האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


עכביש

בשביל הארי הוא חבר טוב, בשביל מרי ג'יין הוא בן זוג, ובשביל כל התיכון הוא חנון, אבל בשביל ניו יורק הוא לא אחר מאשר ספיידרמן!



כותב: freakshow
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 4159
3 כוכבים (3) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: ספיידר מן - זאנר: מדע בדיוני - שיפ: פיטר/מרי ג'יין, פיטר/גוון, הארי/גוון - פורסם ב: 22.04.2013 - עודכן: 15.05.2013 המלץ! המלץ! ID : 4401
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

התעוררתי בבוקר מהשעון המעורר, ופיהקתי. אתמול חזרתי ב1 לפנות בוקר הביתה כיון שהיו לי "כמה עניינים" לטפל בהם.

נכנסתי לאמבטיה ועשיתי את כל מה שצריך מהר ואז התחלתי להתלבש, קודם לבשתי את חליפת העכביש הישנה והטובה, ואז לבשתי חולצת וי לבנה ומעל סווטשירט שחור,  וג'ינס רגיל וירדתי למטבח לאכול ארוחת בוקר טובה וטעימה מפרי ידיה של הדודה מאי, פנקייק מאותר בבייקון וביצה (האוכל האהוב עלי, יאמי).

זללתי את האוכל מהר, לקחתי את האופניים והתחלתי לדווש לביה"ס, וכמובן שמה אם לא אני נכנסתי לצורה גדולה בכך שבאטרוק הקופץ החליט לשדוד חנות תכשיטים באמצע היום.

נסעתי לסמטה חשוכה ששם ראיתי זוג אנשים שמתמזמזים "אתם יודעים שיש שם שוד נכון?" שאלתי אותם והזוג ברח מיד.

מהר התלבשתי בחליפה, יריתי קור והתנדנדתי חזרה לכיוון השוד "נו באמת באטרוק זה לא היה יכול לחכות? יש לי משהו לעשות חוץ ממך." אמרתי לו ויריתי עליו קור שהפיל אותו לרצפה.

"או לא ספיידרמן מונאמי, אף אחד לא יפסיק את קפיצותיו של באטרוק!" הוא אמר במבטא הצרפתי (והמבחיל) שלו וקיפץ במהירות "אולי באמת תפסיק לקפוץ, אתה גורם לי לבחילה וכאב ראש." אמרתי לו והדבקתי שני קורים לרגליים שלו, מפיל אותו בחזרה לקרקע כשהוא על הפרצוף שלו.

קשרתי אותו בקורים וחזרתי לסמטה שם שוב את הבגדים הרגילים שלי וחוזר לדרך של בית הספר, מפחד לאחר בחמש דקות.

כשהגעתי לבית הספר רצתי לכיתה, ובטעות התנגשתי בפלאש טומפסון כוכב בית הספר, שהכניס אותי מיד לארונית (באלי פעם אחת לעשות את זה לו!) ואחרי זה גוון סטייסי (זוכרים אותה ממקודם? הנערה שהחזירה אותי הביתה? הנערה שאני מאוהב בה?) הוציאה אותי מהארונית "אל תתייחס אליו, הוא סתם עוד בריון." היא אמרה לי בקול מלבלב שגרם לי להנמס (מה שאני מקווה שלא קרה) "אני אף פעם לא מתייחס אליו, למרות שאני הייתי שמח פעם אחת להחזיר לו, תודה ששחררת אותי." אמרתי לה בחיוך, והלכנו ביחד לשיעור מדעים מעצבן שם באטרוק (שהוא ממש קוץ בתחת) החליט להרוס ולמשוך אותי החוצה.

בזמן שכל הכיתה היתה בכאוס, אני התלבשתי בחליפה שוב, וחזרתי לכסח לו את הצורה בדרך הישנה והטובה, בעזרת קורים וקומדיה מצחיקה במיוחד! אבל הוא הפיל אותי על התחת, ושיבש לי את התוכניות "נו באמת לא למדת לקח בפעם הקודמת?" שאלתי אותו ויריתי עליו כדורי קורים שהפילו אותי על הרצפה שוב, ושניסיתי לירות בו עוד קור, הסתבר שנגמרו לי הקורים אז הבאתי לו כמה בעיטות ואגרופים והפלתי אותו לרצפה "מישהו יכול לקחת אותו מכאן?" שאלתי וברחתי לשירותים לחזור לבגדים הרגילים שלי.

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007