האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


ריילי

מיד לאחר האירוע הגדול- תבוסתו הסופית של אדון האופל, משרד הקסמים נקלע לצרות, אחרי כולם חושבים שימי השלווה הגיעו. גם לכם זה מזכיר את סיומה של המלחמה הראשונה?



a כותב: Always and Forever
הגולש כתב 37 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 14333
5 כוכבים (4.909) 11 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אנגסט, מתח - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 28.02.2012 - עודכן: 22.02.2014 המלץ! המלץ! ID : 2778
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אני לא אוהבת לתת שמות לפרקים, עמכם הסליחה...

~~~

כבר חלפו להן 19 שנים מאז שהגיעה הנערה לבונקר הנוכחי ועדיין לא יצאה ממנו אף לא פעם אחת.

הוריה, שתמיד נהגו להגיע תחת ברדסים וסרבו להתגלות בפניה, הבטיחו לה שכשיגיע הזמן היא תורשה לצאת.

"ומתי יגיע הזמן?" היא שאלה יום אחד את הוריה, בעת שביקרו אותה וסיפקו לה מזון וביגוד חדש.

"כשאדון האופל ישלוט בעולם, ילדה." ענתה לה אימה בכל מתקתק כזה שגרם לה לחשוב שאותו אדון שהיא סוגדת לו ושואפת להיות כמותו אוהב אותה והיא אוהבת אותו יותר משאוהבת את ביתה.

היא שמעה רבות על אותו אדון נערץ, כמובן. בכל ביקור של הוריה הוזכר שמו והשאיפה החלומית שרק טהורי-הדם ישלטו בעולם והבוצדמים מקומם בזבל ואם לא למטה מזה.

מלוא תשומת ליבה של הנערה הופנה לצעדים ההולכים וקרבים. הוריה לא ביקרו אותה כבר קרוב לחודשיים, וודאי זה הם. מוזר ככל שישמע, היא לא חשה אהבה לאלה. הרי הם לא אוהבים אותה, אחרת לא היו כולאים אותה כאן.

הצעדים התקרבו וראש של גבר הציץ לחדר.

"הורדת סוף-סוף את הברדס, אבא?" היא שאלה וחייכה, מופתעת.

"מה מעכב אותך, איימוס?" נשמע קול ובאותו רגע הופיעו עוד שני ראשים.

הנערה קלטה שזה לא הוריו, אלה דווקא מי שנצטוותה להתחבא מפניהם. ברגע שקלטה את זה היא צרחה במלוא גרונה והביטה בשלושה בפחד.

"מי אתם?" היא שאלה והתרחקה, "מדוע נכנסתם לבונקר שלי? איך נכנסתם?" היא שאלה.

השלושה לא ענו, רק החליפו מבטים.

ואז, ללא אזהרה, הם התנפלו עליה וקשרו את כל גופה. היא ניסתה להיאבק, אך העלתה חרס בידה.

מקץ שעה של טלטולים בה נגררה בחזקה כחפץ מסוכן שאין בו שימוש מועיל הם סוף-סוף עצרו ומספר אנשים חדשים נגלו לעיניה.

"הנה הנערה שאיימוס סיפר לך עליה קודם, כבוד השר." ראשה הופנה בגסות והיא הביטה בפנים כהות שבחנו אותה.

"מי זאת?" הוא שאל, עדיין סוקר אותה מקפקפיה הכהות ועד לאחרון שערה המקורזל.

"איננו יודעים עליה דבר, פרט למקום המצאה, כבוד השר." אמר קוסם שלא דיבר עד עכשיו.

"אבקש מכם להשאיר אותנו לבד." ביקש השר בקול תקיף למדי.

הכל יצאו, והנערה והשר נשארו לבדם בחדר העצום.

"שלום לך. אני קינגסלי שאקלבולט, שר הקסמים הזמני. מי את?" הוא שאל בחביבות.

הנערה נזכרה בכל הסיפורים על שר הקסמים, האויב הגדול. לפי דברי אימה לא כדאי להסתבך איתו, אחרת סופך למות כעלה קמל. שרי המשרד רחמניים כקור המקפיא כל איבר בגופך ולא מתייגע.

הנערה הייתה נבונה דיה כדי להבין שכדאי לה לספר הכל לשר בלי להסתיר דבר, פן תמות.

"אין לי שם. אימי תמיד אמרה שאיני צריכה שם, רק שאדע שאני טהורת דם ועליי להתגאות בזה!" היא ענתה והניפה את ראשה בגאון.

