האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


חייה של בלטריקס לסטריינג'



כותב: ~Dishi~
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 11223
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר כנראה חח - זאנר: רומנטיקה - שיפ: ג'ן ויש זוגות פה ושם.. - פורסם ב: 28.01.2009 - עודכן: 16.03.2009 המלץ! המלץ! ID : 348
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

חופשת חג המולד,בית משפחת בלק
אחרי מסיבת המסכות הסוערת, בלטריקס נשארה במיטתה ולא יצאה משם.היא לא הפסיקה לחשוב על פוטר הארור. היא שנאה אותו,אבל גם אהבה אותו,כ"כ...היא לא יכלה לשכוח את הנשיקה ההיא. למה היא לא יכלה פשוט לשכוח ממנו? הרי היא חברה של סוורוס,והיא לא יכלה לבקש חבר יותר טוב ממנו. "בלה"!!! צרחה נרקיסה. ממש לא היה לה כוח לאחותה הקטנה. נרקיסה התיישבה על מיטתה של אחותה ואמרה:"בלה..נחשי מה קרה אתמול"! בלטריקס נחרה בבוז. היא ידעה בדיוק מה היא עומדת לספר לה. "אממ..התנשקת עם לוציוס"?שאלה בלטריקס. נרקיסה מחאה כפיים ואמרה:"כן!! וואו...זה היה מדהים..." בלטריקס אמרה:"לפחות מישהי אחת נהנתה בערב הזה. אני התנשקתי עם בוגד דם וסוורוס עם בוצדמית...נפלא,לא"? היא טמנה את הפנים בכרית והתחילה להרגיש דמעות חמות זולגות על לחייה.

"בלה...זה בסדר,לא יכולתם לדעת!חוץ מזה,זה עבר כבר! אל תתעסקי בזה יותר"! אמרה נרקיסה וליטפה את הגב של אחותה. בלטריקס הסתובבה אליה בעיניים דומעות ואמרה:"לא קיסי...זה בחיים לא ישכח..." נרקיסה לא אמרה כלום ורק חיבקה את אחותה. "הכל יהיה בסדר,בלה...אני מבטיחה". אחרי שיחת נפש ארוכה שהן ערכו בחדר של בלטריקס,נכנסה גברת בלק ואמרה לבלטריקס:"בלה,מישהו שלח לך ינשוף,לכי לבדוק". בלטריקס קפצה מהמיטה ורצה לכיוון החלון שבמטבח. היא זיהתה מיד את הינשוף האפור של סוורוס. גמדון הבית ניסה להגיש לה את המכתב והיא צרחה עליו:"אל תיגע בזה בידיים המטונפות שלך"! היא חטפה את המכתב מידו ופתחה אותו.

בלה אהובתי,
המסיבה אתמול בהחלט לא תיזכר כאחת המסיבות הטובות שהחבורה שלנו ערכה. הכל בגלל הגריפינדורים ההם...לא חשוב. בכל מקרה,אני אשמח לפגוש אותך ואת נרקיסה מחר בקלחת הרותחת. גם לוציוס יבוא.
רציתי שתדעי שהאירועים של אתמול לא משפיעים כלל על רגשותיי כלפייך,הרגשות שלי נשארו כמו שהיו לפני שבוע,חודש,ושנה. אני מקווה שגם את מרגישה ככה,הרי את יודעת שבחיים לא הייתי נוגע בבוצדמית...נכון?
תחזירי לי מכתב עם הינשוף הזה,אוהב מאוד,סוורוס.

בלטריקס כ"כ שמחה. הוא היה מדהים,מושלם. היא קיוותה שהביקור בקלחת הרותחת ישכיח ממנה את פוטר. "קיסי,בואי למטה"! קראה לה בלטריקס. היא סיפרה לה על המכתב של סוורוס והחזירה לו מכתב.

סוורוס היקר,
חשוב לי שתדע שאני מרגישה בדיוק אותו דבר. אני אוהבת אותך תמיד,וכך זה ישאר. אני ונרקיסה נשמח לבקר אותך ואת לוציוס בקלחת הרותחת מחר.
ניפגש מחר,אוהבת בלה.

המכתב הזה לא היה האמין ביותר,שכן בלטריקס אהבה גם את פוטר וגם את סוורוס. אבל היא לא העזה לספר לאף אחד על כך,אפילו לא לנרקיסה,שהייתה האדם שהיא הכי אהבה. גמדון הבית ארז להם את המזוודות ולמחרת הם כבר היו בקלחת הרותחת.

הקלחת הרותחת

בבוקר למחרת בלטריקס ונרקיסה אכלו ארוחת בוקר בקלחת הרותחת. "בלטריקס ונרקיסה בלק,איזה כבוד לארח אתכן פה",אמר המארח,טום. "תודה רבה אדוני",אמרה נרקיסה ושלחה אליו את אחד החיוכים המקסימים שלה. הם חיכו זמן מה ואז לוציוס נכנס עם סנייפ ואברקסס מאלפוי לקלחת הרותחת. "מר מאלפוי! ומאלפוי הצעיר...בואו,שבו",אמר טום בקול מתחנף. אברקסס,לוציוס וסנייפ התיישבו בשולחן עם בלטריקס ונרקיסה. "שלום בנות! אני רק אשלם עבור החדרים שלכם ואלך. לוציוס,תשמור עליהן",אמר אברקסס והלך. "טוב,הזקן הלך. נרקיסה,בא לך ללכת להסתובב איתי קצת"?אמר לוציוס. נרקיסה צחקה והלכה איתו. בלטריקס וסנייפ היו לבד עכשיו. "אז...רוצה ללכת קצת לשוטט בסמטת דיאגון"? אמר סוורוס. "בטח",אמרה בלטריקס. הם יצאו משם,מחובקים,וראו בדרך כמה חברים מבית הספר. "סוורוס,אולי נחזור לקלחת הרותחת?נורא קר",אמרה בלטריקס. "אם זה מה שאת רוצה",אמר סוורוס והם חזרו לשם. הם עלו לחדר וסוורוס נשכב על המיטה.

