האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

לילי אוונס וג'יימס פוטר



כותב: הרמיוני אוונס
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 18727
4 כוכבים (3.545) 11 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pp18 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: תגלו בהמשך - שיפ: לילי וג'יימס ויותר אני לא מגלה - פורסם ב: 21.01.2009 - עודכן: 08.02.2009 המלץ! המלץ! ID : 339
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ג'יימס פוטר ישב על מיטתו, וחשב עליה.
'היא כל כך יפה..' הוא חשב על לילי.
"ג'יימס! רד לאכול!" צעקה דודה של ג'יימס. היא היתה שם בביקור שערך שבוע וקצת. זה היה היום הראשון.
"אני בא, דודה ג'ני!" הוא צעק וירד למטה במהירות.
הוא ראה את דודתו ג'ני ואימו ליהי משוחחות, כשאימו מכוונת שרביטה אל הכיור, שהחל שוטף את כליו.
הוא לא התפלא, הוא היה רגיל לקסמים בבית, ולא שמח יותר מדי כשקיבל את המכתב, כי לא היה שמץ של ספק שלא התקבל.
"ג'יימס'לה!" קראה הדודה כשראתה את ג'יימס מתבונן בהם.
היא אמצה אותו אליה, וחיבקה אותו חיבוק חונק.
כשסוף סוף היא עזבה אותו (והוא חזר לנשום) היא אמרה: "נו, אז גם אתה בהוגוורטס?"
ג'יימס לחש איזה "כן" חלוש, ונראה היה, שנשימתו עדיין לא היתה סדירה במיוחד.
"אימא" הוא אמר פתאום. "את מכירה את משפחת אוונס?"
האם הופתעה מהשאלה, אך ענתה: "כן, אני חושבת שאני מכירה אותם. טוב, לא יותר מדי. פגשנו אותם בסמטת דיאגון. אבל למה אתה שואל?"
ג'יימס החל מסמיק ומלמל: "סתם, היא פשוט... לא חשוב."
האם הביטה בו בחשדנות. "טוב. מה התאריך היום, ג'ני?" שאלה את אחותה.
"השלושים ואחת באוגוסט, ליהי."
התשובה הקפיצה את ליהי.
"השלושים ואחת? מחר הנסיעה! ג'יימס, לך לארגן את כל הדברים,קדימה!" היא החלה מסתובבת ממקום למקום.
'לפחות לא אסבול את החיבוקים של דודה ג'ני למשך שבוע וחצי...'חשב ג'יימס.
"קדימה ג'יימס!" קולה של אימו הקפיץ אותו שוב, והוא מיהר לעלות.
הוא ארגן את כל החפצים ליד הדלת, והוסיף לינשוף הלבן שלו, קלבר, חופן מתוך חטיפי הינשופים, אותם קנה יחד עם קלבר בסמטת דיאגון, איפה שפגש את הילדה היפיפיה שעליה חשב כל הזמן...
"איפה אבא?" שאל ג'יימס. "בעבודה." הפטירה אימו. אביו, טום, עבד במשרד הקסמים. ראש מחלקת ההילאים.
"כדי לך להתחבר עם וויזלי, שמעתי שאביו עובד במשרד הקסמים." אמרה ג'ני לפתע.
"אני יודע עם מי אתחבר, תודה." ענה בקול קר, שלא כהרגלו.
"אה ואל תתחבר עם מאלפוי. איך קוראים לו? אה, לציוס. אני לא אסלח לעצמי אם זה יקרה." הזהירה ליהי.
"טוב, טוב." מלמל ג'יימס.
"כבר מאוחר, לך לישון, ג'יימס. אתה צריך לקום מוקדם מחר." הוסיפה ליהי לאחר רבע שעה.
ג'יימס הלך לישון, ולא ידע שמחר, יקרה דבר שאליו לא ציפה.
כי למחרת...

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

וייייייייי · · פורסם על ידי :Han Seungwoo
השלושים ואחת באוגוסט,

זה היומולדת שלי

כן אתם לא טועים, נולדתי יום לפני תחילת הלימודים.

יום לפני שאחי הבכור עלה לכיתה א'

בעיברי זה יוצא כ"ח תאב תשנ"ז

ובלועזי- 31/08/97

אה · · פורסם על ידי :Han Seungwoo

תמשיך

סליחה · · פורסם על ידי :Han Seungwoo

סליחה · · פורסם על ידי :Han Seungwoo
תמשיכי

וסליחה על ההספמה

רגע.. · · פורסם על ידי :הרמיוני אוונס (כותב הפאנפיק)
אז באיזה תאריך? באיזה חודש? כי אני לא משתמשת בלועזי אז אני לא יודעת....

זאת אני! · · פורסם על ידי :halleliamram
באתי אל ליהי (שהמשתמש שלה זה halleliamram), ועכשיו משעמם לי בטירוף
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

אני נולדתי היום! · 20.07.2010 · פורסם על ידי :Lily of the Valley
זאת אומרת, ב20.7

יופי של פאנפיק · 06.10.2014 · פורסם על ידי :גיא גריינג'ר המלך
אחלה פאנפיק,
למה רשמת שזה בדירוג PP18?
את יודעת שזה הדירוג הכי גבוה?
פה אין לא אלימות ולא שום דבר!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 555 682 275


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007