האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הפרשה

ארטמיס פאול נעלם. הולי מגייסת את כל האמצעים שרק תוכל על מנת למצוא אותו.



כותב: The Hate
הגולש כתב 58 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3207
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: ארטמיס פאול - זאנר: מותחת, רומנטית מעט - שיפ: הולי\ארטמיס - פורסם ב: 23.05.2013 - עודכן: 01.07.2013 המלץ! המלץ! ID : 4473
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

וויתור זכויות לאואן קולפר. מסופר לאחר הספר השישי. תגובות? D:

~*~

הולי פתחה את דלת התא ונכנסה לתוכו, מכינה את עצמה לקראת המראה שיתגלה מולה בתוכו. כפי שציפתה, הוא היה גרוע יותר מכפי שדמיינה. הגובלין, שהיה עסוק בליקוק גלגלי עיניו, שכב בעצלתיים על דרגש שינה קשיח ולא נוח. כרסו שהייתה פעם מעט גדולה קטנה, ופניו היו חיוורים. אך כל אלה לא הצליחו לעורר ולו במעט את רחמיה.

כשהבחין בה, הוא הזדקף במהירות. ידיו נשלחו לסלק גרגרי אבק מחולצתו, ואלה התערבלו בעננה סמיכה ממנו. הוא נשך את שפתו, מחליק את לשונו בחזרה אל פיו. "במה זכיתי לכבוד, סרן שורט?" למרות המתח שניכר בגופו הוא ניסה להיראות כאילו הוא בשליטה, דבר שהיה משעשע את הולי אלמלא הייתה כה נואשת כדאי להגיע לתא הכלא המבוצר הזה. במובן הזה רפש היצור צדק.

"באתי לשאול אותך בדיוק את מה שאתה יודע שאשאל אותך," אמרה הולי, עוטה הבעה שלווה ומתיישבת מולו על הדרגש, אף על פי שהמחשבה על קרבתו העבירה בה גל של בחילה. "אז כדאי שתתחיל לדבר, כי אתה יודע שאני יכולה בנקישת אצבע לגרום לכמה ימים שבהם תאכל רק..."

"בסדר, בסדר – אני לא רוצה לשמוע!" קרא הגובלין, נאנח ברחמים עצמיים, "מה רצית לשאול?"

הולי חייכה אליו את החיוך הקפוא ביותר שהצליחה לגייס כשאמרה: "תפסיק לשחק את התמים. אתה יודע בדיוק למה אני כאן. ואני לא אשאר כאן יותר מדיי זמן, ככה שאין לך הרבה זמן לחשוב אם כדאי לך לספר לי."

"באמת? סרן שורט, זו ממש בושה וחרפה לתפקידך." אמר הגובלין, מנמיך את טון דיבורו ומחייך אליה חיוך רחב. הכעס טלטל את הולי לגמרי; אומנם היא יכלה להיות החוקרת הקשוחה, אך לא כשזה הגיע לרמות שכאלו.

"שלא תעז לחקות את המפקד רוט. הוא, בשונה ממך, היה ישות טובה." היא אמרה את הדברים לאט, מדגישה כל הברה והברה. זו הייתה האפשרות העדיפה על התפרצות זעם, שתבהיר בפני היצור הנאלח עד כמה קל להוציא אותה מהכלים.

"בסדר, בסדר." נראה שהוא קצת נבהל כשהביט בה מהזווית הזו. ככל הנראה היא טעתה – הוא אפילו יותר פחדן מכפי שחשבה. בטח חשב שאם ימשיך הוא לא יקבל אוכל לשבוע. אבל זה מקל על התהליכים. "אבל אני באמת שלא יודע! פשוט תשאלי. אם אדע, אענה."

"אל תחשוב שאני מאמינה לך, אפילו לא לרגע," אמרה לו הולי, לא מתיקה ממנו את מבטה החשדני. לאחר מכן שינתה את טון דיבורה לטון החוקרת הקשוחה הרגיל שסיגלה לעצמה בחקירות, "אז מה קורה עם ארטמיס?"

"הילד ההוא שגרם לאחר החיילים שלי להישרף למוות בתוך צינורות מלאים בנוזל מלא קרינה?" נחר הגובלין, "אני לא ממש מחבב אותו, אם יורשה לי להעיר."

"אני שמחה שאתה מזהה אותו. עכשיו, אני רוצה את המידע שלי בבקשה."

"המידע?" שאל הגובלין, ארשת הפתעה גמורה עולה על פניו. הולי הייתה יכולה עוד להאמין לו, אלמלא חקרה כל כך הרבה פושעים שידעו משחק בחייה. "איזה מידע?"

"לגבי ארטמיס פאול. אתה יודע מי הוא – אתה מכיר אותו, אחרי הכל. ולכן אתה הכי מתאים –"

"מתאים למה?"

"אתה יודע, לא רוי להפריע לחוקרת שלך – שאתה, דרך אגב, תלוי בה – באמצע משפט." אמרה הולי, מתרה.

"כמובן." הוא אמר, מרכין את ראשו. הולי גינאה אותו. הוא היה מלא בחולשה, מתרפס כל כך, בוגדני...

"אז מה יש לך להגיד על ארטמיס?" היא אמרה, מתחילה לאבד סבלנות. זה כבר היה ממש מרגיז. הגובלין היה אמור להישבר כבר מזמן, בהסתמך על ההתנהגות הכללית שלו מהרגע שאיימה עליו בעונשים נוספים. נותרו שתי אפשרויות. או שכל ההתרפסות היא משחק, או שהוא באמת לא יודע דבר... היא הנידה בראשה, נאנחת. אסור לה בשום פנים ואופן להניח הנחות שכאלה. הן רק יערערו אותה ואז הסיכויים שתגלה משהו מתמעטים.

"להגיד מה?" שאל, ייאוש מתגנב לקולו.

"אתה יודע מה. הרי לקחת בכך חלק. ארטמיס נעלם, ואף אחד לא יודע היכן הוא."

הפרק הבא
תגובות

אני שמחה שסוף סוף מישהו כותב בפאנדום ארטמיס פאול · 24.05.2013 · פורסם על ידי :Demons
אבל ארטמיס הוא דמות שמאוד קשה לכתוב, בעיקר במערכת יחסים. אני ניסיתי לכתוב פעם על ארטמיס אבל יצא מעין דמות לא קאנונית בעליל. אני לא אעיר לפני שתהיה סיבה כי אולי את תצליחי להעביר את ארטמיס ואת מערכת היחסים שלו עם הולי בצורה מושלמת אבל מראש אני מזכירה לך כמה הוא דמות קשה ולא אנושית במקצת.
סליחה על חוסר האמון הקל אבל אני פשוט שונאת לקרוא פאנפיקים שבהם הדמויות שונו מהקצה אל הקצה.
אוף! ומכול זה שדאגתי לחפור לך על זה בכלל לא אמרתי לך שאני מתה על הרעיון, תסלחי לי על החפירה האידיוטית לאור העובדה שבכלל עוד לא כתבת על ארטמיס עצמו ופשוט תמשיכי לכתוב ותשכחי שאמרתי (טכנית, כתבתי) את זה, רעיון מהמם.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007