האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


מלחמה אהבה וקווידיץ'



כותב: ~!~ noa ~!~
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 7771
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: ה"פ - זאנר: הומור (ועוד משו שאני לא יודעת איך קוראים לו) - שיפ: תקראו, ותראו ^^ - פורסם ב: 15.04.2009 - עודכן: 10.12.2009 המלץ! המלץ! ID : 420
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

נו נו נו, ואת אמרת שלא תצאי עם פוטר." לילי צחקה בליבה, ניקול חייכה אליה וחיבקה אותה. "אוי ! אני כ"כ שמחה בשבילך ! אז, התנשקתם ??" שאלה ניקול בעניין. לילי לא חשבה על זה, היא צריכה לנשק אותו ?! אוי לא.. "אממ, לא אנחנו לא התנקשנו." אמרה לילי מתיישבת ליד קיי. "מה ?! טוב לכי אליו עכשיו ותדביקי לו נשיקה ענקית !" אמרה קיי משייפת את צפרונתיה. "לא בא לי. מה תעשי לי ?" שאלה לילי בחיוך, קיי הסתכלה עליה ובשנייה החליפה את משייף הציפורנים בכרית והכתה בה את לילי, לילי תפסה גם היא כרית והרביצה איתה לקיי. שתיהן צוחקות ומבודחות לא יודעות בכלל שניקול מצלמת אותן. "היי ! מה את עושה ?" שאלה קיי, ובזמן שלא עמדה על המשמר קיבלה כרית על העורף. "אוה, אני מצלמת אותכן. שתיהיה לי מזכרת מהזמן שלא היה לי קמטים והשיער שלי לא לבן." לילי צחקה. "טוב, בנתיים יש לך מזכרת מאיתנו ללא קמטים ושער לבן, בואי !" ניקול צחקה היא ציוותנ על המצלמה לצלם אותן תפסה כרית והכתה את לילי. "הי ! אני הזמנתי אותך, תכי את קיי." הן הכו אחת את השנייה עד שנמאס להן, לילי כיבתה את המצלמה ותלתה את התמונה על לוח שעם ליד שאר התמונת שלהן. היא התיישבה ליד קיי ששכבה על הבטן של ניקול. "בנות, עד כמה יהיה נורא אם אני יצא עם סיריוס ?" קיי הסתכלה עליה כאל מטומטמת. "תגידי את השתעגת ?! את רוצה שהוא יפגע בך כמו שהוא פגע בכל אחת אחרת ?! להצטרף לאוסף הבובות השפוטות שלו ?! אל תתני לחיוך שלו להשפיע עלי, תראי מה קרה לי בגלל זה. אני בקושי יוצאת עם בנים, וגם אז זה בתור ידידים בלבד." ניקול הסתכלה לילי, מקווה שתגיד לה שממש לא, ושהיא תיהיה האחת של סיריוס. אבל ללילי לא הייתה בררה אלא להסכים עם קיי. "ומה אם הוא יגיד לי שאני האחת שלו ? איזה סיבה יש לי לא להאמין לו ?" שאלה ניקול. "הסיבה שהוא אמר את זה לכל אחת שהוא אי-פעם יצא איתה." אמרה קיי ללא רגש. "אם הוא יוכיח לך שאת האחת, לא נפריע ולא נדאג לך. אבל כל עוד הוא לא יעשה זאת, אנחנו נפריד ביניכם. אין לי שום כוונה לתת לכלב חסר הרגש הזה לפגוע בך." אמרה לילי.
ניקול חייכה חיוך עצוב. "טוב בואו יונות אהבה שלי, יש אוכל למטה - ואני רעבה !" ניקול גלגלה את עיניה. "את תמיד רעבה ותמיד אנורקסית ! שונאת אותך !" לילי וקיי צחקו ושלושתן ירדו למטה. במועדון חיכו להן ג'יימס, רמוס, סיריוס ופיטר.
שלום לעלמת החן." אמר סיריוס ונישק את ידה של ניקול. ניקול הסמיקה והסתכלה על לילי במבט 'אולי-בכל-זאת?!' אך לילי שלחה לה מבט תקיף. לילי שמה לב שג'יימס חושב אם גם הוא צריך לנשק את לילי, אך לפני שהספיק לעשות דבר לילי אמרה. "בואו נלך לאולם, אני רעבה. וקיי גוועת.-" "היי ! אמרתי רעבה !" צעקה קיי. "זה לא משנה, את עדין שמנה." אמר סיריוס, מאז שנפרדו סיריוס דוחה אליה והיא אליו, קיי סטרה לו ויצאה מהמועדון. "אתה פשוט דוחה !" צעקו לילי . היא  רצה לקיי.
ניקול לא ידעה מה לעשות, היא אף-פעם לא חשבה שתעמוד בכזאת דילמה. מצד אחת הנער היא אוהבת ומהמצד השני החברה הכי טובה שלה - מה לעשות ? סיריוס שם את ידו על כתבה וסובב אותה לעבר חור התמונה. " היא כ"כ דוחה ! שמתם לב שכבר יש לה כרס ? ניקול, תגידי לה להפסיק לאכול." זהו ! אף-אחד לא יגיד על קיי דבר כזה ! גם לא סיריוס הנער שאהבה !
"תסתום !" אמרה ניקול בצעק מורידה באגריסיביות את ידו מכתפה. "קיי היא הילדה הכי יפה ומתוקה בכל העולם ! אתה פשוט לא יכול להפסיק לאהוב אותה נכון ? לא יכול להתגבר עליה ! כן סיריוס, היא זרקה אותך ! פעם הבאה כשאתה אוהב מישהי אל תלך ותקיים יחסי מין עם נערה אחרת !" קראה ניקול, היא סתרה לסיריוס ורצה החוצה.
סיריוס לא רדף אחריה ולא חשב עליה, או על כך שפגע בה ובחברתה. כל מה שהוא ידע, זה שהיא צודקת.הוא אהב את קיי, כן כן גם את הכרס. הוא אהב את החיוך שלה, השיער והבדיחות. היא הייתה בשבילו, אבל כמו שניקול כבר אמרה הוא הלך לבגוד באהבה שלו.

