האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הוגוורטס שבהוגסמיד!!

ילדה מוגלגית בשם לוסי חייה חיים שגרתיים.
יום אחד מגיע מכתב מי כתב אותו?
תקראו ותגלו!



כותב: נועם ג'רנג'ייר
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3443
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: גם אין לי מושג מה זה!! - זאנר: אין לי מושג מה זה!! - שיפ: אתם כבר יודעים מה התשובה!! - פורסם ב: 12.05.2012 - עודכן: 09.06.2012 המלץ! המלץ! ID : 2942
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש
ויתור זכיות וכל הזה.... לוסי פתחה את המכתב ולא האמינה. "זה מה שאמא הסתירה!!!!"אמרה בכעס ורצה במדרגות למאטה. "אמא!!"צעקה בכעס:"מה זה?!"אמרה והצביעה על המכתב שבידה."זה כלום! תני לי את זה!!"וניסתה לחטוף מידה של לוסי את המכתב."לא!!"צעקה לוסי ורצה למרתף וסגרה את עצמה שם.לוסי החלה לבכות."תפתחי מיד!!"צעקה אמא של לוסי."לא!!"צעקה לוסי בקריאות שבר:"לא אתן לך!! מה זה המכתב הזה!! מי זה דמבלוד?! ומה זה הוגוורטס?!"צעקה."לוסי תקשיבי.."ניסתה אמה של לוסי להרגיעה."לא!!"צעקה בעוד דמעות זולגות מעיניה:"לא רוצה להקשיב לך!!! אני רוצה שתסבירי לי הכל!!"."אני לא יודעת..."אמרה אימא של לוסי בקול שבור:"אני לא יודעת לוסי...".לוסי שמעה את אמה ורצתה רק לצרוח עוד ועוד אבל לא יכלה כי דפיקה בדלת נשמעה."רק רגע לוסי"אמרה וניגשה אל הדלת.לוסי פתחה קצת את דלת המרתף והציצה לראות מי זה שם בדלת אך אמא של לוסי לא ראתה אף אחד.לוסי מיהרה לסגור את הדת כדי שאימה לא תנסה לפתוח.אמא של לוסי חזרה התיישבה ולא ידעה מה לומר.לוסי פתחה את האור במרתף וכשהסתובבה ראתה מישהו גדול עם זקן לבן ומשקפיים.לוסי ניבהלה ועמדה לצרוח אך אותו איש סגר את פיה."אין לך מה לדאוג יקירתי"אמר בקול חלוש:"אני הוא אלבוס דמבלדור מנהל בית הספר לקוסמים ואנ...."ולפתע נקטעו דבריו בגלל אימה של לוסי."לוסי? שאלה:"לוסי? את שם?אני נכנסת!"."בואי" אמר לה אלבוס ושם אותה מתכת לגלימתו הבילתי נראית."לוסי? היכן את?"שאלה בדאגה אמה של לוסי:"לוסי!!! צעקה והחלה לרוץ במסדרון לחפש אותה.לוסי שעד עכשיו סגרה את הפה לא יכלה עוד והתעלפה.בבוקר מצאה את עצמה בתוך חדרה ואז עוד פעם ינשוף היה על עדן החלון יחד עם עוד מכתב.לוסי התקרבה לקחה את המכתב ופתחה: לוסי. זה אני.אלבוס דמבלדור. רציתי להגיד לך שדיברתי עם אימך ואין זה היה קל. ויש לי חדשות טובות!! אימך מרשה לך לבוא לבית הספר לקוסמים הוגוורטס!! אני אשלח אלייך מישהו שיעזור לך עם כל הדבר הזה כי אינך יודעת מה לעשות. לפתק זה מצורף רשימה של כל מיני דברים שצריכים להביא כגון שרביט,גלימה וכדומה. תודה ויום טוב! אלבוס דמבלדור. לוסי קרנה מרוב אושר.היא מיהרה להתקלח,להתלבש,להסתרק,ולנעול נעליים. כשירדה למאטה קפצה על אמה:"אמא תודה!!! את האמא הכי טובה בעולם!!!!!"אמרה לוסי.אמא של לוסי חייכה.לפתע נשמעה דפיקה בדלת:"זה בטח הוא!!"לוי צעקה ורצה לפתוח את הדלת."מול הדלת עמד איש עם זקן מבולגן ומלוכלך,גלימה שחורה ושיער ארוך מבולגן שכיסה בכובע. המשך יבוא!!~~~~~~~~
הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

המשך! · 22.05.2012 · פורסם על ידי :HPortalUser2
זה יפה אבל את צריכה לעשות רווחים .. שהיה אפשר לראות טוב יותר. מחכה להמשך!

אני יודעת סיפרתי כבר על הבעיה...ואני פשוט לא מצליחה · 22.05.2012 · פורסם על ידי :נועם ג'רנג'ייר (כותב הפאנפיק)
אני מצטערת על זה אבל זה פשוט לא עושה לי את זה טוב.....כשאני כותבת אני עושה הרבה מאוד רווחים אבל כשאני מעלה זה לא עובד!!!

וואוו · 22.05.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
ממש יפה

אומרים למטה · 11.01.2021 · פורסם על ידי :הארי זכאי
אומרים למטה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007