האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אבל לא הפעם

סיפור חייה של ג'יימי ווד, לאחר שהיא מגיעה להוגוורטס. בדרך כלל זה בית ספר נחמד ושליו, נכון? אבל לא הפעם...



כותב: ליאני D;
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 4088
5 כוכבים (5) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח, הרפתקאות, רומנטיקה, אימה - שיפ: לא מגלה (: - פורסם ב: 05.04.2014 - עודכן: 11.04.2014 המלץ! המלץ! ID : 5077
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

~ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג~

"כיבוי אורות! כולם להיכנס למיטות! ג'יימי 
וקת'רינה, בואו אליי רגע!" צעקה המטפלת ווילסון.


"בטח יכתירו אותי למלכת בית היתומים" אמרה קת'רינה בגאווה והעיפה את שערה אחורה.

"אבל את לא מלכת בית היתומים הזה" אמרה ג'יימי. 

"קת'רינה עיוותה את פניה בכעס ואמרה: "לי לפחות יש אמא ואבא, והם בחו"ל. לך... לך יש כולה סבתא זקנה בבית ממול" אמרה קת'רינה וחייכה חיוך זדוני. 

"יותר מהר!" צעק המטפלת ווילסון. 

שתי הבנות רצו אל המטפלת. היא הוליכה אותן למטה והן התיישבו על הספה. 

"תקראו את המכתבים האלה" אמרה המטפלת. 

שתיי הבנות התבוננו במכתבים בתמיהה וקראו אותן. 

קת'רינה, שקראה יותר מהר מג'יימי, צעקה בשמחה: "יש!! אני קוסמת!! אני מיוחדת!! תמיד ידעתי שאני כל כך נדירה! בעוד שלושה ימים הולכים" צהלה. 

ג'יימי סיימה ואז חייכה אל המטפלת ווילסון. 

"גברת ווילסון, אני רוצה ללכת לבית סבתי עכשיו, רק לחצות את הכביש, שלא סואן בלילות. לספר לה על החדשות המרעישות" התחננה ג'יימי.

"מחר" אמרה המטפלת.

למחרת הלכה ג'יימי לבקר את סבתה, ליז ווד, וליז שמחה בשבילה. כשעברו עוד יומיים ניצבו שתי הבנות בתחנת הרכבת. 

השיער הג'ינג'י של ג'יימי היה אסוף לשתי צמות, והנמשים שעל אפה ולחייה פחות בלטו, ועיניה הכחולות של ג'יימי הבריקו. היא לבשה את המדים ועלתה לרכבת.

שיערה השחור החלק והארוך של קת'רינה התאים לעיניה השחורות, ונקודת החן שמתחת לעינה הימנית בצבצה. שיערה היה פזור. גם היא לבשה את המדים ועלתה אחרי ג'יימי.  

כשהרכבת החלה לנסוע ג'יימי הסתכלה בחלון, הפריחה נשיקה באוויר לסבתא שלה ליז, ונפרדה לשלום. 

קת'רינה נכנסה לתא רכבת שג'יימי הייתה בו ואמרה: "אני איתך בתא כי אין מקום" והתיישבה. 

ג'יימי לא אהבה את קת'רינה. היא הייתה שחצנית. 

המטפלת ווילסון נתנה לכל אחת מהן מתנה. לקת'רינה נתנה טבעת עם אבן חן יקרה, ולג'יימי שרשרת בצורת צדפה, כשפותחים אותה היא מנגנת מנגינה קטנה ומרגיעה. 

"מה שגברת ווילסון נתנה לי יותר יקר ויפה ממה שהיא נתנה לך. היא אוהבת אותי יותר מאותך, ובצדק, אני מושלמת. אותך אפשר עוד לשפר..." אמרה קת'רינה וחייכה חיוך מתנשא. 

ג'יימי לא ענתה לה. היא הייתה שקועה בספר. היא לא ידעה איך הספר הגיע לתיקה, אבל ההקדשה הייתה: בהצלחה ג'יימי. 

בספר מסופר על ילדה ששמה כריסטן שמגיעה למקום מסויים והיא לא יכולה לברוח. רודפים אותה ומפחידים אותה, מתעלמים ממנה ועושים לה רע. אך לסוף המפתיע ג'יימי עוד לא הגיע. כל הדרך ג'יימי שקעה בספר וקראה אותו, הספר שבעל 1,537 עמודים. הספר ריתק אותה, בזמן שקת'רינה מדדה תכשיטים והביטה בעצמה במראה בחיוך. 

"ברוכים הבאים להוגוורטס המקום הנורא, כלומר נפלא, בעולם" אמר קשיש עם חיוך חסר שיניים, חיוך זדוני ומפחיד המסתיר סוד. 
 

הפרק הבא
תגובות

איזה מתח!!!! · 12.04.2014 · פורסם על ידי :בלקי הקטן
בבקשה תעשי המשך אני לא יכול לחכות יותר!!!!!!!!

איזה מתח!!!! · 12.04.2014 · פורסם על ידי :בלקי הקטן
בבקשה תעשי המשך אני לא יכול לחכות יותר!!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007