האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג עצמאות שמח!

עיניים

לצבע של העיניים יש משמעות.
אדם שהעיניים שלו חסרות צבע,הוא אדם חסר נשמה.
הוא מכר אותה,בלי אפשרות להחזיר.



כותב: נוצ'לה
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 10076
5 כוכבים (4.6) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: אהמ...אין.מקורי - זאנר: פנטזיה,רומאן....... - שיפ: טרה/דייגו אלסנדרו/אריאנה - פורסם ב: 08.07.2012 - עודכן: 27.04.2013 המלץ! המלץ! ID : 3129
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בתוך שניות היריד התרוקן מאנשים שרצו לכל עבר והפכו בדרכם את הדוכנים,האוהלים וכל מה שחסם אותם מלהגיע למקום בטוח.
רציתי גם אני לברוח, אך הרגליים שלי לא הקשיבו לי כלל. 
הן פשוט קפאו.
עברו כמה דקות שבמהלכן האש כבר הגיעה לתוך הכפר והתקרבה לנקודה בה עמדתי.שמתי לב אליה רק במעורפל, את מוחי הציפו תמונות מהפעם הקודמת שהפורעים הגיעו.
זכרתי בעיקר צרחות, כמו היום, אש ויציאה מבוהלת ממערה כשהם הסתלקו. כשחזרנו אז הבייתה, הוא היה שרוף לגמרי ולאורך כל הדרך היו אנשים פצועים וגופות.הפורעים ההם לקחו הכל: אוכל, כסף בגדים, אפילו חיות, (מרלין יודע איך הם סחבו אותן איתם על הסוסים בלי להשתגע-החיות של הכפר מפונקות מאוד...) והשאירו אותנו לקפוא למוות בקור.

"טרה!" צרח פתאום קול מאחורי והצליח להעיר אותי מההלם.
הסתובבתי לכיוונו וראיתי את אריאנה בבגדים קרועים ופנים שחורים מעשן.
"מה עובר עלייך?!רוצי!" היא קראה ודחפה אותי בכח.
למזלי באותו רגע הרגליים שלי כן הקשיבו (כנראה שלאריאנה יש השפעה מיוחדת על אנשים-ע"ע אלסנדרו) והצלחתי לקרטע בעקבותיה.
"למה לא ברחת?" היא שאלה, מתנשמת, כשהצרחות מאחורינו נחלשו קצת.
"לא הצלחתי...הגוף שלי ננעל..." פלטתי תוך כדי ריצה.
חלפנו מול עוד כמה בניינים הרוסים ואז היא פתאום עצרה, תפסה בכתפיי וניערה אותי,מכריחה אותי להסתכל לתוך עיניה הכחולות.
"טרה,תקשיבי טוב. את חייבת לצאת מכאן. לכי לאלביון ותזעיקי עזרה אם תוכלי. בכל מקרה אל תחזרי לכאן לבד. זה מסוכן מדי." פקדה עליי.
"מה?אבל מה עם אבא אמא ואלסנדרו? הם גם ברחו?" אבל השאלה האמיתית ששאלתי ניבטה מעיניי. 'הם חיים?'
היא הסבה לשנייה את מבטה בחוסר נוחות ומלמלה משהו כמו "הם יהיו בסדר..." מתחמק.
הנהנתי בחוסר ברירה והסתכלתי עליה חוזרת לכפר. 
אני נותרתי מחוץ לכפר,בשדה בר שהתחיל לקפוא. חתכתי את העשבים שעמדו בדרכי בזמן שרצתי ונכנסתי בהקלה לביטחון של היער. אך עדיין הכל יחסי, כי אם לא נזהרים אפשר בקלות להיאבד או להיטרף בידי זאבים.
גיששתי קצת בחושך עד שמצאתי שביל נוח להליכה בין העצים והתקדמתי בו בזהירות. הדבר לקח זמן,אבל לאט לאט הבנתי עד כמה המצב שלי עגום: אני לבד,באמצע שום-מקום,בלי יכולת לחזור והמשפחה שלי לכודה בכפר ויכול מאוד להיות שהם מתו.
הדמעות התחילו לרדת מעיני מייד באופן בלתי רצוני ואילצו אותי להאט.
את שארית הדרך אני לא ממש זוכרת חוץ מזה שלא הפסקתי למעוד על שורשי עצים ולהישרט מכל ענף בדרך.הצללים המרוחקים של התנים גם כן לא עזרו הרבה.
כשהשמש זרחה לבסוף הייתי אסירת תודה ומותשת. 
אך אז גם הבנתי שהשביל היה בעצם ירידה לנהר, מה שיכל מאוד לעזור לי אם היתה דרך כלשהי לעבור אותו - ולא, לא היתה שום דרך. הוא היה עמוק ורחב מידי.
רכנתי אל המים הקפואים ושתיתי עד כמה שיכולתי, מבלי להתפוצץ ובלי להקפיא לעצמי את הגרון, אך כנראה התקרבתי יותר מדי למים כי בגאונותי הרבה הצלחתי איכשהו ליפול לתוכם.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

יפה :) · 08.08.2012 · פורסם על ידי :The Hate
ממש אהבתי את הרעיון :)
(לא הספקתי לכתוב לך את זה בפרטי...)

יפה. · 09.08.2012 · פורסם על ידי :הזודיאק השחור
די נחמד, מכניס לעניין. אבל הפרקים קצרים מידי. הפרק הזה והפרק הקודם יכולים היו להיות פרק אחד בקלות.
אהבתי.
על בסיס מה זה נכתב?

תודה... · 09.08.2012 · פורסם על ידי :נוצ'לה (כותב הפאנפיק)
את/ה צודק/ת בזה שהפרקים קצרים אבל זאת רק ההתחלה...
הפאנפיק מקורי (אם לזה התכוונת)

הממ. · 09.08.2012 · פורסם על ידי :הזודיאק השחור
זה ממש טוב בשביל ההתחלה. סורי :)
אני מתכוון, על בסיס איזה עלילה, של ספר-סרט-כל דבר אחר..

אהממ · 09.08.2012 · פורסם על ידי :נוצ'לה (כותב הפאנפיק)
בסיס...
נראה לי שהסדרה "הבורג'ס" אם אתה מכיר נתנה לי את הרעיון
להתחלה ואחרי זה די המצאתי בעצמי....

זה ממש יפה! · 13.08.2012 · פורסם על ידי :שירי00
נרשמתי לעדכונים
המשךךך!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007