האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


חייה של נערה מתבגרת בכלא

ממיילי, ליסה וקישה כלואות בכלא הנוער אבל זה לא אומר שהן לא ייסבלו את גיל ההתבגרות במלואו, אוה כן, גיל ההתבגרות שלהם יגשים את עצמו לחלוטין.



כותב: Demons
הגולש כתב 55 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 4098
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: אין - זאנר: האמת היא? אני לא יודעת, אולי רומאנס, אולי אנגסט אינלי מושג - שיפ: יהיה בהמשך אבל בינתיים זה ג'ן - פורסם ב: 03.04.2013 - עודכן: 05.04.2013 המלץ! המלץ! ID : 4349
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

רק לשם הבהר, אם מישהו לא הבין, לכול אחת מהדמיות בפיק יש שתי שמות, שם אחד אמיתי ושם אחד שהן בחרו להן וכך הן קוראות אחת לשנייה, השם הראשון בכול פרק הוא השם המומצא והשם בסוגריים הוא האמיתי.

 

 

תמיד חשבתי לעצמי שעשר שנות מאסר על גניבה זה דבר מוגזם, נכון, זו גנבה של קרוב למיליון שקלים ונכון, זה קרה יותר מפעם אחת ונכון, אני חרא אסירה אבל עדיין, אני בסך הכול נערה בת 16 שרוצה לחיות את החיים שלה ואם אפשר לעשות את זה מחוץ לבית סוהר זה יהיה נפלא.

אל תבינו אותי לא נכון, זה לא כאילו בחוץ מחכים לי זוג הורים מושלמים, אח גדול ומגונן ואחות קטנה ומתוקה, החיים בחוץ די חרא, אמא אלכוהוליסטית, אבא עם פוסט טראומה, אח גדול נרקומן ואיך אפשר בלי אחותי הקטנה שמתנהגת כמו פרוצה, אבל עדיין, זאת המשפחה שלי, זה נראה לכם בסדר להפריד אותי מהם? טוב, אולי.

לפחות אני לא יתומה כמו קישה או חלק ממשפחת פשע כמו מייליז (לא, אלו שתי בנות, מיילי וליז אבל תכלס הן גם אחיות וגם ליז תקועה לאחותה בתחת אז מה הטעם להבדיל ביניהם? בעצם תשכחו שאמרתי את זה, ואני לא כותבת את זה כי מיילי מסתכלת על מה שאני כותבת מאחורי הגב, באמת).

סך הכול אני נערה מתבגרת נורמטיבית רק שיש לי כמה בעיות קטנות כמו העובדה שיש לי משפחה נוראית והעובדה שאני קלפטומנית, (תודה רבה למיילי שטרחה להגיד את זה קודם), טוב, אולי הבעיות שלי לא כול כך קטנות אבל כמו שאמרתי, יכול להיות גרוע יותר, הייתי יכולה להיות מיילי.

כמו בכול ערב מיילי פקודת עלי או על השפוטה התורנית שלה להעביר לחדשות וכמו בכול ערב כשמדברים על המשפחה שלה מיילי פוקדת להעביר ערוץ, למען האמת בדרך כלל אני משתדלת לא להיות בקרבתה בשעה הזאת.

ועוד פעם נראה לי שתבינו את זה לא נכון, אני לא שפוטה של מיילי, אני לא פחדנית, אני פשוט מפחדת ממנה, ובצדק, אם הייתם שומעים על כול מה שהיא עשתה גם אתם הייתם מפחדים ממנה.

אז לפני שמיילי תספיק להפוך אותי לשק החבטות שלה, (אחרי שהיא תתלונן על כך שאין סכינים ומזלגות לא חד פעמיים בתא ושזה מאוד מקשה לבצע את פעולות היומיום כמו לחתוך שניצל או לרצוח את השותפה שלך לתא), הלכתי להתקלח.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

אהבתי · 05.04.2013 · פורסם על ידי :נימפלורה לסטריינג'

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 520 597 225


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007