האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


חייה של נערה מתבגרת בכלא

ממיילי, ליסה וקישה כלואות בכלא הנוער אבל זה לא אומר שהן לא ייסבלו את גיל ההתבגרות במלואו, אוה כן, גיל ההתבגרות שלהם יגשים את עצמו לחלוטין.



כותב: Demons
הגולש כתב 55 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 4129
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: אין - זאנר: האמת היא? אני לא יודעת, אולי רומאנס, אולי אנגסט אינלי מושג - שיפ: יהיה בהמשך אבל בינתיים זה ג'ן - פורסם ב: 03.04.2013 - עודכן: 05.04.2013 המלץ! המלץ! ID : 4349
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

מאז ומעולם הייתי בתפקיד המסכנה, יש את מיילי בתפקיד הערסית המפחידה, יש את ליסה בתפקיד האדישה ויש אותי, המסכנה.

למה אני תמיד בתפקיד המסכנה, אתם בטח שואלים את עצמכם, יש לזה כמה סיבות אבל הסיבה העיקרית היא שבשבילי הכלא הוא לא עונש, גם כשאני אשתחרר, (שבשונה מרוב האסירות כאן, אני לא מקווה שיקרה בקרוב), כלום לא יחכה לי בחוץ, לא בית, לא משפחה, רק תעודת זהות מטופשת שכתוב בה השם הזה, בת', שאני כול כך שונאת.

אתם בטח חושבים שאני משוגעת או תוהים למה לעזאזל איכפת לי מהשם שלי אבל הסיבה לזה די פשוטה, אני פשוט שונאת את אבא שלי, הממזר שנתן לי את השם הזה ואחר כך התאבד.

"קישה! השארת לי מים חמים?" שאלה ליסה מתוך המקלחת.

"נראה לי!" צעקתי לה בתשובה, וחזרתי לספר שלי.

אני, ליסה ומיילי מעולם לא היינו חברות קרובות למרות שאנחנו תקועות באותו תא מסריח (האמת היא שהוא לא כזה נורא אבל מי אשכרה רוצה להיתקע באותו תא עם עוד שתי נערות מתבגרות?) במשך קרוב לחמש שנים. אני מניחה שיש אנשים שהיו מופתעים מזה אבל לי זה נראה די הגיוני, אחרי הכול אין שלוש נערות יותר שונות מאיתנו.

במבט לאחור סביר להניח שלפחות אחת מאיתנו הייתה נרצחת על ידי אחת האחרות, (ולא מיילי, ממש לא דיברתי עלייך), תוך שנה. הסיבה היחידה שזה לא קרה היה החוזה.

החוזה היה רשימת חוקים וחובות שמעולם לא נאמרו בקול של כול אחת מאיתנו לשתיים האחרות.

חוק מספר אחד, שחל על כולנו, היה בסיסי ביותר ואני חושבת שהוא יצר את מסגרת האמון הרופף בינינו שאפשרה את שאר החוקים. לאף אחת, בשום מצב, אסור להלשין על אחת מהשותפות האחרות. כשחושבים על זה, החוק הזה יותר גרם לנו להרגיש יותר טוב עם עצמנו מאשר הגן עלינו, אף אחד לא באמת רצה להלשין לסוהרים על משהו, בעיקר אם הם יחשבו שהיית מעורב בזה, דבר סביר ביותר.

החוקים האחרים היו קצת יותר אישיים, למשל חובתה של מיילי היתה לא לרצוח אותנו. אני יודעת שזה נשמע די דבילי אבל אני באמת חושבת שאלמלא החוק הלא כתוב הזה כבר הייתי פוגשת את אמא שלי ממזמן.

עלי ועל מיילי חל חוק לפיו אסור לנו ללעוג לליסה על המשפחה שלה ובתשובה לה ולי אסור ללעוג למיילי על המשפחה שלה ולה ולמיילי אסור ללעוג לי על המשפחה שלי, או יותר נכון על החוסר שבה. בסך הכול החוק שמר על כבוד משפחתנו.

היו עוד חוקים קטנים שאפשרו לנו לנהל אורך חיים נורמלי כמו סדר מקלחות הוגן וחלוקת אוכל שווה אבל היה עוד חוק אחד שהיה חמור מכול החוקים יחד, אני חושבת שבעיניי מיילי הוא היה יותר מחוק ברזל, היא הייתי רוצחת בדם קר את מי שתפר את החוק.

כשחושבים על זה החוק היה מאוד לא הוגן כלפי וכלפי ליסה אך היא מיהרה להוסיף לחוק תנאי מקביל. אני לעומת זאת שיתפתי פעולה בחוסר רצון ופשוט קיוויתי שהבעיה הזאת שהיא מקור החוק תיפתר מעצמה.

הבעיה הזאת הייתה כמובן ליז.

