האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


האיש שרצה להיות אוכל מוות.

רבסטאן לסטריינג' רוצה להיות אוכל מוות. איך במה זה יעלה לו?



כותב: Roland
הגולש כתב 10 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3138
5 כוכבים (4.5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר. - זאנר: מתח, הרפתקאות. - שיפ: רודולפוס/בלטריקס - פורסם ב: 20.02.2012 - עודכן: 26.02.2012 המלץ! המלץ! ID : 2759
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

חלק II - הקרב.

 

רבסטאן התעורר למשמע קולה הצווחני של בלטריקס. הוא קם ממיטתו וירד במהירות למטבח, כששמע את אחיו קורא בשמו. כשהגיע למטבח, ראה רבסטאן את רודולפוס ובלטריקס יושבים מסביב לשולחן העץ הקטן שבמטח, שותים תה וקוראים כתבה כלשהי בנביא היומי. שערם של השניים נראה מבולגן ובפניהם ניתן לראות כי לא ישנו הרבה בלילה. רבסטאן יוכל להעיד על כך. 
"אדון האופל יהיה שמח." אמר רודולפוס וסימן לאחיו לשבת. רבסטאן הנהן בבלבול וישב לצד אחיו. "למה?" שאל רבסטאן והכניס לפיו עוגיית דבש. "אנחנו בכותרות." צחקה בלטריקס והניחה את העיתון על-יד ידו של רבסטאן, שמיד לקח את העיתון והחל לקרוא;  

אתמול בשעות הלילה המאוחרות, אירעה תקיפה ברחוב שיירת' במזרח לונדון. סגנו של ראש מחלקת ההילאים, הנרי וויליאמס ליווה אתמול כמה משפחות מוגלגים שבני משפחתם נרצחו או נחטפו בידי אוכלי המוות של זה שאין-לנקוב-בשמו. נקודת האיסוף הייתה ברחוב שיירת', שם היה צריך וויליאמס ללוות את משפחות המוגלגים אל שר הקסמים, על מנת להסביר להם את המצב וסיבת הרצח ואו החטיפה של בני משפחתם. ברחוב שיירת', תקפו כמה מחסידיו של זה-שאין-לנקוב בשמו – אוכלי המוות – את ההילאי ואת משפחות המוגלגים. כולם נרצחו. האות האפל הופיע בשמיים ומיד הגיעו למקום כמה הילאים, אך זה היה מאחור מדי. אוכלי המוות ברחו. אין תגובה ממשרדו של שר הקסמים ואו ממשרדו של ראש מחלקת ההילאים.  

