה שבה הצליח להירגם הוא ראה את חזיונו חוזר למול עיניו, והתמונה לא עזבה את עיניו גם כשהתעורר, אך הוא לא רצה שסיריוס יראה אותו ככה וידאג לו.

הוא לא רצה שסיריוס יראה אותו, כי אם הוא יעיף מבט קצר אליו הוא ישר ידע ששום דבר לא בסדר איתו. שליבו התנפץ לרסיסים.

בכל זאת- סיריוס הוא הבנאדם שמכיר אותו הכי טוב.

 

כשעה לאחר שנכנס למיטה הוא שמע את רמוס מתארגן, פותח את הדלת, וסוגר אותה אחריו. רמוב תמיד התעורר מוקדם מכולם.

 

5 דקות אחרי זה הוא שמע את החריקה של פתיחת הדלת בשנית וידע שפיטר התעורר מרמוס והחליט ללכת לאכול לפני שיגמר האוכל.

לא שבהוגוורטס האוכל יגמר אי-פעם.

 

ג'יימס לא שם שהזמן עבר וכבר הוא שמע את המיטה של סיריוס חורקת כשהוא קם[המיטה של סיריוס חורקת מרוב הבלגנים שעוברים עליה מדי לילה ולילה עם מיטב בנות הוגוורטס[ חוץ מבנות סלית'רין כמובן]] וגם בלי להסתכל על השעון שבצד מיטתו הוא ידע שהשעה היא 10.

הוא ידע שעוד שניה הכילות שסביב מיטתו יפתחו והוא לא הופתע כשזה קרה.

 

סיריוס הסתכל עליו במבט תוהה, מבט שידע שאם ג'יימס עדיין במיטתו בשעה זו- זה אומר שיש בעיה.

הוא התיישב בצד המיטה ושתק.

 

'אני לא יודע מה לעשות'- ג'יימס לחש.

סיריוס לא פצה את פיו.

'אני לא רוצה לפגוע בה. אני לא יכול להיפגש איתה. אל תשאל למה.'- הוסיף כשראה את המבט השואל שהפציע על פניו של סיריוס.

 

'אתה בטוח?'- סיריוס לחש חזרה.

'כן'.- ג'יימס לחש בהחלטיות- מפחד שסיריוס ישמע את הפחד ואת חוסר הרצון שבקולו. סיריוס לא שם לב.

' אז פשוט תגיד לה שאתה לא יכול להיפגש איתה. אל תתרץ, אך תעשה זאת פנים אל פנים. ככה זה יהיה הכי קל בשבילה.'- סיריוס אמר ברצינות וקם לעבר המגירה שלו, שולף מגבת ובוקסר וצועד לעבר המקלחת, בשביל המקלחת הקבועה שלו בבוקר, נותן למחשבות ולסיוטים על משפחתו מהלילה להישטף עם קורי השינה.

 

'לילי, תקומי!'- סאלי, חברתה הטובה קראה לעברה.

'חבל על הכוחות שלך סאלי, היא תקום עם הנודניק ה3 של השעון מעורר. כמו שזה לא עבד לך אתמול ושילשום ככה זה גם לא יעבוד לך היום. היא רגילה כבר לישון עם הצרחות שלך.'- ג'ני, החברה הטובה שלה מאז ומתמיד, השתיקה את סאלי, ועל זה לילי שמחה, יש לה עוד 5 דקות לישון.

סאלי יצאה מהחדר לעבר האולם הגדול, לארוחת הבוקר ולפגוש את רמוס- החבר שלה מזה חודש ימים.

 

ג'ני פתחה את הכילות של מיטתה של לילי, ולחשה באוזנה- 'היום את יוצאת עם ג'יימס בפעם הראשונה בחיים שלך. את לא מתרגשת??'.

לילי קמה במהירות ורצה לעבר המקלחת. 'שיט, שכחתי. מה השעה כבר?'- צעקה לעבר ג'ני.

'האמ..10.'- ג'ני צעקה חזרה כדי שלילי תשמע מעבר לזרם המים.

לא עברה שניה ולילי יצאה מהחדש אמבטיה ונעמדה ללא תזוזה. 'מה?!?!?!?'- צרחה לאחר שניה ארוכה.

'הייתי אמורה להיפגש עם ג'יימס ב9. בטח הוא מחכה לי כבר בקוצר רוח באולם הגדול. את חייבת לעזור לי להתארגן!'- לילי התחננה, עוד שניה יורדת על ברכיה מרוב לחץ.