"קיי ? לילי ?" קראה ניקול לתוך כיתה חשוכה. "אנחנו כאן." ניקול שמעה את קולה המנחם של לילי מקצה הכיתה. ניקול רצה לעברן ומיד חיבקה את קיי, קיי בכתה על כתפה. הן לא דיברו הרבה, לא היה הרבה לומר. הן ידעו מה קרה, וידעו שדיבורים כרגע לא יעזרו. היא רק צריכה אותן שם, את הכתף התומכתף ואתה הזרועות המחבקות.
זה הכל.

*-*-*

בלקטריס לא ראתה את לילי, היא ראתה את ג'ימ מנחם את סיריוס, זה לא היה טוב ! היא הייתה צריכה להימרח עליו כל הארוחה, לדאוג שהחולצה  שלו תתלכלך ולנקות את זה בצורה מוגלגית או משו כזה.
איך היא תוציא את התכנית שלה לפועל אן לילי תעשה דברים שלא יגרמו לג'יימס לבטוח בה יותר מבסיריוס ? מחר היציאה. היא מקווה שלילי יודעת מה לעשות. כי הבעיות, מתחילו לצוץ מחורי העכברים.

____________________________________________________

אני כ"כ כ"כ  כ"כ מצטערת ! אני ינסה עכשיו לעדכן כל שבוע ! סורי סורי סורי ! יש לי כ"כ הרבה דברים לעשות ואני לא מספיקה !

אני יודעת גם שהפרק קצר אבל חשבתי שאתם חייבים לפחות לקבל משו ! מקווה שאהבתם !

 

 

 

 

 

 

 

 


הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

פשוט מדהים · · פורסם על ידי :Broken Babsi
אני ממש אוהבת את הפיק הזה שלך! את כל כך מוכשרת, והרעיונות שופעים :)
אהבתי את הריב של ניקול וסיריוס XD
אני ממש מחכה לפרק הבא 3 >

תודה :):) · · פורסם על ידי :~!~ noa ~!~ (כותב הפאנפיק)

טוב מאוד · · פורסם על ידי :golden eyes
מש טוב למרות שהפרק קצר...
לכל אחד יש תקופות של עומס...
השורות קצת מציקות אבל התוכן ממש טוב!!
אהבתי ממש

כמו זאת שמעלי · · פורסם על ידי :Playing God
זה באמת פחות נוח שהשורות כל כך ארוכות...
אבל ממש ממש יפה!
מחכה לפרק הבא

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007