האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

יורו טריפ: גרסת הארי פוטר

שיימוס מדבר עם מייק בצ'ט הקוסמים לאחר אי הבנה הוא מנתק את קשריו עם מייק ולאחר שהוא מגלה שזאת בחורה, הוא יוצא לברלין לחפש אותה במסע מטורף יחד עם חבריו.



כותב: Nutella ♥
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 5939
5 כוכבים (4.667) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטיקה\הומור - שיפ: שיימוס\מיקה, הארי\ג'יני, רון\הרמיוני - פורסם ב: 22.03.2013 - עודכן: 26.04.2013 המלץ! המלץ! ID : 4324
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אוקיי, אז זה הפאנפיק הראשון שלי אז אם אהבתם הייתי שמחה שתדרגו\תמליצו\תגיבו ואם לא אהבתם אז בבקשה תכתבו לי מה לא אהבתם. תודה רבה וקריאה מהנה! (: 

אולי חלק מהפרקים יהיו בדירוג R , אני אודיע על זה מראש. (ואם חלק מהפרקים\חלק מהערות(רובן) גזעניים אז אממ... לקחת הכל ברוח טובה.)


שיימוס11: היי!
מייק_וובר: היי! מה נשמע? לא דיברנו כבר שבוע שלם!
שיימוס11: כן, מצטער בקשר לזה.. הייתי עסוק, אתה יודע, הכנות לכשיפומטרי...
מייק_ וובר:אוי, מזל שיש לי שנה עד לדבר הזה..

שיימוס11: כן, תנצל את הזמן....
מייק_וובר: זה בדיוק מה שאני עושה! ראית את התמונה ששלחתי לך?
שיימוס11: כן, בטח. אהבתי את החולצה של "פינק פלויד", לא ידעתי שאתה אוהב מוזיקה מוגלגית.
מייק_וובר: כן, אבא שלי מוגל... אבל לא אני לבשתי את החולצה הזאת בתמונה, אני-
שיימוס11: חייב ללכת לארוחת ערב! נדבר!
שיימוס 11 התנתק מהצ'אט.

 

"שיימוס, ארוחת ערב מוכנה!" קראה אימו של שיימוס.
"אני בא!" קרא שיימוס והביט בשיחה האחרונה שלו ושל מייק בצ'אט. הוא באמת חיבב את מייק, אם כי לא ממש אהב את ההערות הפלרטטניות שלו.
ליד השולחן כבר חיכו אביו, אחיותיו התאומות והמעצבנות- קלייר ופיונה, ששתיהן חגגו יום הולדת עשירי לפני שבועיים. וכמובן, נזיד הבשר האירי המפורסם של אמו.
"נזיד בשר!" קרא שיימוס בשמחה והתנפל על המנה שלו, גונב מדי פעם כפית או שתיים מהצלחות של אחיותיו.
"שיימוס! נימוסים!" צעקה אימו בעוד אביו צוחק וממלמל שיש לו את התאבון של אימו. 
"אמא, למה שיימוס כזה חזיר?" שאלה קלייר בתמימות. 
"קלייר! נימוסים!" המשיכה לצעוק אימם. 
וככה נמשכה ארוחת הערב בבית פינגן. 

 

למחרת שיימוס נפגש עם אחד מחבריו הטובים, רון וויזלי, בפונדק "ההיפוגריף הצוחק" ששכן ממש מול ביתו של שיימוס. 

"רון!" קרא שיימוס חיבק את חברו הטוב מזה שנים. 
"שיימוס! כמה זמן שלא נפגשנו!" אמר רון. 
"אז מה חדש?" שאל אותו שיימוס בעודו שותה הבירה האירית "גינס" שהביאה גאווה לכל האירים באשר הם. 
"אתה יודע, אני לומד מלא לכישופמטרי, הרמיוני כבר ניגשה אל הבחינות! הארי וג'יני עברו לגור ביחד לא מזמן... מה עם לחזור לאדמות אנגליה?" שאל אותו רון בחיוך. 
"טוב, אף אחד לא יצליח לשכנע אותי בקלות לעזוב את המקום הזה! האנגליים לא משתווים לאיריים! לא בבירה, לא בקווידיץ' וגם לא בבחורות!" צחק שיימוס בזמן שרון מנסה להפעיל עליו קללת קרושיו מתחת לשולחן.
"אני בטוח. מה בכלל אתה עושה כשאתה לא לומד לכשיפומטרי? אתה עובד?" שאל רון.
"כן, האמת שאני עושה מסעות הסברה למה האיריים הם הכי טובים בעולם. אה רגע, זה רק החלום שלי... אני עובד במכבסה מוגלגית ליד הבית שלנו כדי לחסוך לדירה. אוה, ואני מדבר הרבה בצ'אט הקוסמים הבין-לאומי עם איזה בחור בשם מייק," אמר שיימוס באגביות אבל רון הביט בו כשהפה שלו מגיע עד לרצפה.
"מה קרה?" שאל שיימוס בבלבול.
"אתה-מדבר-עם-בחור-שאתה-לא-מכיר-בצ'אט?!?" הזדעזע רון.
"מה רע? הוא ממש נחמד! קצת גיי אם תשאל אותי, אבל-" 
"אבל?! הוא בטח איזה אנס פדופיל שכל מה שהוא רוצה זה להניח את ידיו על ה*** הקטן והאירי שלך!" צעק רון באמצע הפונדק כעשרות ראשים מסתובבים אליו, אך הוא התעלם.
"אתה חייב להפסיק לדבר איתו! תכף הוא יתחיל ב-אני רוצה להיפגש איתך, אני רוצה להכיר אותך... אתה עוד תראה!" אמר רון בתוכחה.
"מה?! איזה שטויות אתה מדבר! מייק בחיים לא אמר משהו כזה! חכה, יש לי התראה בטלפון, שלחו לי הודעה בצ'אט ו-" שיימוס החוויר בבת אחת.