הפרק הקודם
תגובות

מהממםםםם · 05.04.2013 · פורסם על ידי :smily face
אהבתי!!! המשך דחוףףףף

תהיי ברורה... · 05.04.2013 · פורסם על ידי :בטא ביקורות
הרעיון הזה ממש מדליק, באמת, וגם הכתיבה ממש חמודה, אבל נקודת ההשקפה מאד מבלבלת, וגם החברות לתא. תהיי יותר ברורה!

יפה! · 06.04.2013 · פורסם על ידי :מרמלדה
תמשיכי!!!
זה ממש יפה!!!
אני במתח!...

תמשיכי! · 06.04.2013 · פורסם על ידי :Alfred Montbank
זה פשוט...מהפנט.מאוד מסקרן מה החוק האחרון

אני שמחה שאהבתם · 06.04.2013 · פורסם על ידי :Demons (כותב הפאנפיק)
בטא ביקורת למה התכוונת, שלא ברור באיזה סיטואציה מסופר הסיפור? שלא ברור הפואנטה עצמה של הסיפור? לא ממש הבנתי במה אני לא ברורה, אשמח אם תגיד לי בדיוק כדי שאוכל להשתפר בהמשך.

למה נטשת?! · 21.04.2014 · פורסם על ידי :Im Not Lost In Sin
זה ממש יפה.
באמת ההשקפה די מבלבלת. אני בטוחה שכתבת את זה לפני הרבה זמן (רשום גם ><), הכתיבה באמת שונה ממה שאת היום. היום את... טוב אין לי מילה אחרת להגיד את זה חוץ מ'וואו'. ובכל זאת אני אשים לך כמה דגשים על הפיסוק, על הביטוא, חסרים לי תיאורים כמו, איך הן נראות ועל התא שלהם שעוד לא הבנתי אם זה בית, או תא בכלא, והסבר מפורט יותר על האופי יהיה מעולה, למרות שעד עכשיו היה הסבר די טוב.
יש לזה הרבה לאן להתפתח. רשמת שזה ג'ן בינתיים ואולי יהיו בהמשך. את יכולה להגיד שיש תא של אסירים (בנים ;) ) מלפניהם והם תמיד מדברים עם הבנות וקישה (שהיא הכי חביבה עליי) לא סובלת אחד מהם או מישהי אחרת וככה זה מתפתח ויש גנבה ורצח של אחד האסירים האחרים ולא יודעת אבל המוח שלי התחיל להשריץ רעיונות, וזה אומר שיש לזה הרבה פוטנציאל.
אני יודעת שנטשת לפני מלא שנה, אבל אני אשמח אם תחזרי לזה :)

וואו · 22.04.2014 · פורסם על ידי :Demons (כותב הפאנפיק)
באמת נטשתי ממש מזמן את הסיפור הזה. האמת היא שאני ממש מצטערת על זה כי אהבתי מאוד את אותו והיה לי כיוון עלילה די ברור אבל כמו שציינת, כתבתי את זה ממש מזמן ואני לא בטוחה שאוכל פשוט להמשיך, זה מצריך עריכה של הפרקים הקודמים ועריכה רצינית של הרעיון ואז אולי... בכול מקרה אני ממש לא התכוונתי לנטוש את הסיפור הזה אבל זה מה שיצא בזמן הקרוב לא אמשיך אותו אבל אולי עוד איזו שנה... ><

בבקשה · 22.04.2014 · פורסם על ידי :Im Not Lost In Sin
אני אומרת לך, זו השקעה טובה ושווה לך להמשיך. לפחות תנסי...
אם את רוצה רעיונות, אני יכולה להביא לך בפרטי, כבר חשבתי על 'מה אם', ו'אולי' ו'איך' ><

אני לא פוסלת את הרעיון שאמשיך · 22.04.2014 · פורסם על ידי :Demons (כותב הפאנפיק)
ואם זה חשוב לך אנסה שזה יקרה בקרוב אבל הבעיה היא בעיקר שזה סיפור ממזמן שראיתי מנקודת מבט אחת ועכשיו זה שונה אבל כמו שאמרתי, אם יש ביקוש אנסה להמשיך.
ואשמח לשמוע את הרעיונות שלך, אולי לא אשתמש בכולם אבל אולי בחלק מהם ובכול מקרה זה ייתן לי רעיונות חדשים:)

נווווווווו · 13.04.2016 · פורסם על ידי :Blue And Red
יאללה המשך! עברו 3 שנים מאז שעדכנת!!!!! פליז להמשיייייייייך!!!!

כולם פה צודקיםם · 27.08.2020 · פורסם על ידי :harrypotter111
הוא עודכן לפני איזה 6 שנים ואני לא חושבת שיש עוד תקווה שזה ימשיך אבל באמת שאהבתי ואם את עדיין מחוברת בגלל סיבה כלשהי לאתר ותראי את זה בבקשה תחשבי על זה כי באמת שיש תזה מלא פוטנציאל וזה מעניין ברמות!!
פלייייאיייזזז🥺

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
303 1175 777 368


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007