האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

רומיאו ויוליה

מה קורה כשסלית'ריני וגריפינדורית מתאהבים כנגד כל הסיכויים



כותב: The Lucky One
הגולש כתב 14 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 11830
5 כוכבים (5) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטי - שיפ: נ'\ד' - פורסם ב: 23.06.2013 - עודכן: 19.01.2014 המלץ! המלץ! ID : 4559
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

היוש לכולם

עוד פרק שבא מהר מהרגיל

כיף לדעת שרק כתבתי את הפאניפיק וכבר יש תגובות חמות עליו

זה רק נותן יותר מוטיבציה להמשיך!!

קריאה מהנה!!!

*************************************************

 

"הרמיוני, קנית כבר שמלה?" שאלה ג'יני בחיוך. "כן ואת?" שאלה הרמיוני. "אמא תפרה לי אחת," היא אמרה. "וואי נחמד," החזירה לה הרמיוני. "על מה אתן מדברות?" שאלה נטליה. "שמלות לנשף שבטח יראו סמרטוטיות לידך!" אמרה הרמיוני צוחקת. "טוב תגזימו יותר," אמרה נטליה.

________________________________________________________________________________________________

 

נעצור את הסיפור לרגע כדי לתת לכם יותר רקע על נטליה, היא ילדה מוכשרת שנולדה להורים טהורי דם. שם המשפחה של הוא קרוס, המראה שלה הוא, שיער שחור חלק שנגמר בקצוות זהובים מתולתלים וזה טבעי לחלוטין! עין בצבע כחול כמו הים ועין בצבע ירוק מחשמל שזה הדבר הכי נדיר ומהמם אצלה , פוני לצד, אף כפתור קטן, פה בצבע אדמדם, היא גבוה ורזה, יש לה חוש סטטיל מדהים כשזה מגיע לבגדים ואססוריז. היא ילדה יחידה ושני ההורים שלה עובדים במשרד הקסמים יש לה ינשופה שקוראים לה ג'לי מסיבה לא ידועה. אוקי עכשיו נמשיך בסיפור!!

________________________________________________________________________________________________

 

"אני מתה לראות את השמלה שלך," אמרה הרמיוני. "עוד לא קניתי אותה," אמרה נטליה להרמיוני וג'יני ההמומות. "אבל קניתי מסכה לבנה עם תחרה משהו מדהים," היא אמרה בחיוך. "תראי!!" דרשה ג'יני. נטליה עלתה לחדרה וכעבור כמה דקות חזרה עם קופסא כמו של משקפיים רק בצבע לבן. היא פתחה אותה, ובפנים נחה מסכה לבנה כשלג בצורה מדהימה עם תחרה בשוליים. "וואו," אמרה הרמיוני בחיוך. "תודה," אמרה נטליה בחיוך. "אבל מה עם שמלה?" שאלה ג'יני. "כן הנשף עוד יומיים," אמרה הרמיוני בדאגה. "אל תדאגו אמא שלי תשלח לי אותה יחד עם ג'לי," אמרה נטליה בחיוך עולה לחדרה עם המסכה. "שיהיה," נאנחה ג'יני הן המשיכו לדבר על שמלות, נעליים, איפור, מסכות, תסרוקות וכולי..

בארוחת הערב האולם נראה כבר בחצי הדרך להיות מוכן לנשף, הקירות היו במראה של טירות מימי הביניים עם לפידים בבסיס נחושת, קישוטים העשויים מצמחים נתלו על הקירות ודלתות האולם כבר היו מצוחצחות כמו מראה. נטליה ירדה לארוחה כדי לחפש את ג'ייק החבר שלה. היא התיישבה בשולחן גריפינדור מחפשת בעיניה את ג'ייק ללא כל הצלחה. "מישהו ראה את ג'ייק?" היא שאלה בשולחן. "ראיתי אותו יוצא למדשאות," אמר אחד התלמידים. היא יצאה לחפשו. לפתע היא ראתה שתי דמויות מחובקות בחיבוק אינטימי מאוד. "ג'ייק!" היא קראה מחווירה מרגע לרגע. אחת הדמויות התנתקה, שערה היה פרוע ושפתיה אדומות בצורה מחשידה. "נטליה!" הוא קרא בפחד. "זה לא מה שאת חושבת," הוא אמר. "המשפט הכי מטומטם שבנים אומרים למישהי שהם בגדו בה!" קראה נטליה בבכי. "חכי רגע נוו!!" הוא קרא רץ אחריה. "זה נגמר ג'ייק!!" היא קראה רצה למועדון גריפינדור.

באמצע הריצה היא התנגשה במישהו, היא פשוט המשיכה לרוץ לא רואה מבעד למסך הדמעות. "כאילו איה!!" קרא קול מוכר. "מה אתה רוצה?" היא שאלה. "שוב את," ענה לה דראקו. "שוב אני," היא אמרה לא מנסה להסתיר את דמעותיה. "מה קרה?" הוא שאל ספק ציני ספק דואג. "תעשה לי טובה אני לא במצב רוח," היא אמרה ממשיכה ללכת. "שמתי לב," הוא מילמל הולך לאולם הגדול.

"נטליה הוא לא שווה את זה," אמרה לה ג'ואן, החברה הכי טובה שלה. "את יודעת מה הוא אמר לי? זה לא מה שאת חושבת!! כמה דבילי הוא יכול להיות??" בכתה נטליה. "את צודקת לגמרי, הוא באמת דבילי עם זה מה שהוא אמר," אמרה לה ג'ואן מחבקת אותה. "אולי הצד הטוב הוא שזה נפסק בזמן, כנראה לא היינו צריכים להיות ביחד," אמרה נטליה בוכה. "לא הייתי אומרת לך את זה כדי לא לפגוע, אבל עם אמרת זה בסדר מבחינתי," אמרה ג'ואן גורמת לנטליה לשחרר צחוק. "ככה אני אוהבת אותך," היא אמרה בחיוך מחבקת את חברתה הבוכיה.

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

like =D · 25.06.2013 · פורסם על ידי :סטפני פוטר
למה משום מה זה מעט מזכיר לי את אחד השרשורים שלנו? XD
הקטע עם היומן מעט.. והקטע שהם נתקעו כל רגע! XDD
למרות זאת, אני מתה על זה! המשך!

... · 31.12.2013 · פורסם על ידי :Im Not Lost In Sin
הפרק הזה היה הרבה יותר טוב מהקודם. אהבתי שהחבר של נטליה בגד בה והיא שוב נתקעה בדראקו, רמז לפי דעתי.
שוב היה לי קצר מדי, אבל העלילה נהיית מותחת יותר ויותר.
איזה כיף שיש לי את הפרק הבא!

קצר מידי · 04.02.2021 · פורסם על ידי :Meg.f.w
העלילה נחמדה
אבל את לא עושה סימני פיסוק
ולא יורדת שורות
זה מציק וזה ממש הורס

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007