 

מייק_וובר:שיימוס, אני מרגיש שאני ממש חייב לפגוש אותך! מה אתה אומר?"

 

"רון! הוא באמת שלח לי הודעה בצ'אט!!" אמר שיימוס בפאניקה.
"תרשום לו שאתה בחיים לא מתכון להיפגש עם אנס ופדופיל! מאיפה האידיוט הזה בכלל?!" צעק רון. 
"הוא מגרמניה!" אמר שיימוס בפחד.
"כל האנסים מגיעים מגרמניה!!" המשיך רון לצעוק. 
"חכה אני רושם לו," אמר שיימוס.

 

שיימוס11: די כבר!! אני לא מוכן להיפגש עם אנס-פדופיל מגעיל מגרמניה! די! אין יותר שיחות בינינו! אל תכתוב לי יותר! אם תמשיך להציק לי אני אדווח עלייך!!!
מייק_וובר: שיימוס? על מה אתה מדבר?
שיימוס11: די תעזוב אותי!

שיימוס11 התנתק מהצ'אט.

 

"התנתקתי!" אמר שיימוס בהקלה. 
"תודה לאל! יש לך מזל שהצלתי אותך מהבחור הזה!" אמר רון בחיוך אווילי. 
"כן..." אמר שיימוס, מבולבל ומופתע מכך שרון חברו עזר לו בפעם הראשונה בחייו.

 

כששיימוס חזר הבייתה ופתח את המחשב, היה כמעט מוזר להיזכר שהוא ומייק כבר לא מדברים. הוא באמת היה סוג של ידיד נפש.

"הוא פדופיל מסריח שרוצה ל*** את ה*** וכל ה***** איריים שלי..." מלמל לעצמו שיימוס.
בדיוק אז נשמעה דפיקה בדלת, והארי נכנס לחדר.
"הארי!?" אמר שיימוס בבלבול.
"קבענו ללמוד היום לכשיפומטרי? שכחת?" אמר הארי.
"אוי, כן... מצטער, הראש שלי היה עסוק בדברים אחרים..." אמר שיימוס.
"כמו מה?" שאל הארי.
שיימוס נאנח וסיפר לו את כל הסיפור עם מייק, שאיתו הוא מתכתב כמעט חודש, ואת הדברים של רון. משום מה, הארי נראה קצת ספקן.
"תגיד, אכפת לך אם אני אסתכל קצת בשיחות שלכם?" אמר הארי.
"כן, בטח, שיהיה..." מלמל שיימוס והביט בחלון בעצב.
הארי סיים לקרוא את השיחה בין שיימוס למייק ובהה במחשב בכעס.
"רון האידיוט הזה! אף פעם אל תקשיב למישהו שמעדיף אוכל על שכל!" אמר הארי בכעס.
"מה קרה?" שאל שיימוס.
"זאת בחורה!" אמר הארי ושיימוס הביט בו בתדהמה.
"בחורה? מה פתאום, זה בחור! קוראים לו מייק!" אמר שיימוס.
"לא, זאת בחורה, שקוראים לה מיקה. היא תמיד כתבה את השם שלה בגרמנית, ובגלל שאתה לא יודע לקרוא גרמנית בטח הלכת לגוגל טרנסלייט וכתבת את השם ויצא לך מייק, אבל מייק זה קיצור של מיקה בגרמנית. ומיקה זה שם של בחורה. הנה, תראה, היא כותבת לך פה בגרמנית שהיא רוקדת בלט, ושהיא הולכת עם חברות שלה לקניון... מה לעזאזל חשבת שיימוס?" אמר הארי.
"מה?! אבל... אני יודע רק אירית ואנגלית!" התגונן שיימוס.
"רגע, חכה, הוא שלח לי תמונה שלו.. תראה-" אמר שיימוס והגיע לחלק בצ'אט עם התמונה.
"הנה, זה מייק ואחותו הכוסית..." אמר שיימוס וחייך.
"לא, יא חתיכת מטומטם! זאת מיקה הכוסית ואחיה! הנה, היא כתבה מתחת, אני ואח שלי..." אמר הארי ונאנח בתסכול.
"אני... אבל... אבל אני-" אמר שיימוס והביט בבחורה הבלונדינית והיפה שעמדה עם לבוש מינימלי ליד אחיה.
"אני פשוט אידיוט!" אמר שיימוס.
"טוב, אין לך שום אפשרות אחרת חוץ מלהפסיק לדבר עם מיקה.." אמר לו הארי.
"אבל.. אבל... היא הייתה מושלמת!" יבב שיימוס.
"טוב, מה אתה מציע, שטטוס לברלין, עיר שמונה 3.5 מיליון תושבים?!" צעק הארי.

לכמה רגעים שיימוס הביט בהארי בפה פעור ואמר "הארי ג'יימס פוטר! אתה פשוט גאון!" חייך אליו שיימוס את החיוך האירי שלו, בעוד הארי מביט בו בזעזוע עולה וגובר. 

 

הפרק הבא
תגובות

יפה! · 23.03.2013 · פורסם על ידי :מרמלדה
ממש יפה!!!
(אבל רון הוא לא כזה...)
תמשיכי!!

XDDD · 23.03.2013 · פורסם על ידי :Pretty In Pink
התפוצצתי מצחוק... המשך!

XDDDD · 25.03.2013 · פורסם על ידי :freakshow
המשך! זה ממש מתאים ליורו טריפ! (חוץ מהדירוג) אבל זה ממש טוב.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007