האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אחותו של הארי

מה קרה כשלהארי התגלתה אחות, ומה יקרה בשנים שלאחר מכן



כותב: The Lucky One
הגולש כתב 14 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 112315
5 כוכבים (4.638) 69 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה\רומנטי - שיפ: סדריק ולולה, הארי וצ'ו,ועוד כל מיני זוגות שלא נפרט כאן - פורסם ב: 28.07.2012 - עודכן: 24.06.2015 המלץ! המלץ! ID : 3231
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

הארי היה בשוק מהגילוי המרעיש. הוא התמוטט על הספה ולמשך כמה דקות לא הוציא מילה. "אם אתה רוצה אני יספר לך את כל הסיפור מההתחלה." אמרה לולה והארי הנהן בראשו לאות כן.

לולה פתחה בסיפורה, "אני הייתי בערך בת שנה כשאתה נולדתה אולי קצת פחות בכל אופן היית ילד מאוד שובב. אהבת להשתולל ולשחק. הימים היו הימים שזה שאין להגיד את שמו עלה לשילטון וההורים שלנו מאוד דאגו לנו אז אני הייתי בעיקר אצל סיריוס. אתה בטח לא מכיר אותו אבל זה היה חבר מאוד טוב של אמא ואבא."

"אני זוכר את סיריוס שמעתי עליו" קטע אותה הארי. היא המשיכה בסיפורה, "בכל אופן בלילה שההורים נרצחו הייתי אצל סיריוס, הוא הרגיש שמשהו לא כשורה והלך איתי לאיזה מערת מסתור של אחד שקראו לו אני חושבת.... פיטר פטיגרו אם אני לא טועה. הלכנו למערה ולא ראינו שם אף אחד, המקום היה מסודר נראה כאילו הפיטר הזה פשוט החליט לקום וללכת. סיריוס התחיל לדאוג ראיתי בפנים שלו חשש גדול לגבי אותו פיטר. סיריוס אסף אותי בידיו ורץ לאופנוע שלו, הוא קשר אותי בתוך הסירה הקטנה שהיתה ליד האופנוע וטס לבית של אמא ואבא."

לולה נשמה במהירות וג'יני נתנה לה כוס מים. לאחר כמה לגימות המשיכה לולה בסיפורה, "כשהגענו לשם הבית היה מפוצץ..." לולה לקחה כמה נשימות היה לה קשה לשחזר את אותו ערב נורא. "סיריוס הנחית את האופנוע במהירות וטס לבית, ראיתי את... ראיתי אותם מתים דוממים עם עיניים פקוחות...."

לולה התחילה לבכות. "היה שם המון הרס ובלגן. ואתה אתה הארי שרדת איך שהוא את הפיצוץ סיריוס לקח אותך בידיו ונתן לי להרגיע אותך אתה בכית.. ובמקום להרגיע אותך אני התחלתי לבכות יחד איתך. לבסוף מישהו ענק דיבר אם סיריוס משהו על דמבלדור והוגוורטס, סיריוס נתן לאותו אחד את האופנוע שלו ומאז לא ראיתי לא אותך ולא את סיריוס."

"רגע" אמר הארי "איך הגעת אל משפחת רוברטס?" "הם אמרו לי שהם מצאו אותי על מפתן ביתם והם החליטו לגדל אותי."

"איך גילית ששאת מכשפה?" שאל רון. "זה הגיע בגיל 7 התחלתי לעשות כל מיני דברים מוזרים ובגיל 11 קיבלתי את המכתב להוגוורטס."

"אבל לא ראיתי אותך מעולם במסדרונות" אמר הארי. "זה כי לא הסכמתי ללכת לשם, משהו בי לא נתן לי ללכת."

