האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


לפגוש את המשפחה

סקורפיוס פוגש את משפחתה של רוז בפעם הראשונה בתור החבר שלה ומפחד מהתגובות שלהם. במיוחד מזו של רונאלד וויזלי. מתורגם.



כותב: Take Back
הגולש כתב 15 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 4297
5 כוכבים (4.75) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: רוז\סקורפיוס - פורסם ב: 16.11.2012 - עודכן: 01.12.2012 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 3734
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

מצטערת על העיקוב, אבל הנה החלק השני.

תגיבו, ואם יש לכם בקשה לשיפ מסויים אני אשמח אם תכתבו את זה בתגובות, ואני אחפש פיקצר בשיפ הזה.

תהנו (:

 

"בחייך רוז, אני הייתי צריך לפגוש את משפחתך," אמר סקורפיוס, "עכשיו זה תורך."

"הם הולכים לשנוא אותי," השבתי. "אני לא האישה טהורת הדם המושלמת שהם רוצים בשבילך."

"הם לא כאלו יותר," השיב. "לא אכפת להם לגבי הדם שלך ולא אכפת להם עם מי אני אתחתן, כל עוד אני אהיה מאושר, ואת עושה אותי מאושר, רוז."

"אה, אתה והשיחות המתוקות שלך." אמרתי.

"זה אחד הדברים שאת אוהבת בי," אמר עם חיוך.

"בסדר," אמרתי ברוגז. "בוא נלך לפגוש את ההורים שלך."

"תבטחי בי אהובה," אמר, "הם יעריצו אותך."

עקבתי אחרי סקורפיוס לתוך אחוזת מאלפוי, שלמרות שנראתה מפחידה, הייתה דווקא מאוד מזמינה. נכנסנו לסלון- המקום שבו אדון וגברת מאלפוי חיכו לנו.

"אתה בטוח שזה רעיון טוב?"  שאלתי.

"כמובן." השיב. "ההורים שלי אוהבים אותך כבר. זה שאת החברה שלי עכשיו לא ישנה את זה."

"סקורפיוס, זה אתה?" שמעתי את גברת מאלפוי קוראת.

"כן אמא," קרא חזרה.

"ובכן, בוא כבר, אני לא יכולה לחכות יותר כדי לפגוש את החברה הזו שלך." אמרה.

עשינו את דרכנו אל הדלת באיטיות, ולקחתי נשימה עמוקה כדי להכין את עצמי. סקורפ שלח אליי חיוך מרגיע ופתח את הדלת. נכנסנו אל החדר בעודנו מחזיקים ידיים, כשנאלצתי להתמודד עם החיבוק של גברת מאלפוי.

"בעדינות, אסטוריה." אמר באיטיות אדון מאלפוי." את לא רוצה לשבור אותה."

"אני מצטערת, אני פשוט כל כך שמחה שהם סוף סוף ביחד." השיבה.

"שלום אדון וגברת מאלפוי." אמרתי. "נחמד לראות אתכם שוב."

"יקירה, קראי לנו דראקו ואסטוריה." אמרה לי אסטוריה.

"כן, כמובן." השבתי.

"למה את מתכוונת ב- 'סוף סוף ביחד' אמא?" שאל סקורפ.

"זה לא היה קשה להבחין בזה, בן." עדכן אותו דראקו.

"פשוט היית צריך להתגבר על העקשנות של משפחת מאלפוי." אמרה אסטוריה.

"למרות זאת, לרוז יש דם של גריינג'ר בתוכה."  אמר דראקו באיטיות. "תמיד מקבלת ועושה דברים בדרך שלה, ועקשנית כמו מאלפוי."

"היה לך משהו קטן להרמיוני." עקצה אסטוריה.

"אני לא יודע על מה את מדברת, יקירה." אמר דראקו בקרירות.

"יותר טוב שלא לאפשר לאבי לשמוע על זה," צחקתי. "יש לו מעט מאוד סבלנות."

"זה רק חוסר הבנה." מלמל דראקו. "למרות זאת, אני גאה בך בן, רוז היא בחורה נהדרת, וכדאי לך לא לאבד אותה."

"למה אני מקבל את כל האיומים?" התלונן סקורפיוס.

"שקט יקירי," אמרה אסטוריה. "רוז מתוקה, בבקשה תדאגי לבן שלי, הוא ממש מעריץ אותך."

"אני אדאג לו, אסטוריה." אמרתי בעודי מחייכת אל סקורפיוס.

"ואני אעשה את אותו הדבר עבורך, אהובה." אמר סקורפיוס ונתן לי נשיקה קצרה. "זה היה קל, אבל אנחנו עדיין צריכים להפגיש את ההורים שלנו מחדש."

"בוא לא נחשוב על זה עדיין." אמרתי ונישקתי אותו שוב.

הפרק הקודם
תגובות

המשךךךך · 01.12.2012 · פורסם על ידי :omergal222
המשךךךך

לא יהיה המשך · 01.12.2012 · פורסם על ידי :Take Back (כותב הפאנפיק)
זה בכלל היה צריך להיות פיקצר, אבל הכותבת הסכימה להפוך את זה לדו -שוט בגלל שביקשו כאן.
שמחה שאהבת.

מ-ה-מ-ם-!- · 01.12.2012 · פורסם על ידי :זאבה בודדה
כמו כל הפאנפיקים שלך גם זה מהמם!

אני רק אזכיר · 01.12.2012 · פורסם על ידי :Take Back (כותב הפאנפיק)
אף אחד מהם לא שלי, הם מתורגמים. ואם יש לכם הערות על התרגום אני יותר מאשמח לשמוע.
ותודה (:

מקסים! · 01.12.2012 · פורסם על ידי :just smile
הפאנפיק עצמו מקסים וגם התרגום שלך (:
אבל שמתי לב שאת אף פעם לא כותבת פאנפיקים- רק מתרגמת אותם..
אני חושבת שכן יכול להיות לך כישרון כתיבה, את מתרגמת מאוד יפה ככה שבקטע של הכתיבה את בטוח טובה, כל מה שאת צריכה לעשות הוא לנסות לכתוב.. הייתי שמחה לקרוא דברים שכתבת :)

אני עדיין לא מרגישה · 01.12.2012 · פורסם על ידי :Take Back (כותב הפאנפיק)
מספיק שלמה עם עצמי בשביל לכתוב בעצמי. אני גם לא אתמיד, ולתרגם הרבה יותר קל לי.
ותודה, התגובה שלך באמת מחממת את הלב (:

כן... · 16.07.2013 · פורסם על ידי :White Gold
כבר כתבתי לך שגם לי קשה להתמיד לכן לקח לי חודש לכתוב 6 פרקים בספר שלי (תחזיקו לי אצבעות שהוא יצא לאור טוב?)...
\ואת מתרגמת מעולה!!!

מדהים! · 14.12.2013 · פורסם על ידי :Angels and Wolfs
אני חושבת שהתרגומים שלך מדהימים!!!

בבקשה בבקשה בבקשה · 27.04.2015 · פורסם על ידי :קורניליה פונקה
המשך המשך המשך המשך המשך!!!!

וואו · 15.11.2015 · פורסם על ידי :Ohana
תרגום מעולה, והפאנפיק ממש יפה!


רק הערה אחת קטנה - בפרק הקודם כתבת פלטפורמה, ואני מניחה שתרגמת את זה מ-platform, שבמקרה הזה המשמעות של זה היא רציף :)
סליחה שאני מעצבנת ;)

מושלם!!!!!!!!! · 07.07.2020 · פורסם על ידי :מלאך לבן

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007