רבסטאן סיים לקרוא והניח את העיתון על השולחן. "זה טוב, הם מפחדים." אמר רבסטאן. "אתמול בלילה היה ניצחון." אמר רודולפוס ונישק את מצחה של בלטריקס. רודולפוס פתח את פיו על מנת לומר דבר נוסף, אך דפיקה בדלת קטעה את דבריו. השלושה שלפו מיד את שרביטיהם והתקדמו אל עבר הדלת.  
"מי זה?" שאל רבסטאן.
"יאקסלי." ענה הקול מאחורי הדלת. הם הכניסו את שרביטיהם חזרה לכיסיהם. רבסטאן פתח את הדלת ומולו עמד יאקסלי. מתחת לעיניו היו הבהירות והקטנות היו עיגולים שחורים שהעידו על חוסר שינה ושערו היה מבולגן, שלא כמו בדרך כלל. 
"מה קרה?" שאל רודולפוס ונתן ליאקסלי להיכנס.
"אני אספר לכם אחרי שאני אקבל קצת קפה." אמר יאקסלי. הם הלכו למטבח ורבסטאן הכין ליאקסלי קפה שחור, בלי חלב ובלי סוכר. יאקסלי שתה את הקפה בשתי לגימות והחל לדבר. "אתמול אחרי התקיפה ברחוב שיירת', מסדר עוף החול החל לפעול גם. הם תפסו את לוקאס כשראו את האות האפל שלו. הוא מיד קירב את שרביטו אל האות האפל כשראה אותם. הגעתי למקום וניסיתי לקרוא לכם וללוציוס, אך זה היה מאוחר מדי. הם כבר התחילו להילחם. הם היו שלושה, אבל אתם מכירים את לוקאס, זה לא שינה לו, הוא המשיך להילחם והם פצעו אותו, אז התחלתי להילחם גם כן. הצלחתי לפצוע קשה אחד מהם, אבל אז הם התעתקו משם." יאקסלי ניגב את הזיעה ממצחו במטלית שנחה לידו. "אבל יש לי גם חדשות טובות. תפסתי את בעל הפונדק בו התחולל הקרב, הוא נמצא בתוך מכשיר מוגלגי שנקרא מכונית בחוץ." בלטריקס חייכה.   
"אולי סוף-סוף נוכל להניח את הידיים שלנו על מסדר עוף החול המטונפים האלו." אמר רודולפוס. יאקסלי הנהן והלך להביא את בעל הפונדק.
אחרי כשתי דקות, חזר יאקסלי ואיתו אדם שנראה בשנות החמישים לחייו, גבוה, בעל כתפיים שמוטות, גוף עגול וכרס קטנה. שערו החום כבר החל לנשור ועיניו גדולות ומפוחדות. אפו גדול ונשרי וצווארו קטן וכמעט ולא נראה תחת סנטרו השומני.  
"מי היו האנשים שתקפו אותי ואת חבר שלי בפונדק שלך?" שאל יאקסלי את בעל הפונדק.
"אני לא יודע, בטח ממסדר עוף החול." ענה בעל הפונדק והחל לייבב.
"שקרן!" צרחה בלטריקס וסטרה לו בכל הכוח.
"איך קראו להם?" היא שאלה שוב, אבל הוא המשיך לבכות. רודולפוס התקרב אליו ובעט לו בבטנו. הוא תפס לבעל הפונדק בשערו וסטר לו מספר פעמים, עד שלחיו החלו לדמם. 
  
"כל פעם שתשקר, תקבל מספר כפול של סטירות." אמר רודולפוס. "עד שבאיזשהו שלב יכאב לי היד, ואז אני אתחיל להשתמש בשרביט." האיש החל לבכות בקול, קורא לעזרה. רודולפוס חזר לסטור לו. לחייו של האיש נהיו אדומות ומדממות. עינו הימנית החלה לדמם גם כן.
"תתחיל לדבר, חתיכת שקרן מטונף!" צרחה בלטריקס בעצבנות וקירבה את שרביטה אל מצחו.  
פרץ אור אדום נורה מהחלון ופגע ביאקסלי, ששכב משותק על הרצפה. רודולפוס, רבסטאן ובלטריקס הביטו ביאקסלי ואז בחלון. פרץ אור אדום נוסף נורה ממנו,אך הפעם בלטריקס הדפה אותו. בלטריקס ורבסטאן החלו להתקדם אל הדלת ורודולפוס שיתק את בעל הפונדק, בשביל שלא יברח.  
הם פתחו את הדלת ומטח אורות אדומים נורה אליהם. הם הדפו את מתקפותיהם של ארבעה קוסמים, כולם עומדים אחד על יד השני, שרביטיהם מכוונים בצורה מדויקת אל עבר הבית. מטח האורות האדומים המשיך עד שבלטריקס הרימה את שרביטה ותקפה אחד מהם באור ירוק, בקללה הממיתה. הם הדפו את הקללה והקרב החל.  
רבסטאן עמד מול אדם בערך בגובהו, שערו שחור ומגיע עד לכתפיו ותווי פניו יפות, אך תקיפות. הם החלו לתקוף זה את זה, פרצי אורות אדומים וירוקים נירים מכל שרביט. אך הקוסם היה חזק יותר מרבסטאן. הוא הרים את שרביטו ובתנועה קלילה שלח לחש אילם וריתק את רבסטאן. 
בלטריקס הדפה ממנה שני קוסמים אחרים, אחד גבוה ושחום אור, בעל כתפיים ועיניים מאיימות והשני נמוך יותר, בעל תווי פנים נעימים ורכים. אך עיניו היו דבר אחר לגמרי. הם הביטו בבלטריקס בתיעוב. בלטריקס זיהתה את שני הקוסמים מיד- קינגסלי שאקלבוט ופרנק לונגבוטום.  
רודולפוס הרג בקלילות את הקוסם שנלחם נגדו, הילאי בשם מרקוס הילאן. הוא הביט מיד לימינו וראה את אהובתו נלחמת בשני קוסמים בבת אחת. הוא התקרב אליה והחל לתקוף אותם. אך מישהו תקף אותו. הקללה המשתקת פגעה בגבו והוא נפל ארצה. בלטריקס נותרה לבדה מול קינגסלי, פרנק וסיריוס בלק.  "נראה שאת לבד, בת דודה." אמר סיריוס וחייך חיוך ממזרי. עיניה תפסו את עיניו הצעירות והיא חייכה את חיוכה המטורף. "אקספליארמוס." שרביטה של בלטריקס הועף מידה. חיוכה נמחק מפניה. "לא נראה לי שתוכלי לברוח הפעם, בלטריקס." חייך סיריוס, אך גם חיוכו נמחק במהירות. במעלה הגבעה בה נמצא ביתם של האחים לסטריינג' החלו להופיע אנשים, כולם לבושים בבגדים שחורים ואת פניהם מכסים ברדסים. הם המשיכו להופיע במשך מספר דקות וכשהפסיקו מספרם עמד על עשרים. עשרים אוכלי מוות, מכוונים את שרביטיהם אל עבר קינגסלי, פרנק וסיריוס, שהתעתקו מהמקום במהירות. אחריהם הלכו גם אוכלי המוות.  
אחרי מספר דקות, הצליחה בלטריקס לשחרר את רודולפוס, יאקסלי ואת רבסטאן. היא סיפרה להם מה קרה בהתרגשות רבה, שמחה על כך שהצליחה להביס את בן דודה, גם אם לא ישירות. "כדאי שאני אלך." אמר יאקסלי אחרי שאכל מעט מרק ולחם. כולם הנהנו ויאקסלי התעתק מהבית. 



