האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מאלף הדרקונים



כותב: Dominique
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 13990
5 כוכבים (4.5) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: קומדיה - שיפ: הארי/דראקו - פורסם ב: 16.06.2008 - עודכן: 22.11.2008 המלץ! המלץ! ID : 41
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אני מפרסמת את הפרקים של מימי עד שהמחשב שלי יתוקן כי אין בו עברית בכתבנים ואני לא יכולה לשמור בלי שזה יעשה שלי ג'יבריש
קרדיט למימי על כל הפרקים שאני אפרסם עד שאני אודיע

הארי לא יכל להאמין למשמע אוזניו. מה מאלפוי בדיוק אמר? החבר שלי? אני לא חושב. הארי בדיוק עמד לפתוח את פיו כדי להגיב כשדראקו המשיך.

"רואה אבא, זה למה לא יכולתי לספר לך עם מי אני יוצא, כי זה היה הארי פוטר! ואתה רואה גם למה אני לא יכול להתחתן עם פנסי? כי אני מאוהב בילד-ששרד!"

הארי כמעט צחק בקול רם, אבל החזיק את עצמו.  זו בהחלט הייתה סיטואציה מעניינת. הוא ידע שדראקו היה הומו, כולם ידעו את זה, והוא לא האשים את דראקו בלא לרצות להתחתן עם פנסי. הוא הסתכל על דראקו, תוהה לעצמו למה לעזאזל דראקו חשב שהוא ימשיך עם הסיפור המטורף שלו.

ואז הוא הסתכל בעיניו של דראקו. הן היו מעבר לנואשות- דראקו התחנן בפניו לעזרה. הארי נאנח, כי הוא ידע שהוא עומד להמשיך בסיפור המטורף של דראקו. הוא היה יותר מידי גריפינדורי לטובתו שלו לפעמים.

"האם זה נכון, פוטר?" קולו של לוציוס היה רך מאוד, אבל המבט על פניו היה רצחני. הארי ולוציוס תעבו אחד את השני מאז התקרית עם דובי בשנתו השנייה של הארי. כל פעם שהארי ניצח את וולדמורט, לוציוס שנא אותו יותר ויותר. מצידו, הארי לא יכל אפילו לעמוד בלהסתכל על לוציוס מאלפוי, והוא עמד להגיד משהו מאוד חצוף כשהוא גילה משהו.

לוציוס היה רותח לחלוטין מהרעיון שהארי יוצא עם הבן שלו. מעוצבן לחלוטין. ואם היה משהו אחד שהארי נהנה ממנו לחלוטין, היה זה לעצבן את לוציוס מאלפוי.

"ובכן, כן, זה נכון, מאלפוי," הארי חייך לעברו של לוציוס, כורך את ידו סביב מותניו של דראקו ומושך אותו קרוב. "הבן שלך ואני מאוהבים לחלוטין."

דראקו נאנח קלות בהקלה כשהבין שהארי עמד להמשיך עם זה; ואז הוא הסתכל על פניו של הארי, והתחיל להיות טיפה לחוץ. להארי היה ניצוץ מרושע בעיניו הירוקות.

הארי המשיך לדבר אל לוציוס. "אתה רואה, דראקו בא אליי בתחילת השנה והתוודה על הכול; על איך שהוא תמיד אהב אותי אבל מעולם לא חשב שאני אחזיר לו אהבה, על איך שהעוינות מצידו הייתה רק ניסיון נואש להשיג ממני תשומת לב. הוא פשוט היה כל כך  כנה באופן מתוק וחמוד, איך יכולתי לא לסלוח לו על הכול ולהתאהב בו נואשות?"

הארי נהנה מההשפעה של המילים שלו על לוציוס מאלפוי. לוציוס לא לקח באופן טוב את הרעיון שהבן שלו היה מתוק או חמוד, והוא במיוחד לא אהב את העובדה שהבן שלו היה מאוהב בהארי פוטר. אם הוא היה מעוצבן אי פעם, זה לא היה כלום לעומת מה שהוא הרגיש עכשיו.