בלטריקס התקרבה אליו ונשכבה לצדו. היא סובבה את הפנים שלו והתחילה לנשק אותו. "ב-בלה? הכל בסדר"? אמר סנייפ,בקושי נושם. "כן,כן",אמרה בלטריקס והמשיכה לנשק אותו. היא חשבה שאם תתנשק עם סוורוס זה ישכיח ממנה את פוטר. הוא רכן מעליה,והתחיל לנשק את הצוואר שלה. היא לא הרגישה טוב עם זה,ממש לא. "סנייפ,תפסיק",אמרה בלה. סוורוס נראה מופתע. "את התחלת עם זה",הוא אמר. בלטריקס נאנחה ואמרה:"אני יודעת...אני מצטערת,אני פשוט צריכה לצאת להתאוורר קצת". היא יצאה מהחדר בלי לומר מילה,משאירה את סנייפ המום. מה עשיתי?חשבה לעצמה. אני מתנהגת בטיפשות מרגע לרגע...היא ירדה לבר וביקשה כוס תה חזק. לוציוס ונרקיסה נכנסו לשם,צוחקים. "היי בלה"! אמר לוציוס. הם התיישבו לידה. "הכל בסדר?איפה סוורוס"? שאלה נרקיסה. "הוא למעלה",אמרה בלטריקס ולקחה לגימה מהתה. לוציוס עלה לחדר ונרקיסה שאלה:"בלה,אני מכירה אותך יותר מדי טוב. מה קרה"? בלטריקס נאנחה ואמרה:"כלום קיסי!תעזבי אותי כבר"! נרקיסה נבהלה מההתפרצות הפתאומית ואמרה:"טוב,אם ככה את רוצה! אני הולכת". בלטריקס ידעה שהעליבה את אחותה אבל לא שלטה בעצמה ואמרה:"לכי באמת. נמאס לי שאת דוחפת את האף שלך לכל מקום אפשרי,תעזבי אותי במנוחה כבר"! זאת הייתה התכונות הגרועות של בלטריקס. היא לא יכלה לשלוט בעצבים שלה. כ"כ כאב לה. על סוורוס,על נרקיסה...היא לא רצתה שחופשת חג המולד תתחיל ככה. והכל בגלל פוטר.

היא החליטה לעלות ולהתנצל. "סוורוס,קיסי,בואו רגע",אמרה בלטריקס. סוורוס התקרב אליה והיא חיבקה אותו. "אני ממש מצטערת על כל הקטע הזה,סנייפ..." סנייפ חיבק אותה בחזרה אבל אמר:"בלה..אני חושב שהגיע הזמן שניפרד". בלטריקס הייתה בהלם. "מה"?! היא אמרה. גם נרקיסה הייתה בהלם מוחלט. סנייפ החזיק לה את היד ואמר:"את רואה שזה לא הולך בזמן האחרון...את הרי יותר פיקחית ממני". בלטריקס הייתה חייבת להודות,זה באמת לא הלך בינה ובין סוורוס מתחילת השנה השלישית. "אתה צודק...",אמרה. היא לא יכלה להחזיק את זה יותר. היא פרצה בבכי. לעתים רחוקות מאוד נרקיסה ראתה את בלטריקס בוכה. היא מיד חיבקה אותה וסוורוס עמד מאחוריהן,חסר אונים. "אני יהיה בחדר,אם תצטרכו אותי". בלטריקס בכתה והיא לא יכלה לעצור את זה. "הכל..הכל פשוט משתבש לי קיסי.."היא אמרה. נרקיסה חיבקה אותה ואמרה:"אני הרגשתי את זה,בלה. את רוצה שנחזור הביתה"? בלטריקס הנהנה בראשה. תוך חצי שעה הם כבר היו בבית. הן לא אמרו שלום לסוורוס ולוציוס.

בית משפחת בלק

גברת בלק שראתה את בלטריקס הבוכה,נבהלה מאוד. "בלה!! מה קרה"? בלטריקס לא יכלה לספר על כך לאמה,ממש לא. "סתם,לוציוס אמר איזה משהו לא במקום",אמרה נרקיסה. גברת בלק אמרה:"קיסי,לא נולדתי אתמול. זה קשור לסוורוס,נכון"? בלטריקס אמרה:"כן אמא,זה קשור לסוורוס. הוא נפרד ממני לפני חצי שעה בדיוק,מרוצה"? גברת בלק הזדעזעה. "בלה! הוא לא שווה אותך! אל תבכי בגללו"...הרגיעה אותה גברת בלק. בלטריקס הנהנה בראשה:"במילא היינו אמורים להיפרד במוקדם או במאוחר אמא,זה פשוט..את יודעת,החבר הראשון שלי". "אני מבינה אותך,מתוקה שלי",אמרה גברת בלק. למען האמת,בלטריקס שיקרה שאמרה שסוורוס צודק. היא עדיין אהבה אותו,ובכתה עוד הרבה על הפרידה שלהם,אבל ידעה שהכל לטובה ושהכל עוד יסתדר.

הוגוורטס

לאחר שחזרו ללימודים, בלטריקס וסוורוס לא דיברו יותר מדי. הם המשיכו לדבר,ובסופו של דבר הפכו לידידים. לוציוס ונרקיסה היו ביחד בכל רגע נתון והיו מאוהבים לגמרי. אבל בשנה החמישית...הכל,הכל השתנה.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007