'אין בעיה'- ג'ני אמרה כשראתה את הלחץ האמיתי המשתקף מעיניה של לילי, והבינה שזה באמת חשוב ללילי. היא ידעה שבסוף לילי וג'יימס יהיו ביחד, ורק חיכתה לרגע. היא צעדה לעבר השידה, לקחה את שרביטה, פסעה ב2 פסיעות גדולות ברגליה הארוכות לעבר לילי, והתחילה לשנות את בגדיה של לילי לאחד הבגדים שעיצבה, שהסקיצות להם הוחבאו היטב בשידתה בתוך קלסר מפוצץ.

לא עברו 2 שניות ולילי היתה לבושה בשמלה קיצית עם כתפיות ספגטי וכיווצים באזור החזהעם פתח לא פתוח מדי.השמלה נגמרה קצת מעל הברך, והבד היה בצבע ירוק עמוק עם פרחים בצבע לבן. ג'ני שינתה את נעלי הבית שלה לסנדלים עדינות בצבע הירוק של השמלה עם חוט במתלפף סביב רגלה עד לאמצע השוק. היא נראתה עוצרת נשימה.

 

לילי אספה את שיערה לקוקו גבוה עם מספר שערות בחוץ שיצרו מסגרת לפניה. היא שמה נגיעת ליפגלוס שקוף וטיפה מסקרה.

עם חיוך מודה לעברה של ג'ני, היא יצאה בריצה לעבר היציאה ממועדון גריפינדור ולא הספיקה להתקרב יותר מדי לאולם הגדול והרגישה יד נכרכת סביב ידה ומושכת אותה לעבר גומחה מאחורי שטיח התלוי על הקיר.

זה היה ג'יימס.

 

ג'ני נכנסה למקלחת הקבועה שלה עם יציאתה של לילי מהחדר, שמחה ומאושרת על אושרה של חברתה.

האח..אם לה היה כזה מזל.

את כל השנה שעברה היא העבירה מאוהבת קשות בסיריוס, ומבחינתו המצב לא השתנה והם נשארו ידידים טובים כמו שהיו מאז שעבר לגור לידה[היא שכנה של ג'יימס] בשנה הרביעית. לילי בטוחה שהיא שכחה ממנו, מה שלא היה נכון. כאב לה לראות אותו כל יום ולחייך אליו כאילו המצב לא השתנה, אך היא לא רצתה שיברח ממנה כמו שידעה שיקרה כשיגלה שיש לה רגשות כלפיו.

 

היא יצאה מחדר האמבטיה בשניה שגמרה להתארגן, ושמעה בכי קלוש. היא פתחה את הכילות סביב מיטתה של לילי וראתה אותה בוכה חרש לכרית ורועדת בכוח. ג'ני ישר התיישבה על מיטתה של לילי וכיסתה אותה בסמיכה שלה ולאחר מכן חיבקה אותה חזק חזק, מחכה שהבכי ישכח.

כשלילי התחילה להירגע, ג'ני שאלה אותה מה קרה. בהתחלה לילי ניסתה לדבר אך שום קול לא יצאה מפיה, אך לאחר מספר נסיונות היא התחילה לספר.

 

היא סיפרה לג'ני שרצה לעבר האולם הגדול אך כשרק יצאה מהמועדון היא הרגישה יד מתלפפת סביב ידה וראתה את ג'יימס מכניס אותה לגומחה מאחורי שטיח התלוי על הקיר. היא באה להעיר לו בציניות ש'אתה לא חושב שזה מהר מדי כבר להתחבא בשביל להתמזמז כשלא יצאנו אפילו פעם אחת עדיין?', אך לא הספיקה להוציא מילה אחת מפיה וכבר ג'יימס התחיל לדבר, כאילו הוא רוצה לגמור עם זה כבר.

הוא אמר לה שהוא לא אוהב אותה יותר. זה פשוט הפך להרגל לבקש ממנה לצאת איתו, שהוא המשיך, כשהיא הסכימה הוא היה כ"כ מופתע שהסכים, אבל הוא לא בנאדם רע והוא לא רוצה לפגוע בה והוא רוצה שתדע שהוא לא מרגיש אליה כלום. כלום. המילה היחידה הזאת המשיכה להדהד בראשה.

בלי להגיד מילה היא יצאה מהגומחה בריצה, מסתירה את עיניה הדומעות משלל התלמידים שרצו לדעת מה קרה למדריכה החרוצה שלהם, ונכנסה למיטתה ישר כשנכנסה למעונות הבנות.

 

ג'ני הופתעה והתעצבנה כשראתה את המצב שלא טוב שבו חברתה נמצאת. היא ידעה שלילי התחילה להתאהב בג'יימס מלפני שנה, ועד שהיא הסכימה לצאת איתו סופסוף, היא היתה מאוהבת בו עד מעל הראש. ג'ני רצתה לעודד אותה אך ראתה שהיא נרדמה. היא יצאה מהמעונות בשקט כדי לא להעיר אותה, ועלתה לעבר המעונות של הבנים.