חודש עבר מאז אותו קרב בביתם של האחים לסטריינג', שעברו לגור יחד עם בלטריקס בבית שנמצא עמוק בכפר ריילצ'. בזמן הזה, עולם הקוסמים נכנס עמוק יותר אל תוך האפלה של הלורד וולדמורט. מוגלגים נרצחים. הילאים שמעונים למוות. תקיפות ברחובות. משרד הקסמים שבקושי פועל. הרחובות כמעט וריקים מקוסמים. סמטת דיאגון כולה סגורה וכך גם כל הפונדקים שמנוהלים בידי קוסמים. עולם הקוסמים נכנס למצור. אנשים לא יוצאים מבתיהם, מפוחדים להיתקל באוכלי מוות או אולי בלורד וולדמורט עצמו. מסדר עוף החול הוא היחיד שפועל. אבל גם הוא בחשאי. 
בביתם של בלטריקס, רודולפוס ורבסטאן החיים מתנהלים בשמחה. יאקסלי, לוציוס ונרקיסיה מרבים לבוא לבקר. אבל שום הודעה או פקודה מאדון האופל. הוא פועל וגם כמה מאוכלי המוות האחרים פועלים, אך לחבורה הזו אין פקודות או הוראות מוולדמורט, כאילו שכח שהם קיימים. עד לערב אחד. בסלון בביתם של בלטריקס, רודולפוס ורבסטאן ישבו כל החבורה הרגילה: כמון השלישייה שגרה בבית, יאקסלי, לוציוס ונרקיסיה, אחותה של בלטריקס. שיחתם נקטעה שדפיקת דלת נשמעה. כמו אינסטינקט, שלפו כולם את שרביטיהם. בלטריקס שאלה מי זה. זה היה לוקאס לה ריסטרייה. רבסטאן פתח לו את הדלת. מולו עמד אדם גבוה וחיוור, שערו ארוך ובהיר, מסודר בצורה דומה לזו של יאקסלי, עיניו ירוקות עם שמץ של טירוף בהם. הוא נכנס לבית מבלי לחכות לאישור ומיד הלך לסלון.  
"לוקאס, איזו הפתעה." חייך לוציוס.  

