האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הטהור והחצויה

כאן תקראו מה קורה כשילדיהם של אויבי ילדות מתאהבים...



כותב: Play With Fire
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 8816
5 כוכבים (4.615) 13 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומן בעיקר - שיפ: סקרופיו+רוז ועוד בהמשך - פורסם ב: 30.03.2014 - עודכן: 03.07.2014 המלץ! המלץ! ID : 5070
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"ובגלל זה מוטב שאזהר בסוף השבוע" הקריאה אמה בקול את סוף החיבור שלה לשיעור גילוי עתידות .

אמה היתה חברתה הטובה ביותר של רוז .

 

"רוז אני צריך את הגלימה למחר" הכריז אלבוס מעברו השני של חדר המועדון "את יודעת , פצצות סירחון והכל , הזקן לא מסכים אפילו חטיפים למבריזנים " הוא נאנח .

"אמה איפה שמתי את הגלימה ?" שאלה רוז.

"מה?" הסיטה אמה את מבטה מאלבוס . היא הפנתה את מבטה ושמה לב שגם אלבוס הביט ברוז.

רוז חשדה זמן רב שקורה משהו בין אלבוס ואמה אך כששאלה את רוז לגבי זה ביטלה אמה את חשדותיה , ורוז האמינה לחברתה.

"לא משנה , מצאתי" היא אמרה וזרקה לאלבוס את גלימת העלמות .

"מה ? אהה תודה " הוא אמר וחזר לעיסוקיו .

"טוב לילה טוב , אני הולכת לישון  , מחר הולכים להוגסמיד וכבר מאוחר " הצהירה רוז ופנתה למעונות .

 

 

                                                                                                             

                                                                                                           *****

 

 

 

"אני לא מאמינה" אמרה אמה.

"למה?" שאלה רוז ששמעה את אותן מילים פעמים רבות.

"שסקרופיו עדיין לא הזמין אותך" אמרה אמה בהבעה מופתעת.

"הוא לא הזמין אף אחת , למה למען מרלין הוא יזמין דווקא אותי ?" דקרה את הירק בצלחתה.

"אולי תקני היום שיקוי אהבה בחנות של ג'ורג' ? שמעתי שהם באמת עובדים !" הציעה אמה.

"בחיים לא !" הזדעקה רוז ואכלה את הירק.

כשסיימו לאכול עקפו את שומר הקרקעות שהובל לאולם הגדול עצי חג מולד והצטרפו לתור היציאה להוגסמיד.

"תזכרו , מי שאני מוצא מכניס לטירה פצצות סירחון , שיקוי אבעבועות או כל חפץ שמופיע כאן" החווה פילץ' הקשיש באצבעו לעבר מגילה התלויה בקיר לידו "יענש".

"רק חבל שהוא לא מכיר את המעבר מהדובשנריה למכשפה שתומת העין...." מילמל אלבוס באוזנו של סקרופיו ושניהם צחקו.

רוז הסתכלה על סקרופיו בזווית עינה ונזכרה באותו לילה לפני כשבוע כאשר התנגשו במסדרון.

הנשף היה אמור להתקיים למחרת ורוז כבר היתה בטוחה שלא תלך לנשף השנה.

אלבוס בדומה לרוז , אינו מצא בת זוג , אך היה ברור שחצי מאספקת שיקויי האהבה מהחנות של ג'ורג' ייקנו למענו .

הם יצאו לבחוץ לאחר שנבדקו טופסי היציאה להוגסמיד והחלו לצעוד.

 

"אולי תעזרי באלבוס?" שאלה אמה.

אלבוס וסקרופיו היו חברים טובים , אבל רוז חשבה שזה יהיה רעיון גרוע לשאול את אלבוס ולהתייעץ איתו בנוגע לזה.

"אין מצב" אמרה רוז ופינתה שלג שהפריע לה לצעוד.

הם הגיעו להוגסמיד לאחק שתי דקות של שתיקה.

"טוב , אני צריכה עט נוצה חדש" אמרה רוז.

"אני אחכה לך" השיבה אמה ונכנסה לפונדק שלושת המטאטאים.

 

רוז נכנסה ל"שרבוטיק" , חנות קטנה ועמוסה עטי נוצה מחקים קסומים ועוד דברים שימושיים אחרים.

היא הלכה למדף עטי הנוצה וחיפשה לעצמה עט נוצה חדש.

סקרופיו , היא הבחינה , בחר לעצמו במדף הסמוך סלוטייפה קסום.

היא מצאה לעצמה עט נוצה כחול ניגשה לשלם ויצאה מהחנות.

"חכי" סקרופיו פסע לעברה , שניה לפני שנכנסה לפונדק שלושת המטאטאים.

רוז הסתובבה ודפיקות ליבה האיצו .

"תקשיבי , אמממ רוצה לבוא איתי לנשף מחר ?" רוז לא האמינה למשמע אוזניה .

היא לא רצתה לגרום לסקרופיו מבוכה רבה יותר ממה שפניו העידו , ולכן מיהרה להשיב.

"כ-כן" היא גימגמה כלא מאמינה.

"אז נתראה" הוא אמר ופנה לעבר הדובשנריה.

 

רוז חייכה אל עצמה ודילגה לעבר פונדק שלושת המטאטאים , בכדי לספר לאמה את מה שזה עתה קרה.

היא פתחה את דלת הפונדק ופיה נפער בתדהמה.

 

 

                                                                                                           

                                                                                                          ~~~~~~~ 

 

 

כמובן שכתיבת פאנפיק זה לא נועדה לרווח כלכלי ותודה רבה לג'יי. קיי.רולינג  על ספרי הארי פוטר !!!

 

נ.ב. אשמח לתגובות וביקורות !

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מהממם נוררא אהבתי! · 02.04.2014 · פורסם על ידי :הרמיוני0478
מאוד אהבתי אין מה לבקר בכלל!

תודה !!! · 02.04.2014 · פורסם על ידי :Play With Fire (כותב הפאנפיק)
תודה רבההה

ממש יפ · 03.04.2014 · פורסם על ידי :לונה המדהימה

נכון שאמה ואלבוס התנשקו??? נכון? · 03.04.2014 · פורסם על ידי :נימפלורה לסטריינג'
המשך דחוף!

תודה רבה ! · 03.04.2014 · פורסם על ידי :Play With Fire (כותב הפאנפיק)
תודה רבה לכולכם המשך בקרוב...

מעולה! · 04.04.2014 · פורסם על ידי :Beepper his Awesome
הרמיוני0478 צדקה,באמת אין מה לבקר.

תודה ! · 05.04.2014 · פורסם על ידי :Play With Fire (כותב הפאנפיק)
הפאנפיק עודכן , אשמח לתגובות וביקורות גם בפרק השלישי !

יפה! · 03.07.2014 · פורסם על ידי :winky
ממש יפה!
אהבתי את סגנון הכתיבה! :)

תודה רבהההה ! · 03.07.2014 · פורסם על ידי :Play With Fire (כותב הפאנפיק)

וואוו · 12.07.2014 · פורסם על ידי :פוטרית בדם וג'קסונית בנשמה
איך סקורפיו מרוצה בגריפינדור מה את משוגעת???????

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007