 

סיריוס שכב על מיטתו בחדר המעונות, סוגר את הכילות.

הוא חשב על התשובה שנתן לג'יימס יותר מוקדם, או יותר נכון על השאלה שעליה ענה.

הוא ידע שקרה משהו רע לג'יימס. והוא חייב לגלות מה. זהו תפקידו כחבר שיותר מרגיש כאח.

ישר אחרי שענה לג'יימס, ג'יימס הלך לאמבטיה לשתוף פנים, ויצא עם עיניים אדומות.

הוא אל העיף מבט בסיריוס. הוא יצא מהחדר. והוא עדיין לא חזר.

אולי הוא חזר בו? אולי הוא בכל זאת יצא עם לילי?- סיריוס חשב. כעבור פחות מדקה הוא קיבל תשובה.

 

'אחח'!!'- סיריוס גנח.

'למה לעזאזל עשית את זה?'- הוא שאל.

'כי ג'יימס לא פה והייתי צריכה להוציא את העצבים שלי על מישהו. ומי יותר מתאים מחברו הטוב ביותר של הבן-זונה ששבר את הלב לחברה שלי?!'- ג'ני צרחה.

היא נכנסה לחדר לפני כמה שניות, וראתה שג'יימס לא נמצא. פחות משניה מאוחר יותר היא שמה לב לכילות הסגורות סביב מיטתו של סיריוס. היא ידעה שהם סגורות רק כשהוא בפנים. ככה חבריו ידעו לא להפריע לו. היא פתחה את הכילות וכשראתה שהוא שוכב בפס מעשה לא יכלה להישתלט על כעסה. היא סטרה לו.

 

'אה. ג'יימס זרק את לילי?'- סיריוס שאל.

'ידעתי שידעת את זה! וכנראה גם אתה אמרת לו לעשות את זה, לא? אפעם לא רצית שהוא יצא עם לילי. היא קדושה מידי לטעמך.'- ג'ני אמרה בכעס, מחקה את קולו במשפט האחרון.

 

'לידיעתך- באמת ידעתי. אבל בחיים לא אמרתי לג'יימס לזרוק את לילי. נכון, לא רציתי שהוא ימשיך לאהוב אותה, כי ה'חברה' הזאת שלך רק שברה לו את הלב. הוא זה ששאל אותי הבוקר איך לזרוק אותה. בגלל זה ידעתי'- סיריוס אמר, משנה את טון קולו מציני לכנוע ככל שהוא סיפר יותר.

'אז, אתה יודע למה הוא רצה לזרוק את לילי? ועוד אחרי שהיא סופסוף מסכימה לצאת איתו? זה םשוט לא נשמע הגיוני..'- ג'ני אמרה, רגועה עכשיו, מתיישבת על קצה מיטתו של סיריוס.

'אני לא יודע. אבל קרה משהו. הוא *לא* הפסיק לאהוב אותה. ראיתי את זה על המבט שלו. מבט כואב.'- סיריוס אמר בהחלטיות.

'אז מה עושים? אי-אפשר להשאיר אותם ככה. פגועים.'- ג'ני שאלה.

'נגלה. נגלה מה קרה וננסה לתקן את זה. בנתיים פשוט נחזק אותם.'- סיריוס אמר בכנות שהפתיעה את ג'ני. היא בקושי הצליחה להתנגד לדחף להתקרב אליו ולנשק אותו. הוא היה כ"כ קרוב אליה. ברגע של חוזק היא קמה בתנופה והתקדמה לעבר הדלת.

'תיידע אותי אם תגלה משהו.'- אמרה, והלכה.

 

***

מקווה שנהנתם!!:)

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מדהים! · 14.02.2012 · פורסם על ידי :Shes A Rebel
כל פעם אין לי מילים!
חוץ מהמשך דחווף!!!

ראשונה! · 14.02.2012 · פורסם על ידי :AKJ
תקשיבי זה מהמם!!! לא יכולה לחכות לפרק הבא את כותבת ממש טוב :)

ואוו ממש תודה!! · 14.02.2012 · פורסם על ידי :valle (כותב הפאנפיק)
זה ממש משמח אותי!!
אני מקווה שבהמשך השבוע כבר יהיה המשך!

תעלי עוד פרק דחוף!!! · 14.02.2012 · פורסם על ידי :אריאנה אולסון
אני לגמרי במתח ומתה לדעת מה קורה בהמשך!
אז...

המשך!!!!!!!!!

מדהים · 14.02.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי

ממש נחמד ! · 15.02.2012 · פורסם על ידי :just like me
מקורי , מעניין . אהבתי את הכיוון החדש של העלילה .
מחכה לראות איך זה יתפתח (:

המשךךךךךךךך · 15.02.2012 · פורסם על ידי :Eeyore
זה כל מה שיש לי להגיד :)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007