"דראקו?" המילה הכילה בתוכה אזהרה, ולוציוס הסתכל עכשיו על בנו, כעסו כתוב על פניו. דראקו בלע את רוקו, אבל ידע שזו הייתה ההזדמנות היחידה כדי לצאת מהנישואים עם פנסי.

"כן, אבא, זה נכון. אני רציתי אותו." דראקו התפלל שפוטר פשוט ישתוק וימשיך עם זה, אבל הארי נהנה הרבה יותר מידי מזה.

"או, דראקו, טיפשון, אל תשחק את עצמך קשוח. לוציוס, דראקו הרבה יותר רומנטי מזה, תמיד מביא לי פרחים, שולח לי פתקים סודיים, פוגש אותי בחדר שלי במגדל גריפינדור-"

"פוטר, תשתוק!" לחש דראקו מתחת לשפתיו. לוציוס היה מוכן להרוג. הארי רק חייך חיוך שבע רצון. דראקו לקח נשימה עמוקה. "אבא, אני יודע שזה קשה להאמין אבל פוט-הארי עושה אותי... מאוד מאושר. ואני רוצה להיות איתו."

לוציוס הסתכל על בנו בזהירות, מנסה להחליט אם הוא אומר את האמת.

"בסדר, דראקו, אם אתה באמת מאוהב בפוטר פה אני לא אכריח אותך להתחתן עם פנסי." דראקו נאנח בהקלה. "אבל," וכאן דראקו נראה לחלוטין מבועת שוב, "אני לא בטוח לגמרי שאתה אומר את האמת, אז אני אעשה איתך עסקה. אם אתה ופוטר עדיין תצאו עד סוף השנה, אתה לא תצטרך להתחתן עם פנסי. בכל מקרה, לעכשיו, אתה ופוטר תספרו לכל בית הספר על מערכת היחסים שלכם-אחרי הכול, אין צורך לשמור את זה בסוד אחרי שאני יודע את זה עכשיו, לא?"

דראקו בלע את רוקו בכבדות שוב. לוציוס המשיך. "בדרך הזאת, אני אשמע אם אתם תיפרדו. ותסמן את מילותיי, אם אתה תיפרד מפוטר פה, אתה כן עומד להתחתן עם פנסי פרקינסון, וזה סופי. מובן?"

דראקו לקח נשימה עמוקה והסתכל על הארי, עיניו מתחננות בפעם האחרונה. הארי רק גלגל את עיניו, ואז הנהן. דראקו יכל לנשק אותו באותו רגע- הכול היה עדיף על להתחתן עם פנסי. דראקו הסתכל בחזרה על אביו.

"מובן." הקול שאמר בראשו `פאק פאק פאק!` סוף-סוף השתתק, ודראקו נשם לרווחה. הוא לא יכל להאמין שהוא הצליח לצאת מזה. כמובן, הוא היה צריך להעמיד פנים שהוא יוצא עם פוטר במשך החודשים הבאים, אבל בהשוואה לנישואים של חיים שלמים למישהו שהוא לא היה מעוניין בו, הוא היה לוקח את פוטר כל יום.

"ואתה, פוטר, אתה מבין את ההסכם?" לוציוס הסתכל בקרירות על הארי. הארי לא הגיב.

"או, אני לעולם לא אפרד מדראקו, הוא פשוט יותר מידי טוב במיטה."

במילים אלו, לוציוס ודראקו נחנקו ושלחו לו שני מבטי-מוות-של-מאלפויים. מבט-מוות-של-מאלפוי אחד לרוב מספיק לשלוח בן אדם נורמאלי עם הזנב בין הרגליים. מזל שהארי מעולם לא היה יכול להיחשב כ"בן אדם נורמאלי".

"שנלך אל האולם הגדול? אני פשוט  מת לספר לכולם את החדשות," אמר הארי בשמחה, ומשך את דראקו אל מחוץ לחדר בידו, עם לוציוס הולך אחריהם, מקלל מתחת לשפתיו.

