האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
HPortal מאחל חג עצמאות שמח!
מממנים


סיפורו של מסע

הוא היה החבר הכי טוב שלה, שעמד ללכת רחוק למשך שבועות רבים, לאחר שעמד למות בידיו של וולדמורט. ועבר רק שבוע אחד. ונדמה היה לה שזה נמשך נצח.



כותב: Lis Lupin
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 6159
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס/הומור - שיפ: הארי/הרמיוני - פורסם ב: 20.02.2012 - עודכן: 11.09.2013 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 2760
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק 3

 

השבוע השני בא והלך, אבל הביא איתו את הינשוף הראשון עם מכתב מהארי, הראשון מאז עזב. למרבה ההפתעה (או אולי לא ממש) הוא שלח אותו יומיים אחרי שהגיע לאותה בקתה מפורסמת. הוא היה מכוון אל שניהם, והסביר להם שבגלל מזג האוויר והמרחק, המכתבים כנראה יאחרו להגיע. לא היו כתובים הרבה פרטים, חוץ מזה שהוא הסתדר לא רע עם קסמים (לא היו אביזרים מוגלגים בכלל, כמובן, וכל שכן חשמל), הוא תיאר להם מעט את הנוף, מעט על מה שתכנן לעשות בזמן שהייתו (בעיקר לטייל), ושאר המילים בוזבזו על עד כמה הוא התגעגע אליהם, שהוא בסדר, ושהוא הצליח לבנות בובת שלג שנראתה כמו לוקהארט. רון והרמיוני לא רצו לשאול בכלל למה הוא התכוון.

 בשבוע שאחריו לא היה שום מכתב, אך הרמיוני אמרה לעצמה שאחרי מה שהארי אמר להם במכתבו הראשון, זה היה נורמלי בהחלט. לכן היא חיכתה בסבלנות מספר ימים, והשבוע עבר מבלי לקבל ידיעות מהארי. בתחילת השבוע הרביעי היא החליטה לכתוב כמה שורות לחבר שלה, רק כדי לשאול מה שלומו ולספר לו כמה דברים חסרי משמעות על מה שקורה באנגליה. המכתב היה מעט ארוך יותר ממה שהיא תכננה. יומיים אחרי ששלחה את המכתב, ינשוף אחד הגיע עם שני מכתבים מאוחרים מהארי. אחד לרון ואחד בשבילה. הוא סיפר עוד מאותם הדברים, אם כי הרמיוני הבחינה בעקבות של נוסטלגיה במילותיו, שבדרך כלל התחילו במשפטים כמו: "את זוכרת ש...?"

 שבוע חמישי בלי חדשות, זה היה משהו שהיא יכלה לסבול בהחלט. אבל זה היה כבר יותר מחודש מאז שהיא ראתה אותו, וזה היה משהו שהצריך ממנה יותר כוח סבל מצידה. הרבה יותר. לכן השבוע השישי הגיע, והרמיוני שאלה את עצמה למה בשם כל הקניזלים היא לא יכלה להפסיק לספור אותם. אותם ימים הביאו עימם מכתב די מוזר. רק אחד, ובשבילה. פרט לתשובה למכתב שלה, הארי שלח ד"שים לכולם, ואמר שהוא בסדר. זה לא היה נראה לה מוזר כל כך אילו הארי, שבמקום לספר להם מה הוא עשה שם, הוא שאל את עצמו מה הוא עשה שם. זה לא היה כתוב במפורש, כמובן. אבל הרמיוני קראה את זה בין משפטים כמו "אני מתגעגע לאוכל של גברת וויזלי, אני מבשל לא רע, אבל נמאס לי לאכול כל הזמן פסטה." או "כשאחזור הייתי רוצה שוב לשחק קווידיץ'." גם לא היה צריך להיות גאון גדול כדי להבין שהארי התחיל להתגעגע אליהם יותר ויותר. אבל היא לא הצליחה להסביר לעצמה למה הוא לא הזכיר משהו בקשר לחזרה. הרמיוני כתבה לו מכתב, מנסה לגרום לו לחזור באותה צורה בה נראה היה שהוא מבקש לשוב. "גברת וויזלי אומרת שכשתחזור היא תכין לך את הקינוח האהוב עליך." או "רון מתאמן הרבה בזמן האחרון, והוא אומר שהוא יבעט לך בישבן בפעם הבאה שתשחק איתו." היא סיימה את המכתב, אבל אז היא התחרטה ופתחה את הקלף שוב כדי לכתוב: "הארי, אני מתגעגעת אליך מאוד. תחזור מהר." והיא קיפלה אותו שוב לפני שאותו קול קטן בראשה יכריח אותה לכתוב שוב את המכתב בלי אותן שבע מילים.

זה אמור להספיק.

 אבל לא כך היה. בשבוע השביעי (היא נכנעה לכך שהיא לא יכולה שלא לספור אותם) לא הייתה שום תשובה מהארי, והרמיוני החליטה שזה הספיק לה, ושהדאגה שלה לא הייתה חסרת בסיס. מצד אחד זה יכל להיות נכון, מצד שני לא, אבל היא הייתה נחושה ובמקרה הזה לא היה דבר שישנה את דעתה.

היא הכינה את מזוודה ליום אחד, שלחה ינשוף לרון בקשר לנסיעתה, השאירה את קרוקשנקס עם ג'יני וסוף-סוף נסעה אל הארי.

 

-----------

 

הממ..היי!

אני לא זוכרת עם כבר כתבתי, אבל האורך של הפרקים לא אחיד.

הפיק הזה...יתעדכן דיי לאט.

אלא אם תבקשו אחרת XD

שלכם,

ליס

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

תמשיכי יותר מהר (: · 03.04.2012 · פורסם על ידי :ג'יימסית בדם

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007