האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מלחמה אהבה וקווידיץ'



כותב: ~!~ noa ~!~
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 7731
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: ה"פ - זאנר: הומור (ועוד משו שאני לא יודעת איך קוראים לו) - שיפ: תקראו, ותראו ^^ - פורסם ב: 15.04.2009 - עודכן: 10.12.2009 המלץ! המלץ! ID : 420
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

לילי הנהנה בראשה. "אוקי, אני ישתתף בתוכנית שלך." בלקטריס חייכה ברשעות. "מעולה, אבל אנחנו חייבות להמשיך כרגיל בהתנהגות אחת כלפי השניה, אני ממשיכה לקרוא לך בוצדמית ואת ממשיכה עם הסיסמאות שלך, ברור?" לילי הנהנה. "איך להתחיל, לחכות עד שהוא יצא לי לצאת איתו שוב ?" בלקטריס גלגלה את עיניה. "לא טיפשונת ! כמה פעמיים אני צריכה לומר לך את זה ?! את רבתם הוא בטח יזמין אותך רק בשבוע הבא! וזה מאוחר מדי, כבר תיהיה חופשת חג המולד ולא נוכל לפקח שהכל יהיה בסדר ! תגרמי לו להזמין אותך." לילי נראתה עובדת עצות. "איך ?" לילי לא אהבה לצאת עם בחורים, היא שמרה על עצמה לגבר שבו תתאהב עד מעל הראש, חברותיה אמרו שזה טיפשי, ושהיא צריכה להנות כל עוד היא יכולה. "אני לא יודעת, תדברי איתו ותשבי לידו בארוחת צהריים. תשאלי אותו על קווידיץ', אבל אל תגרמי לו לחשוד ! זה יכול להרוס הכל !" לילי הנהנה. "אבל, הוא בטח ישאל אותי מה גרם לי לשנות את דעתי, מה אני יגיד לו ?" לילי חשבה שאולי התוכנית לא כ"כ טובה, בלקטריס ישר הבינה על מה היא חושבת. "שלא תעזי לשגת עכשיו ! פשוט תגידי לו שאחרי הריב שלכם חשבת על למה בעצם את לא יוצאת איתו והגעת למסקנה שאין סיבה, אז החלטת לנסות, כי.. כי.. הוא הוכיח לך שהוא אוהב אותך או משהו קישטי כזה. את יודעת." לילי הנהנה ואמרה שזה מושלם. "יופי אז ניפגש מחר ב-12 בלילה במגדל האסטרונומיה." לילי הנידה בראשה. "אנחנו לא יכולות, לפוטר ולחברים שלו יש מפה, היא מראה להם איפה כל אחד בטירה, עד היציאה להוגסמיד בסוף השבוע נדבר דרך ינשופים. ובהוגסמיד ניפגש." בלקטריס פערה את פיה, היא רצתה לשאול מאיפה יש להם את המפה, ושאולי אפילו שיגנבו אותה, זה יכול לעזור אבל לילי עצרה אותה לפני שהספיקה לומר מילה. "אין לי מוש איך השיגו אותה, או יצרו אותה. וגם אם נצליח לקחת אותה, יש מילות קוד שמפעילות אותה ואין לי מושג מה הן. אין מצב שאחד מהם יספר לי את המילים." בלקטריס נראתה מאוכזבת, אבל התגברה על זה. "טוב בואי נזוז, לכיוונים שונים, אם מישהו ישאל אותך נתקלנו אחת בשניה ורבנו. שלב אחד מתחיל." בלקטריס משכה את גלימתה מהרצפה והלכה לעבר הצינוקים, ולילי למגדל גריפינדור. היא עלתה במדרגות, קפצה מעל המדרגה הנעלמת, ועכשיו היא עמדה מול התמונה של האישנה השמנה. "סיסמא בבקשה" לילי נשמה עמוק ואמרה - "עגבניות מרקדות." היא נכנסה לתוך מועדון גריפינדור, הוא היה הומה אנשים, כמו כל יום אחרי הלימודים. בדרך כלל לילי העדיפה להעביר את השעות האלה בחדרה בקראית ספר טוב, לפחות עד שהאנשים יתפזרו, אבל עכשיו הייתה לה משימה. היא ראתה את פוטר וסיריוס יושבים לי ניקול ומשחקים בשח קסמים, היא שמחה שזה יראה כיאלו היא רק מארחת חברה לניקול, אחרת זה היה מאוד חשוד.
"היי, מה קורה ?" שאלה לילי והתיישבה בכורסא הפונה לחלון, היה לה חם, היא הייתה לחוצה, וכל העצות של בלקטריס התעופפו מראשה. "בסדר. תגידי, אני יוכל אולי להשאיל ממך את הספר 'חיות הפלא ואיפה למצוא אותן' שלי נפל לאגם והדינון אכל אותו." אמרה ניקול, לילי צחקה והנהנה בראשה. "גם לכן יש מחר על הבוקר שעתיים חופשיות ?" שאל סיריוס. לילי וניקול הנהנו.
"מעולה יש מסיבה, אתן באות ?" ניקול ישר הנהנה וקרצה לסיריוס, לילי קצת היססה, אלו המסיבות האלה שתמיד מביאים מלא אלכוהול, שהבנות באות עם בגדים שלא נותנים המון מקום לדמיון, ושכל הבנים חרמנים אש ! אחרי כמה כוסות כולם מתגנבים להוגסמיד ושותים עוד יותר, לילי שנאה את זה ! אבל היא ראתה בעיניו של פוטר כמה הוא רוצה שתבוא. "אקוי, לקצת." אמרה לילי, ניקול פערה את פיה וג'יימס היה המום. "וי אוונס, מה קרה ?" לילי חייכה ואמרה שהיא עולה למעלה לנוח. "חכי רגע, אני רוצה לדבר איתך." אמר ג'יימס. 'וואי, זה היה מהר. אולי אני אפילו לא אצטרך ללכת למסיבה המטומטמת !' חשבה בשמחה בליבה. לילי הנהנה והם יצאו מהמועדון, הם הלכו יחסית בשתיקה עד שהגיעו לאגם לילי התיישבה וג'יימס לידה.
"רציתי לבקש סליחה על מקודם, הייתי באמת די סוטה אה?" לילי הסמיקה והנהנה בכנות. "אני ממש מצטער, וגם סיקרן אותי לדעת. את באמת רוצה ללכת למסיבה הזאת ?" לילי חשבה, היא לא יכולה להגיד לו 'זאת הזדמנות להכיר אחד את השני לא?' היא תצא פרוצה ! היא צריכה לענות תשובה מתחמקת. "היום אחרי השיחה, חשבתי. כלומר, אתה וסיריוס וניקול, כ"כ נהנים מהחיים ולא שמים מעצורים. אולי זה לא כ"כ גרוע, אני לא יכולה לדעת אם אני לא ינסה נכון ?" ג'יימס היה מופתע לא התאים ללילי להגיד כזה דבר. "באמת ?" לילי הנהנה. "לא מתאים לי נכון ?" ג'יימס מילמל כן במבוכה. "תוכל להראות לי איך מתנהגים בכאלה מסיובות ?" ג'יימס הופתע מהכנות והנחמדות שלה אבל לא נתן אפילו לחשד קטן לעלות במוחו. "בטח." לילי חייכה ונשכבה על הדשא, ג'יימס נשכב אחריה. "ראיתי במפה שהיית עם בלקטריס, מה עשית איתה ?" שאל ג'יימס. "נתקלנו אחת בשניה והתחלנו לריב. היא כזאת מעצבנת." אמרה לילי היא עצמה את עיניה. "כן, אה. סיריוס אמר לי שהוא ממש עשה איתה דו-קרב. רמוס מצא אותו על הרצפה בקומה שלישית מתפתל מכאבים, היא נתנה לו חתיכת קללה. מזל שיש לנו רופאה כזאת טובה בבית הספר." לילי הנהנה. "אני חייבת להודות, היא קוסמת מעולה. חבל שככה היא משתמשת בזה." ג'יימס הסכים מיד, הוא היסס ולילי ידעה מה הוא רוצה לשאול, את השאלה התמידית. "אני רוצה." ג'יימס נראה מבולבל. "מה את רוצה?" לילי חייכה והסתובבה אליו, היא פקחה את עיניה והביטה בו. "לצאת איתך. אחרי השיחה חשבתי גם למה בעצם אני לא יוצאת איתך, והבנתי שאין לי שום סיבה. אז החלטתי שאני כן יצא איתך." ג'יימס הופתע, הוא חייך.
"באמת ? ואו ! בטח, יש יציאה השבוע להוגסמיד, רוצה שנצא ?" לילי חייכה. "בשמחה." והדביקה לו נשיקה קטנה על הלחי. "אני צריכה ללכת לעשות חיבור, ולשלוח מכתב לאמא שלי. אני יראה אותך במסיבה." ובשניה קמה והלכה לטירה. ג'יימס לא האמין, לילי יוצאת איתו ! מרצונה, מרצונה החופשי ! הוא לא האמין, הוא חייב לספר לקונדסאים..

