האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


יורו טריפ: גרסת הארי פוטר

שיימוס מדבר עם מייק בצ'ט הקוסמים לאחר אי הבנה הוא מנתק את קשריו עם מייק ולאחר שהוא מגלה שזאת בחורה, הוא יוצא לברלין לחפש אותה במסע מטורף יחד עם חבריו.



כותב: Nutella ♥
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 5958
5 כוכבים (4.667) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטיקה\הומור - שיפ: שיימוס\מיקה, הארי\ג'יני, רון\הרמיוני - פורסם ב: 22.03.2013 - עודכן: 26.04.2013 המלץ! המלץ! ID : 4324
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

קודם כל:

אני חייבת להתנצל על העיכוב בפרסום הפרק. הפרק נכתב בתחילת החופש והייתי בטוחה שהוא התפרסם. אבל.. הוא לא התפרסם ואני הייתי צריכה לכתוב מחדש כי הוורד לא שמר לי אותו. וגם הפרק הוא סוג של פרק מעבר..

אז, בבקשה, תהנו, הפרק השני ב-יורו טריפ: גרסת הארי פוטר:

 

"נכון שזה רעיון משוגע?!?!" חייך הארי בניצחון אל שיימוס לאחר שהוא הציג את רעיונו המטורף (בלשון המעטה.) להרמיוני וג'יני.
"אממ... הארי, לדעתי זה דווקא נחמד. נטייל, נלמד, נספוג תרבות! חוץ מזה, דודים שלי גרים בצרפת אז נוכל לעצור שם ולבקר אותם. לא ראיתי אותם מגיל 10!" הרמיוני אמרה כשחיוך משוח על פניה.
"מה!?! אבל.. הרמיוני.. אני.. ג'ין? תצילי אותי פה," אמר לה הארי.
"אממ.. אתה יודע מה הארי... אני חושבת שזה יכול להיות נחמד. לטייל קצת. אתה יודע שבחיים לא עזבתי את גבולות בריטניה," אמרה לו ג'יני.
"אז זה סגור. נקנה כרטיסים לצרפת, נעצור שם, נבקר את הדודים של הרמיוני ונמשיך לברלין!" צחק שיימוס צחוק אירי טיפוסי.
"אתן מסוממות?! ג'יני לא סיכמנו שאנחנו מפסיקים עם החשיש?! זה דופק את המוח!" שאג הארי.
"אוי הארי.. תפסיק ככה, ג'יני ואני לא לקחנו כלום," אמרה הרמיוני באדישות ופנתה לשיימוס, "אז מתי נצא?" היא חייכה.
"אוה, חשבתי שאם נתקשר עכשיו אז עוד נספיק לקנות כריטיסים למחרתיים!" הוא אמר לה בלהט.
"רגע! רון בטוח לא יסכים לזה," אמר הארי ואל פניו חזר חיוך הניצחון.
"וממתי אנחנו שואלים את רון?" שאלה ג'יני בתמימות.

"רון!! תביא את המזוודות!! אנחנו חייבים למצוא מונית!!!!!" צעקה הרמיוני בעוד של החבורה מנסה להדביק את הקצב המהיר (יותר מדי מהיר..) של הרמיוני.

"קדימה רון!" עכשיו זה היה תורה של ג'יני לכעוס. "אני חייבת לשירותים! הרמיוני את באה?" שאלה אותה ג'יני והשתיים החלו לרוץ אל תאי השירותים הקרובים ביותר ונעלמו, אך לא לפני שהרמיוני הספיקה לצעוק "תשמרו על מזוודות במחיר חייכם!!!!" ונעלמה.

"הבחורות השתגעו.." אמר רון בשקט בעוד הארי מהנהנן בכובד ראש.

"השתגעו או לא, קלטו אותן" אמר שיימוס לחבריו. הארי ורון הסתובבו לכיוונו של שיימוס והן ראו את שלושת הדוגמניות הכי בלונדיניות, מנותחות ולבושות בגדים מינימלים (כולל גרביוני רשת שחורים.) שתראו.

"הן מתקרבות!" לחש רון והזיל מעט ריר.

 

באותו הרגע שלוש הבחורות התקרבו אל הארי, רון ושיימוס.

 

"אני אנה," לחשה אנה במבטא רוסי אל רון.

"אני כריסטינה," אמרה כריסטינה בקול מפתה להארי.

"ואני נדיה," נדיה חייכה בחושניות אל שיימוס.

ובמשך הדקות הבאות הבנות נמרחו על השלושה. עד ששיימוס החליט להיות גיבור.

"אממ.. אפשר.. אממ.. את...המספר.. שלכן.." הוא מלמל.

"בטח!" אמרה כריסטינה.

"בחלום!" השלימה אותה אנה.

ולפני שהבנים הבינו מה קורה הבנות ברחו עם עוד שלושה בחורים אחרים, גדולים ושריריים, ועם המזוודות שלהם.

"לא!!! תחזרו!!!!!" צעק רון וניסה לרדוף אחריהם, אבל השישה נעלמו.