הארי ודראקו התקדמו לעבר האולם הגדול, יד ביד, כשלוציוס מאחוריהם בדיוק מחוץ לטווח שמיעה. מנצל את ההזדמנות לדבר בפרטיות עם הארי, דראקו התקרב יותר אל הארי ולחש לאוזנו "תראה, פוטר, אני מעריך את זה שאתה עושה לי טובה, אבל סיימת כבר להשפיל אותי?"

הארי הסתכל על דראקו במבט מגוחך, ועיניים גדולות וחפות מפשע. "ובכן מאלפוי, למה אתה מתכוון?"

"אתה יודע בדיוק למה אני פאקינג מתכוון!" דראקו לחש לתוך אוזנו.

"מאלפוי, שפה!" הארי לא יכל להלחם בחיוך שבע רצון.

דראקו שלח לו מבט רצחני, והמשיך "תפסיק להמציא דברים מגוחכים עלי. אבא שלי עומד להרוג אותך."

הארי רק חייך בסיפוק והעיר בסרקסטיות "או, אני כל-כך מפחד. אני רועד."

דראקו שלח להארי מבט-מוות, אבל בסתר (למרות שהוא לעולם לא יודה בזה), הוא טיפה התרשם. הארי בבירור לא פחד מאביו. `אולי הוא אמיץ יותר משחשבתי,` דראקו חשב לעצמו, ואז במהירות העלים את המחשבה הזו.

"פוטר, תקשיב, אם אתה יודע מה טוב לך, אתה תפסיק להביך אותי, הבנת?" דראקו קווה שההודעה עברה. הארי רק הביט בו, מחייך.

"אוקיי, מאלפוי, קודם כל, אתה לא באמת בשום עמדה בשביל לאיים עכשיו, נכון? אתה צריך את העזרה שלי, לא להפך. ושנית," ופה, הארי קבל שוב את הניצוץ המרושע בעיניו שגרמה לדראקו להיות כל-כך לחוץ, "אני אפילו לא התחלתי להביך אותך," ובזאת הם נכנסו אל תוך האולם הגדול, עדין מחזיקים ידיים, ודראקו מאוד, מאוד מפוחד.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

יואווו · · פורסם על ידי :
a זאת ממש הסתבכות!

למה? · · פורסם על ידי :Dominique (כותב הפאנפיק)
למה סיבוך?

XD · · פורסם על ידי :Sweet_About_Me
זה לא היא כתבה, זה תירגום, באשר לעלילה- אל תפנו אליה XD
התרגום מצוין, המשיכי ככה!^^

מימי-קרדיט! · · פורסם על ידי :איוקי2
כל הכבוד על התרגום.. קראתי כבר-מדהים...

D= · · פורסם על ידי :Simple Plan
חח הפרקים בנתים הם התרגום שלי ^_^

נחמד שיש אנשים ששמו לב D=

מתה על הפיק הזהD: · · פורסם על ידי :RIMA14
קראתי עד פרק 13 בערך ומספר 13 היה באנגלית ככה שזה היה ממש קשה מלוו
זה אחד הטובים וההארקו הכי טוב אי פעם!

זה יפה, אבל · · פורסם על ידי :Billy Brown
אבל הארי לא כזה חסר טאקט, ולא כזה נצלן.
וחוץ מזה גם הארי מתפדח מלהיות הומו...

זה ממש חמוד · · פורסם על ידי :London
אבל נורא נורא נורא נורא נורא נורא קשה לי עם השיפ הזה של הארי/דראקו... אני חושבת על זה ורוצה לחתוך איזה וריד או שניים...
אבל הפיק ממש חמוד =]

חחחחחח · · פורסם על ידי :הרמיוני!
זה היה קורע! זה פרק ממש מצחיק..

ממש חמוד! · · פורסם על ידי :
a אני לא כזה אוהבת תקטע של ההומו פה, אבל הפיק הזה ממש חמוד ומצחיק.. תמשיך

חחחח!! · · פורסם על ידי :maayanr
חחחחחחחחח!!!!
אני נקרע פה!!!

בואי נגיד שבמקום הארי הייתי · 16.05.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
מחטיפה למאלפוי אגרוף בפנים,או לפחות מטילה עליו קללה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007