האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הסוד של הארי

אביו של הארי שומר בתוך גופו של הארי סוד, הארי לא יודע את הסוד והוא ידע אותו רק אם יטילו עליו כישוף נגד,מה יקרה עם הסוד?



כותב: or.barkai999222
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 6119
5 כוכבים (4.667) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: 2 זוגות - פורסם ב: 01.09.2012 - עודכן: 23.03.2013 המלץ! המלץ! ID : 3409
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הארי חשב בעיניים עצומות כשהוא עדיין שוכב על השולחן בפונדק שלושת המטאטאים.

הוא פשוט לא הבין איך זה שפתאום הוא יודע את הסוד ולמה הגיב ככה כשכיוון האיש את שרביטו עליו?????

גם אם עליו לגלות למישהו ומה היה עליו לעשות עם הסוד הזה??? זה היה סוד גדול כזה שצריך לנהוג בו בזהירות רבה.

הארי פתח את עיניו והביט בנוויל שעמד מעליו מנסה להחזיר את נשימתו. נוויל לא שם לב שהארי מסתכל בו ורק המשיך להתנשף וניסה להירגע.

״תודה״ אמר הארי והפנה ראשו לנוויל שהתיישב לצד השולחן. נוויל הביט בו וטפח על שכמו הכואבת.

הארי ניסה להתאפק מלהודות בכאב והתרומם לישיבה בכאב חד בעצם הישבן. נוויל חזר לעסוק בעניניו.

הילד הקטן שהציל את הארי פתאום התיישב ליד הארי על השולחן וחייך. כמובן שכמו כולם הוא התמקד במצחו של הארי בצלקת.

״איך אתה מרגיש״ שאל הילד וניסה להימנע מלהסתכל על צלקתו של הארי. ״יותר טוב בזכותך, ואל תחשוש להסתכל בצלקת זה מעניין את כולם״ השיב הארי בחיוך והעיף את הפוני ממצחו.

״זה כואב״ שאל הילד וחזר להביט בצלקת. ״לרוב לא״ אמר הארי ״בן כמה אתה??״ הוא התעניין. ״12״ אמר הילד וצחק ״קצת נמוך לגילי״ הוא הוסיף וחייך.

״אף אחד לא מושלם״ אמר הארי ולא צחק. ״איפה אתה לומד??״ שאל הארי שהיה די משוכנע שלא ראה אותו בהוגוורטס קודם לכן. ״אומנם אני קוסם אבל אני לא לומד בבית ספר לקוסמים״ אמר הילד באנחה.

״למה?? איך אז אתה יודע קסמים?״ שאל הארי בסקרנות. ״טוב הוריי לא אהבו כל כך את הרעיון שאני קוסם כי הם מוגלגים אז הם לא הרשו לי ללכת להוגוורטס למרות שהזמינו אותי לשם״ ענה הילד והוסיף בלחש ״ובלי שהוריי יידעו חבר שלי שלומד בבית ספר לקוסמים הוגוורטס מלמד אותי!!״ הארי הביט בילד המחייך ואמר ״אולי תבוא לבקר בהוגוורטס אני אעשה לך סיור״ משום מה הילד לא התרגש הוא נראה אפילו יותר מאוכזב ״אני אשמח אבל מה עם הוריי״ אמר הילד.

הארי הרהר רגע אחד ואז ענה ״תגיד להם שאתה הולך לבית ספר״ הילד חייך והנהן בראשו בהסכמה.

״תבוא לכאן ביום שלישי בשמונה ואני אראה לך את הדרך לטירה וכבר אסדר לך דרך בשיעורים״ אמר הארי בשמחה ״טוב אני חייב לחזור לטירה נתראה ביום שלישי ביי״ הארי עזב וחזר לטירה נתמך בנוויל פה ושם.

המשך יבוא..

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

משגע! · 03.12.2012 · פורסם על ידי :Pipe Dream
מתי יהיה המשך?

המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! · 19.01.2013 · פורסם על ידי :הגר צסרסקי
מתי המשך?!?!?!?!.!?!?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
303 1175 777 368


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007