*

לילי עלתה לינשופיה. "אציו עט, אציו ניר" ניר ועט התעופפו לידה של לילי.
הצלחתי, אנחנו הולכים לצאת היציאה הקורבה להוגסמיד, ניפגש ב-10 לפני הפגישה.  מאחורי החנויות, שאף אחד לא יראה אותנו.
תסבירי לי מה עכשיו, ומה אני צריכה לגרום לסיריוס לעשות.

לילי שתופתך למלחמה.
לילי חשבה מעט, והבינה שכדאי לא לחתום בשמה, ככה שאם המכתב יגיע לידים הלא נכונות הם לא יוכלו להגיד לה כלום. לילי התרצתה ושלחה את המכתב.
היא עלתה למגדל וישר למעונות, היא תיארה לעצמה שג'יימס כבר הספיק לידע את כולם בכך שהיא יוצאת איתו וכבר תיארה לעצמה מה ניקול וקיי יגידו לה 'נו נו נו, ואת אמרת שבחיים לא תצאי עם פוטר.' לילי חייכה לעצמה, ובאמת מי היה מאמין, היא לילי תצא עם פוטר, מזל שזה לא היה אמת. 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

יפה · · פורסם על ידי :Broken Babsi
מחכה לפרק הבא ^--^

תודה :):) · · פורסם על ידי :~!~ noa ~!~ (כותב הפאנפיק)

טוב מאוד · · פורסם על ידי :golden eyes
הפרק ממש טוב!!!
לא מצאתי שגיאות כתיב בכלל!
את לוקחת בטא? אם כן-היא ממש עושה עבודה טובה!
אבל רק היפריעו לי השורות...
זה נותן תחושה לא נוחה בקריאה,אבל היה שווה את זה!!
תני עוד פרק דחוף!!

תודה :) · · פורסם על ידי :~!~ noa ~!~ (כותב הפאנפיק)
אין לי בטא, אני מנחיחה השיע לי 90 בלשון באמת :):)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007