"יש לי הודעה מאדון האופל." אמר לוקאס בנוקשות. כולם השתתקו מיד ונתנו ללוקאס מקום לשבת. "יש בידיו מידע חדש. בחודש האחרון המשימה שהוא שם בראש סדר העדיפויות היה למצוא את ג'יימס ולילי פוטר." למשמע השם, כולם נחרו. כל היושבים בסלון הזה הכירו את ג'יימס ולילי מהוגוורטס, וזה לא נראה כאילו ההכרות הייתה נחמדה. "הוא לא הסביר את עצמו, הוא רק אמר שזה הדבר הכי חשוב כעת. אבל החברים הכי טובים שלהם, סיריוס, פיטר ורמוס נמצאים מחוץ למדינה לפי השמועות. אבל אדום האופל סבור כי יש אנשים נוספים שידעו את מיקומם של הפוטרים."  
"מי?" שאלה בלטריקס, עיניה המטורפות מביטות בלוקאס בתקווה. כבר זמן רב שלא רצחה או עינתה מישהו.  
"פרנק ואליס לונגבוטום, ההילאים." ענה לוקאס. "קשה למצוא אותם, אבל לא כמו את הקונדסאים." כולם החלו לצחוק למשמע השם של ג'יימס וחבריו מימיהם בהוגוורטס. "אני אהיה אתכם בקשר ברגע שאני אדע פרטים נוספים. תהיו ערניים." לוקאס הלך מיד.   



כולם הלכו. רק רבסטאן, בלטריקס ורודולפוס נשארו ישובים בסלון. "מתי אני אהיה אוכל מוות?" שאל לפתח רבסטאן, אך הצטער מיד. השאלה נשמעה טיפשית יותר ויותר ככל שהדממה של אחיו ושל בלטריקס המשיכה.  
"ברגע שאדון האופל יחליט." ענה לבסוף רודולפוס.
"אתה עושה עבודה טובה, ואדון האופל יודע להעריך עבודה טובה. אני בטוחה שלא יעבור זמן רב עד שהאות האפל יקועקע על זרועך." אמרה בלטריקס בחיוך משונה. רבסטאן חייך גם הוא, שמח שהם לקחו אותו ברצינות. הוא בירך אותם ללילה טוב ועלה לחדרו.  
"אני אוהב אותך." אמר לפתע רודולפוס. בלטריקס הביטה בו ונישקה אותו בכוח. הוא ניתק ממנה, אך לא לגמרי. הוא עמד על ברכיו והחזיק בידה. "תתחתני איתי?" 
  
 

הפרק הקודם
תגובות

. · 02.03.2012 · פורסם על ידי :לונגה
באופן כללי הכתיבה שלך מאד טובה, לכן בתגובות האחרונות שלי התקשתי לשים את האצבע על מה שמפריע לי בזמן הקריאה, אבל אני חושבת שעכשיו הצלחתי. יש לי תחושה שאתה לא בדיוק מספר את הסיפור, אלא יותר מדווח אותו. זה מתבטא בכך שאתה מתאר את ההתרחשות באופן די דל, לא מתעכב על פרטים קטנים. ייתכן שאתה עושה את זה מתוך מחשבה מוצדקת למדי שהם לא חשובים, לכאורה, אבל דווקא חוסר ההכרחיות שלהם עשוי להוסיף לסיפור שלך הרבה נפח. למשל, אתה לא מתאר כמעט שפת גוף, מעט מאד הבעות פנים (מלבד אולי חיוך), מזג אוויר, אווירה כללית. יש גם את הנושא של קישוטים בכתיבה, דמויים ומטאפורות וכדומה, אבל זה מגיע יותר עם הזמן. הדרך לשם היא באמת ניסיון לתאר קצת מעבר להכרח, בשביל לנסות להכניס את הקורא לסיפור.
החלק השני של הפרק, אותו פתחת במצבו של עולם, היה מצוין. השורות הבודדות האלה שלקחת על מנת להסביר לקורא את המצב בעולם הוסיפו המון, ודירבנו אותי באופן אישי להמשיך לקרוא. בקשר למה שאמרתי קודם, הוא גם היה טוב הרבה יותר מבחינת תיאור ההתרחשות. באופן כללי העלילה מאד התקדמה בקטע הזה, והוא יצר ציפייה גדולה מאד להמשך ^^

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007