"מה נעשה עכשיו?!!?" שאל שיימוס בהיסטריה.

"אנחנו.. אנחנו נסביר להרמיוני ולג'יני והן.. הן יבינו." ניסה הארי להרגיע. אבל כולם ידעו שהרמיוני וג'יני לא יבינו.

"איפה השרביט שלי?" שאל שיימוס.

"אוה, אני הכנסתי את כל השרביטים שלנו למזוודה שלי שזה לא יראה חשוד." חייך לשנייה רון.

"ואיפה המזוודות גאון?!" התעצבן שיימוס. 

"פאק." סינן רון. ובדיוק באותו הרגע ג'יני והרמיוני באו אליהם בחיוך.

"נמשיך?" שאלה ג'יני.

"אממ.." אמר הארי.

"אממ?"  הביטה הרמיוני בבנים.

"אממ.. יש בעיה אחת קטנטנה.." אמר רון.

"בעיה?" שאלו ג'יני והרמיוני ביחד בחשדנות.

"בעיה." אישר הארי.

"איזה סוג של בעיה?" שאלה ג'יני וניסתה להרגיע את עצמה.

"תדמיינו שני עורבים, ענקיים, נכנסעם לכאן וגונבים את המזוודות שלנו!" אמר שיימוס בלחץ.

"די כבר זה לא מצחיק! איפה המזוודות?!" הרמיוני האדימה מכעס.

"שלוש דוגמניות רוסיות באו לכאן, פיתו אותנו והחברים הבריונים שלהן גנבו לנו את המזוודות. אוה, ובתוך המזוודות היו השרביטים של כולנו." הודה הארי בבושה.

ג'יני והרמיוני החלו לצחוק. "זאת בדיחה טובה!" אמרה הרמיוני בעוד היא וג'יני צוחקות.

"עכשיו," אמרה ג'יני "איפה המזוודות?" היא שאלה בחיוך.

אבל הבנים רק המשיכו להביט ברצפה בבושת פנים.

"לא!!!!" צעקה הרמיוני בהלם מהול בכעס.

ג'יני שתקה לרגע, ואז. טוב, כמו הר געש פעיל, ג'יני החלה להתפרץ.

"איך?!?! איך יכולתם לעשות את זה?!?! אתם ילדים קטנים?! אני והרמיוני הולכות לשירותים לחמש דקות!! חמש!! ואתם מספיקים להתחרמן עם דוגמניות ושיגנבו לכם את המזוודות??!?!!? איך אנחנו נמשיך מכאן?! אתם פשוט מפגרים?!" היא צרחה.

"ג'יני,  יש לי קצת כסף בכיסים, אנחנו נסתד.." התחיל שיימוס לומר, אבל הוא לא הספיק להשלים את המשפט. "נסתדר?! אתה חושב שנסתדר באירופה בלי כסף, מזוודות או שרביטים?!?! שיימוס פינגן, זה הכל באשמתך! אנחנו נסענו לכאן בגלל לך! בשביל לפגוש את הגרמנייה הזאתי שבחיים לא פגשת!" המשיכה ג'יני לצרוח.

"את גם רצית לנסוע לכאן!" הטיח בה שיימוס.

"בגלל שחשבתי שיש לכם כושר שיפוט כלשהוא!" אמרה בכעס.

"ואל תעז להאשים אותי בבעיות שלכם!" היא סיימה לצעוק והרמיוני חיבקה אותה בעוד שהיא מביטה בבנים בכעס.

היה שקט לכמה שניות ואז שיימוס פלט, "אני היחיד שחושב שזה מחרמן?" .

"שיימוס פיניגן!!!!" צרחה ג'יני.


אז מה יקרה עכשיו? איך גיבורינו ימשיכו את מסעם לדודיה של הרמיוני, או למיקה שמחכה לשיימוס בברלין? האם לשיימוס בכלל ישארו ביצים לאחר המפגש עם ג'יני? כל זה ועוד בפרק הבא של- יורו טריפ: גרסת הארי פוטר.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מצחיק! · 01.04.2013 · פורסם על ידי :theviserdfromazkaban
חחח פאנפיק נורא מצחיק! אבל זה לא מתאים ככה לדבר לכל החמישיה... ואני הייתי מצפה יותר שזה יהיה עם נוויל ולא עם שיימוס (בספרים הם בקושי דיברו)

חחחחח · 01.04.2013 · פורסם על ידי :freakshow
זה ממש מתאים לשלישיה הזאת, אבל אני חייב לומר את האמת, לא זכור לי שלש דוגמניות רוסיות מהסרט...

כן, · 01.04.2013 · פורסם על ידי :Nutella ♥ (כותב הפאנפיק)
אממ.. הדירוג של הסיפור הוא PG13 בסרט הם מאבדים את המזוודות בצורה שונה, אז הייתי חייבת להתאים את זה. חוץ מזה, הרעין הוא יורו טריפ, רוב המקומות שהם יבקרו בהם והדברים שהם יעשו שמה לא בסרט.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 780 687 340


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007