"ספרי לי עלייך, טהורת דם. איך הגעת לבונקר? מי היו הוריך?"

היא סיפרה לו כל מה שידעה, שהיה לא הרבה.

היא ידעה שהוחבאה לפי ציוויו של האדון הנסגד, הנערץ, המהולל והמפואר שאין הוגים את שמו.

עוד היא ידעה, שאימה שמרה איתה תמיד על חשאיות ולימדה אותה לנהוג כן. היא מעולם לא ראתה את אימה או את אביה, רק מתחת לברדס אכזר שחצץ ביניהם.

היא סיפרה לו על חייה האומללים והבודדים, שכללו קריאה של מאות על אלפי ספרים, כולם מכילים מידע חשוב בהשכלה ובאמנויות האופל. היא סיפרה לו על הבדידות והאהבה שמעולם לא קיבלה.

השר נדהם לשמוע שהנערה יודעת כבר להכין הורקרוקס ובלי בושה מודיעה ששאיפתה החלומית היא להכין הורקרוקס ובכך לחיות חיי נצח.

כשהיא גמרה לספר לו את כל סיפורה הוא שאל: "למה סיפרת לי את כל זה?"

היא הביטה לו בעיניים וענתה לו בפשטות וללא בושה: "כי אתה אכזרי. אמא אמרה שלא כדאי להסתיר ממך מידע, אחרת תהרוג אותי."

השר התרשם מישירותה וחשד קל עלה בליבו. הוא נקש קלות בעזרת שרביטו על השולחן וחמישה אנשים נכנסו פנימה. אחד מהם מיהר לכיוון הנערה בשרביט מונף.

"עצור, איימוס. חכה!" פקד השר ואיימוס נעצר במקומו, לא מסיר את עיניו מהנערה השחרחורת שהייתה רזה, גבוהה ומוזנחת אך נאה לא פחות.

"אדוני, גילית מי זאת?" שאל קוסם ג'ינג'י שנראה מתלהב. "נכון שהיא בכלל מוגלגית?"

"יש לי חשד אך לא מעבר לכך, ארתור." ענה השר ולפני שקוסם נוסף יקטע את דבריו הוא הוסיף: "ברצוני להתייעץ איתכם. ארתור, קח את הנערה לחדר הסמוך ואל תדבר איתה בדרך."

הקוסם אדום השיער אחז בה בעדינות והם הלכו משם.

הנערה הייתה בחדר אטום. היא נשארה לבדה עם מחשבותיה המבולבלות ולא יכלה לשמוע דבר מהשיחה שהתחוללה בחדר שממנו יצאה לפני רגע קט:

"ובכן, קינגסלי, ספר לנו הכל!"

השר כחכח בגרונו והחל לספר את סיפורה של הנערה. כל הנוכחים השמיעו קריאות זעזוע במשך כל הסיפור; אם מזעזוע על גידול מוזנח ואכזרי שכזה אם מזעזוע על אמנויות האופל עליהן דגלה הנערה.

"כלומר, ברור שהוריה הם שני אוכלי מוות מובהקים." סיכם השר בסוף הסיפור.

"היא דומה לאוכלת המוות המובהקת ביותר של וולדמורט." הגה ארתור את המחשבה שעלתה בקרב כולם. "וישנה רק אחת המסוגלת להפקיר את חיי ביתה בשל פקודה פשוטה של וולדמורט."

"אני יודע על מי כולכם חושבים. גם אני חשבתי עליה, אך מספר ספקות עלו בעיניי. מה עם האב?"

"הנערה הזאת חיה מספיק זמן על-מנת שהוא יהיה חי."

"אבל היא סיפרה לי שאביה מבקרה מדי פעם, גם הוא תחת ברדס."

ביל וויזלי רקע באגרופו על השולחן וקרא: "ברור שהייתה סיבה לוולדמורט להסתיר אותה ובאותה מידה ברור שהשניים שטיפלו בה הם לא הוריה. לאוכלי המוות לא היו זוגות נשואים באותה תקופה, פרט לאחיות מבית בלק. האפשרות שהנערה ביתם של המאלפויים אינה מתקבלת על הדעת, שכן היא גדולה מהארי ומדראקו בחצי שנה בערך. זה משאיר אותנו עם פתרון אחד ויחיד." הוא הביט בכל הנוכחים, מחכה שמישהו יעז לסתור את דבריו.

"וגם המראה שלה דומה לבלטריקס." הוסיף דיגורי.

