האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


דיבורים לירח...

הרמיוני ידעה שמשהו מוזר ברמוס לופין. אך התקשה להניח על כך את האצבע... בדקו מה תגלה בשנה השלישית, חוץ מהיותו אדם זאב. בואו לראות מה שינה את חייה.



כותב: edi malfoy
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 3289
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מיסתורין, מתח, רומאנס אולי... - שיפ: ר/ה - פורסם ב: 26.07.2013 - עודכן: 08.09.2013 המלץ! המלץ! ID : 4632
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

סליחה על אורכו הקצרצר של הפרק :P מקווה שתיהנו ממנו לפחות...

היום היה אמור להיות לנו שיעור נוסף עם הפרופסור לופין, קיוויתי מאוד שמצבו השתפר מאז אתמול... הוא באמת לא נראה כל כך טוב ורציתי לחשוב שלאחר שנתו הוא ירגיש יותר טוב, אבל באופן לא מפתיע במיוחד, הוא פשוט לא הופיע בכיתה. במקומו נכנס לכיתה בסערה לא אחר מהפרופסור סנייפ שכרגיל היה לא חביב כלל, בלשון עדינה. הוא לא הפסיק להשמיץ את התנהלותו של לופין וכאילו האשים אותו על כך שהוא חולה כולנו יודעים שסנייפ חושק במשרתו, אבל זה היה מעט מוגזם, אני מניחה שיש לכך סיבה של ממש.

סנייפ פתח את הספר בפרק האחרון, "אנשי זאב וזאבי אדם".

"אנשי זאב? אבל זה חומר מתקדם מאוד! אנחנו רק בתחילת השנה... אנחנו אמורים להתחיל ללמוד על הינקיפנקים."

בשלב זה הוא אמר שאינני מנהלת את השיעור והכריז שעלינו לפתוח את הספרים בעמוד 394.

"מי מכם יוכל לומר לי כיצד ניתן להבדיל בין זאב אמיתי לאדם זאב?"

איש לא הרים יד, רק אני ידעתי את התשובה ככל הנראה... אבל סנייפ כהרגלו התעקש להתעלם ממני והמשיך בהשמצתו והשמצת לופין.

ניסינו שוב להסביר שאיננו מכירים את החומר הזה עדיין, סנייפ רק השתיק את לבנדר המסכנה ואמר שיאלץ לדווח לדמבלדור על ה"פיגור הנורא" שלנו בחומר ושמעולם לא ראה תלמידי שנה שלישית שלא מסוגלים להבחין בהבדל פשוט זה.

ניסיתי לדבר, ולהוכיח לו את טעותו, " סליחה אדוני, אבל יש כמה מאפיינים פשוטים המבדילים..." ניסיתי לחשוב על כולם, בעוד שבראשי עוברים כמה וכמה, אחד עצר לרגע את כולם להישאר לשקוע בתודעתי מאחור, אדם זאב משועבד לירח המלא.

המורה המרושע והשנוא עלינו במיוחד היה עכשיו שנוא עליי יותר מתמיד, הוא פשוט העליב אותי מול כל הכיתה! אמר שאני שחצנית בלתי נסבלת ושעל כך יוריד 5 נקודות בית מגריפינדור. איזו בושה. ממש התאפקתי שלא לבכות באמצע הכיתה.

"חוששני שהחומר הזה הכרחי בעבורכם". המשיך סנייפ לברבר והכריח אותנו לכתוב חיבור על הנושא. מותיר אותי בהרהורי.

פתאום לא יכולתי שלא לשים לב לדברי שלי `אדם זאב משועבד לירח המלא`. אולי? אולי זו הסיבה? הפחד מהירח, החולמנות, הדאגות, ומה הוא התאריך היום? מדוע הוא נעדר? התאריך רק אימת את חשדותי, ירח מלא, אתמול בלילה.

הפרק הקודם
תגובות

יש לי דז'ה-וו (ככה כותבים את זה?) · 08.09.2013 · פורסם על ידי :ליאלוש
הפיק מוכר לי. בכל אופן, הוא חמדמד ואני מחכה להמשך!

ככה כותבים את זה · 08.09.2013 · פורסם על ידי :White Gold
וקראת את זה בספרים...
בכל מקרה תודה ותמשיכי מהר

הו כמה נחמד · 08.09.2013 · פורסם על ידי :edi malfoy (כותב הפאנפיק)
כן הכל ללא ספק עובד מאוד צמוד לספרים בינתיים... אבל.. ויש אבל. הפיק נמצא בעבר גם בבלוג שלי בתפוז שהפנתי אתכם אליו בעבר כשלא הצלחתי להעלות פרקים לאתר. לכן... זה הגיוני עד מאוד.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
303 1175 777 368


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007