האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

שבעת הפוטרים

אתם הייתם רוצים להיות הארי פוטר?
יש כאלה שלא!



כותב: Brisger
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3010
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאה - שיפ: הארי וג'יני,מולי וארתור,ביל ופלר - פורסם ב: 08.06.2012 - עודכן: 12.06.2012 המלץ! המלץ! ID : 3007
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק שני-התוכנית

"אז נישאר דומים לתמיד..." אמר פרד כשהוא מחזיק את ג'ורג' ובוכה.משפחת וויזלי,הארי,פלר והרמיוני ישבו לאכול ביחד ארוחת ערב אחרי שקיבלו את ההודעה הנוראה מכל:הפוטרים יישארו פוטרים לתמיד.

"ואתה תצטרך להתחתן עם הארי פוטר!" צחק פרד והצביע על ביל,ביל היה נבוך והסתובב לעבר אמו,"אני חושב שלא...","מה לא?בילי שלי!" צחקה פלר ורצה לחבק את ביל,"עזבי אותי!" צרח,"אני לא רוצה להתחתן איתך!" פלר ההמומה עזבה את ביל בצרחה והסתלקה גם בצרחות,כשמולי פנתה להסתכל על בנה,הוא הוסיף:"כל יושבי האולם הצטרכו לראות אותי מתנשק עם הארי פוטר בכבודו ובעצמו!" כל יושבי השולחן צחקו וביל נזף והסתובב,עד שנשמעה הצרחה מהכיוון השני של השולחן,מהארי:"לא!!!",כולם הסתובבו עכשיו לכיוונו של הארי בהתפלאות,אפילו רון היה המום:"כלומר...לא,אני-רוצה-שפלר תהיה-קרובה-אליכם"."אם הארי רוצה,גם אני רוצה!" צהל ביל בשמחה,פלר חזרה בריצה ונתנה שתי נשיקות על כל אחת מהלחיים של הארי ואז עברה לביל."אני שונא כשהיא עושה את זה" לחש רון להארי בשנאה,הארי הסמיק ועבר לנושא אחר,הוא פנה לגברת וויזלי ואמר-"מולי,אני החלטתי שאני כן ילך לבית הספר השנה"."החלטה נבונה,הארי" אמרה גברת וויזלי וקמה להוריד את הכלים מהשולחן,הרמיוני הסתכלה על הארי בכעס וסימנה לו לעלות לחדר של ביל.הארי והרמיוני קמו מהשולחן ורון אחריהם.

"מה הסיפור שלך?" שאלה הרמיוני,"לא סגרנו שהשנה אנחנו לא הולכים להווגורטס?","אתם-לא,אבל אני-כן"."מה זאת אומרת?" שאל רון בחופזה."אסביר לכם הכול בחדר" אמר הארי ופתח את דלת חדרו של ביל,בפנים הכול היה מבולגן והרוס,רואים שביל לא היה בחדרו כבר כמה שנים טובות.

הארי נשכב על המיטה והתחיל להסביר:"יש לי תוכנית!",רון והרמיוני הסתכלו זה על זה במתיחות והאזינו להארי בקשב רב."אני רוצה שכל אחד משבעת הפוטרים יתפזר וילך למקום אחר,אני רוצה שגם ביל יבוא איתנו,אבל רוב הסיכויים שהוא לא יסכים בגלל החתונה,מכיוון שהוא לא יסכים אני עובר לתוכנית ב':לסגור את פלר בכלא ובגלל שאני כל כך דומה לה אני ירקוד איתו ואנחנו נתעתק בשלב מסוים,פרד וג'ורג' בטוח יסכימו לבוא וחסר את מנדנגוס שאין לי מושג איפה הוא,יש שאלות?".

רון והרמיוני הרימו את היד,"כן-רון" אמר הארי והצביע לכיוונו של רון."יש לי שתי שאלות,שאלה ראשונה-אתה רוצה להחליף את פלר,אתה לא חושב שאני קצת יתעצבן אם החבר הכי טוב שלי יתנשק עם אחי הגדול?"."אני מבין את הבעיה,רון-אבל אין מה לעשות,חוץ מזה,אני מקווה שאנחנו נתעתק לפני שביל ינשק אותי".

"שאלה שניה:איך אתה פתאום מסכים לסכן את חייהם של אחרים?,זה לא הארי פוטר שאני מכיר!".

הארי נפנף אותו ואמר:"שיקולים אישיים".  

"תורך-הרמיוני" אמר הארי,הרמיוני הזדקפה ושאלה:"תכננת כבר לאן כל אחד ילך?"."שאלה מצוינת".

הארי הוציא פתק מקופל ופתח אותו,אחר כך הוא העביר אותו להרמיוני,בפתק היה כתוב כך:

הארי וג'יני-הווגורטס,רון והרמיוני-וולדמורט,ביל-לא יודע,ג'ורג'-לא יודע,פרד-לא יודע,מנדנגוס-מיקום לא ידוע.

"חצי מהפוטרים לא ידועים" צחקה הרמיוני,לאחר כמה שניות היא נהייתה רצינית:"אתה רוצה שאני ורון נלך לוולדמורט?" הארי הנהן והוסיף:רציתי גם להגיד לכם שרציתי כל כך שפלר תתחתן עם ביל בגלל תוכנית ב'.

"ומה אם פלר?,היא לא תבוא איתנו?" שאלה הרמיוני."כנראה שלא..." השיב לה הארי.

כולם השתתקו וחשבו על מה שקרה היום,הארי קם מהמיטה והתחיל לפסוע הלוך ושוב.

פתאום תקפה את הארי עקיצה מכאיבה מאוד בצלקתו והוא שמע את וולדמורט אומר:"הארי פוטר,הילד שנשאר בחיים,בא כדי למות...אבדה קדברה!"

הפרק הקודם
תגובות

ואו · 12.06.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
מהמם רוצה לדעת עוד

אתה מלך! · 12.06.2012 · פורסם על ידי :Brisger (כותב הפאנפיק)
אתה יודע שאתה מאוד משמח אותי כשאתה מגיב?!
רוצה לדעת עוד?-חכה לפרק הבא

שו?! · 13.06.2012 · פורסם על ידי :פרד וויזלי שולט!
פיק ממש יפה, אהבתי..
אבל לא הבנתי מה עבר בסוף...

מוזר, משונה, לא קלטתי כלום, חוץ מזה שאחד הפוטרים מת... נדה לי שמנדנגוס... · 19.07.2012 · פורסם על ידי :מינמי המאמי

אבל... · 19.07.2012 · פורסם על ידי :מינמי המאמי
זה מגניב :)
נדמה*

מושלםםםםםם · 07.12.2015 · פורסם על ידי :Mister POtter
מקסים תפרסמו כבר את הפרק הבאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נו זה מעצבן,אל תשאירו אותו במתך!!!!!!!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007