"טוב זה מספיק להיום" קראה גברת וויזלי, "כולכם זקוקים לשינה, לולה את רוצה לישון עם ג'יני והרמיוני?" "באמת שלא אכפת לי ואני גם מצטערת שנפלתי עליכם ככה." "שטויות" אמרה גברת וויזלי במבט אימהי "את מוזמנת תמיד." "תודה" אמרה לולה והרמיוני נתנה לה את אחת הכותנות שלה. 

"גברת וויזלי," אמר לפתע הארי, שהתקשה להתאפק. "אולי הדוויג הגיעה במקרה עם מכתב בשבילי?" 

"הדוויג יקירי?" אמרה גברת וויזלי בפיזור נפש, "לא... לא, לא קיבלנו בכלל דואר." רון והרמיוני הביטו בארי בסקרנות. הארי השיב להם מבט הרה משמעות ואמר, "זה בסדר מצידך אם אלך לזרוק את החפצים שלי בחדר שלך, רון?" 

"כן.. ונראה לי שאני יבוא איתך," אמר רון מייד. "הרמיוני?" 

"כן," היא אמרה מהר, ושלושתם יצאו מהמטבח ועלו במדרגות. "מה קרה הארי?" אמר רון, ברגע שסגרו מאחוריהם את דלת עליית הגג. "משהו שלא סיפרתי לכם," אמר הארי. "ביום ראשון, כשהתעוררתי בבוקר, הצלקת שלי שוב כאבה." 

"אני בטוח שהוא לא היה בדרך פריווט," אמר הארי. "אבל חלמתי עליו.. ועל פיטר אתם יודעים, זנב תולע. אני כבר לא זוכר הכל, אבל הם רקמו מזימה להרוג מישהו."

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

נחמד · 29.07.2012 · פורסם על ידי :Take Back
ממש יפה. מחכה להמשך, ונרשמתי לעידכונים.

תודה · 29.07.2012 · פורסם על ידי :The Lucky One (כותב הפאנפיק)
תודה רבה אני ימשיך ואשתדל פרק ביום

הרעיון די שכיח · 30.07.2012 · פורסם על ידי :Demons
למרות שאהבתי את זה שהיא אחותו הגדולה ולא אחותו התאומה כמו בכולם. לי גם יש פיק על אחות של הארי (למרות שכמו שכבר אמרתי היא אחותו התאומה), וגם אצלי סיריוס מציל אותה. בכול מקרה, נראה מעניין, מחכה להמשך :)

חחח · 30.07.2012 · פורסם על ידי :The Lucky One (כותב הפאנפיק)
לא קראתי את הפיק שלך ואני אשמח לקרוא אותו אבל העלילה מאוד מסתבכת אז יש למה לצפות

מהמם!!! · 30.07.2012 · פורסם על ידי :נעמה דולינסקי 1
תהלוש!!! בחיים לא גילית לי שאת כותבת ככה זה נראה לך בסדר?!
עכשיו (או מתישהו) אני רוצה שתכתבי עוד אחד (אני יגיד לך כבר על מה) ותקדישי אותו לי!!!
בכל אופן אני ישמח אם תעשי את זה ואם תמשיכי את אלה שאת כבר כותבת!!!
ה - מ - ש - ך - ! - ! - !

חחח · 30.07.2012 · פורסם על ידי :The Lucky One (כותב הפאנפיק)
נעמוששש מהממת תביאי לי אני יקדיש לך אותו מכל הלב ויש המשך אולי אני אכתוב אותו עוד מעט חחחחח מתה עלייך מדהימה אחת תביאי לי מהא ואני מקדישה לך אותו

מרשים · 01.09.2012 · פורסם על ידי :or.barkai999222
סיפור יפה, מרשים איך שאת כותבת ורעיון נחמד

מדהים · 05.11.2014 · פורסם על ידי :בלטריקס גרייגר
תמיד שאלתי את אצמי אם להארי היתה אחות ופתרת לי את הבעיה!!!

לא מתתי · 19.10.2016 · פורסם על ידי :We were liars
זה קצת דומה יותר מדי לספר

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007