האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


מרלין.

מרלין נמצא חסר הכרה ביער וארתור לא מוכן לעזוב אותו עד שיקום,ואולי גם אחרי זה.



כותב: Big Girls Dont Cry
הגולש כתב 27 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 7041
4 כוכבים (4.333) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: מרלין - זאנר: פנטזיה - שיפ: מרתור(מרלין ארתור) - פורסם ב: 28.11.2012 - עודכן: 28.12.2012 המלץ! המלץ! ID : 3797
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ארתור לא האמין למה ששמע.
קסם היה אסור בקמלוט. קסם הרג את אימו, אך מה אם הוא יציל את מרלין? ארתור לא ידע מה הוא צריך לעשות.
" גאיוס, חייב להיות משהו אחר. אני לא יכול" לחש ארתור " אני מצטער ארתור.זאת הדרך היחידה." ארתור הסתכל אל הגוף הרפוי של מרלין ואחרי זה אל גאיוס, לא הייתה לו ברירה.
" אני צריך לה-" התחיל ארתור לומר, אך נקישה רעמה על הדלת הפריעה לדבריו. "הנסיך, המלך קורא לך." אמר האביר, אשר נעמד מאחורי הדלת. ארתור ידע שאין לא מה לעשות אם החלטת אביו והלך בכעס לעבר הדלת.
לא לפני שאמר בשקט, כך שרק גאיוס ישמע אותו "פגוש אותי בשוק. אני היה ליד דוכן הבשר" וסגר ברעש את הדלת מאחוריו. אביר הסתכל על ארתור במבט פוחד.
"וכן? מה אבי רוצה ממני?" שאל ארתור ביותר רוגע(בערך). "הוא אמר שהייתה שם יותר מדי זמן." הסביר האביר המסכן בשקט, וארתור גילגל עיניים. "אני כבר אמרתי.
אבירים לא לוחשים?מי שלוחש פוחד, ואבירים לא פוחדים" וארתור הוסיף "ואבי?הוא אסר אלי ללכת לשוק?" האביר ככול הנראה בא לומר שהוא לא, אך הוא לא התחיל את משפטו, כיוון שארתור הסתובב לכיוון השוק.
-----
"גאיוס ." אמר ארתור. אשר כבר נמצא בדוכן הבשר."ארתור,בקשר למקודם" התחיל גאיוס את משפטו, אך נקטע על ידי הרעמת יד של ארתור.
"זה לא משנה לי שזה קשור לקסם,באמת גאיוס,אני רק דואג לו." גאיוס הסתכל על עבר ארתור בחיוך ממזרי,"אז אתה באמת אוהב אותו." אמר גאיוס,אפילו לא שאל.רק הודיע.
"זה לא חשוב עכשיו גאיוס.אני רוצה לדעת איך לרפא אותו" גאיוס נאנח ומלמל משהו שנשמע כמו 'תמיד הייתה עקשן',  שילם למוכר על הבשר שקנה עכשיו ואמר "אתה צריך למצוא את המכשפה שעשתה לו את זה, ואחרי זה להרוג אותה.
"אומר גאיוס והסתכל על עינו של ארתור,אשר שידרו הקלה.
"אך לא לפני שהיא תכשף אותו בכישוף המתאים להצילו. יש לך יום שלם, עשרים וארבע שעות ארתור,לפני שימות." ארתור נשם עמוק ורץ משם אל עבר האוורות.
-----
"תעזוב.את.הסוס!" צעק ארתור על עבר נער האוורות המסכן. "אך המלך אסר א-"התחיל לומר,שוב. אך לא הצליח להמשיך.
אולי בגלל החרב שארתור הצמיד לו לגרון. "עכשיו אין את אבי.יש רק אותי ואותך." אמר ארתור והכה את הנער הצד השטוח של החרב.הנער צנח על הרצפה חסר הכרה,ארתור לא רצה לעשות לו את זה אך לא הייתה לו ברירה.
ארתור עלה במהירות על סוסו ויצא מהאורוות.יש לו עשרים ושלוש שעות(אם חישובו נכון)למצוא את המכשפה,שהיא תציל את מרלין ואחרי זה להרוג אותה.
הולך להיות לו יום עמוס.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מעולה! D: · 06.12.2012 · פורסם על ידי :Like Real People Do
אני לא יכולה לחכות להמשך. אני אוהבת את זה. ארתור 3333>
ודי, אני ממש יכולה לדמיין את זה כפרק ממרלין. כל הכבוד (:

תודה =C · 06.12.2012 · פורסם על ידי :Big Girls Dont Cry (כותב הפאנפיק)
וכן-ארתור3>

מהמם · 08.12.2012 · פורסם על ידי :lole10
תמשיכי למי את מחכה

תודה =) · 08.12.2012 · פורסם על ידי :Big Girls Dont Cry (כותב הפאנפיק)
אני לא מחכה לאף אחד.
אין לי זמן לכתוב,אבל אני ימשיך....מתישו בקרוב.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 780 687 340


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007