"והדיבור היהיר שלה-"

"וההליכה המתנשאת-"

"אפילו העיגולים השחורים תחת העיניים, ממש כמו בלטריקס בזמן ששהתה באזקבאן."

"זאת חייבת להיות ביתה, ללא ספק!-"

השר דפק על שולחנו והכל השתתקו וחיכו למוצא פיו.

"ביל וויזלי העלה טענה חשובה, אך יש לציין שבמידה וטענתו הראשונה נכונה חלקית והזוג שגידלו אותו אינם הוריו, יש לשקול אפשרות שהילדה נחטפה בקטנותה בידי אוכלי המוות.

כרגע, בלטריקס לא בחיים, הודות למולי היקרה," הוא חייך לעבר ארתור הגאה. "אך אחותה עוד כאן. סביר להניח שנרקיסה הסתבכה מספיק עם החוק ואין בכוונתה לצאת שוב נגד המשרד לאחר מפלתו הסופית של וולדמורט." הוא סיים. מלמולי הסכמה נשמעו מכל עברי השולחן.

"ארתור- אני מפקיד את המשימה בידך. תחקור את נרקיסה. אם יהיה צורך באמצעים אלימים הרשות נתונה לך." חתם השר את השיחה באמירה נועזת למדי, מאחר והיותו שר זמני בלבד.

ארתור וויזלי קם מכיסאו בחיוך. ניכר היה שהוא משתוקק לחקור את אישתו של לוציוס מאלפוי, אויבו הוותיק.

"תחזור לכאן ברגע שיהיה בידך המידע הנחוץ. השאר- נדבר שוב עם הנערה המסכנה. איימוס, אם תואיל בטובך לקרוא לה לכאן."

מחשבות עלו בראשי כל הנוכחים בזמן שאיימוס עזב את החדר, כולם מתייראים ממה שהם עלולים לגלות.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

נחמד בסה"כ · 04.03.2012 · פורסם על ידי :elyadaro
a אני חושב שכדאי להעביר ביטוא קל.
מחכה להמשך.

תודה · 04.03.2012 · פורסם על ידי :Always and Forever (כותב הפאנפיק)
a אני יודעת זהוא לא משהו מבחינת התוכן, אבל הוא גם כן סוגשל הקדמה... הרי אם הייתי מדלגת על הפרק הזה לא הייתם מבינים כלום- ואני מדברת על דברים כמו זמן, תקופה וכו'.
ובכוונה ירדתי שורות באמצע הדברים של קינגסלי, אם לזה אתה מתכוון...
המשך אכן יגיע :)

מדהים!!! · 04.03.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
ממש יפה וממש מותח!!!
השפה גבוה ויפה , יש הרבה תיאורים והסברים הגיוניים!!
קבלי 100%

אהבתי ממש!!!!!!!!!!! · 04.03.2012 · פורסם על ידי :anything but ordinary
אני מקווה שתמשיכי מהר!!!

מדהים! · 04.03.2012 · פורסם על ידי :Shes A Rebel
המשך דחוף!

תודה לכולם :) · 04.03.2012 · פורסם על ידי :Always and Forever (כותב הפאנפיק)
a מבטיחה המשך בקרוב...

מדהים! · 07.03.2012 · פורסם על ידי :Make You Believe
הערה קטנה: האם תוכלי לעשות את הפרקים יותר ארוכים?

תודה :) · 07.03.2012 · פורסם על ידי :Always and Forever (כותב הפאנפיק)
a יצא איכשהו שהפרקים מתארכים לאט לאט... אבל תחליטו, קודם אמרו לי שזה ארוך מדי... אבל אני משתדלת לעשות אותם ארוכים^^

תעשי איזה אורך שיוצא לך, · 08.03.2012 · פורסם על ידי :elyadaro
a כי תמיד יהיה מישהו שזה ארוך לו מדי ומישהו אחר שזה קצר לו מדי.
ואני לא זוכר כבר למה התכוונתי, אבל זה לא היה לירידות שורה, זה היה לתקלת פיסוק רצינית או שגיאת כתיב. משו כזה.

האגודה מאדיפה להישאר אולמנית · 09.03.2012 · פורסם על ידי :צ'יין פוטר
ואוי...
זה מהמם..........................
זה:100 ם
אני במקום הילדה האיתי קורת לעצמי בשם ומישתמשת בו בליבי שמי היה אנימתה כמו אני מתה מה דאתך?
לילדה צריך להיות חברות דמיוניות לא כן?
תמישי ...................
תמשיחי.....................
אד מחר צריך אוד פרק:)
אהבתי את הראיון יש לך קישרון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 780 687 340


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007