האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


יסמין

אמצע המאה העשירית, הפאודליזם בשיאו. ליה, בת חמש עשרה, מוסיקאית בחצר המלכות של המלך בסקוטלנד, מתמודדת לבדה עם מקרים מסובכים, אהבות, סודות ושקרים.



כותב: פרדריק שופן
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 7987
3 כוכבים (2.5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: משהו - שיפ: קצת ליה\ג'ף ליה\תומס - פורסם ב: 23.06.2014 - עודכן: 13.11.2014 המלץ! המלץ! ID : 5251
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

התעוררתי בבוקר ונזכרתי באירועי אתמול. באנחה גדולה פניתי לחדר הרחצה ושתפתי את פני מדלי עם מים נקיים שהביאה משרתת במהלך הלילה. כרגיל אחרי ארוכת הבוקר בחדר האוכל הלכתי להתאמן בצ'מבלו שבחדר המוסיקה. אחרי האימון ואחרי חזרה שלי ושל מקהלת הארמון, אכלתי צהרים, ונזהרת שלא להיתקל בג'ף והלכתי לברר עוד פרטים על הכומר השמן שראיתי אתמול. דיברתי עם אנשים ומסתבר שאף אחד לא שמע על כומר שמן, כי כל הכמרים בכנסייה, כך נאמר לי, רזים כמקל. מוזר.

בדיוק עברתי במסדרון צר, שהוא מעבר של משרתים, כאשר ראיתי את שני בניו הנסיכים התאומים של המלך מלקולם- דאב וקנת הולכים לעברי. הוא כנראה שלח אותם לברר איך הפלתי שלושה ספלי תה על ראשו של דוכס בלי לגעת בהם, מכיוון שהם התקרבו אלי בצעדים מתואמים ובחיוכים גדולים. הנסיכים הם תאומים זהים. שערם הארוך בצבע חום נקשר בסרט שני ונאסף לצמה. הם עצמם גבוהים מאוד, ודקיקים כמקלון, לבושים מקטורן מהודר בצבע אדום, מכנסי בד שחור ונעלי עור מכובדות.

"עלמתי," הם זימרו פה אחד, "נוכל ללוות אותך למקום חפצך?" ומבלי לחכות לתשובה לקחו כל אחד את ידי, נשקו לה ושילבו את זרועם בזרועי. נזכרתי בהזהרת הכומר, וחיכיתי שיפתחו הם בשיחה.

" במקרה," פתח אחד

"התגנבה לאוזנינו שמועה" המשיך אחיו

"שאת מעורבת בקנוניה לחיסול כל ספלי התה בממלכה" סיים אחד מהם.

לא יכולתי שלא לצחוק, לא כך דמיינתי את השיחה בינינו.

"כי אם כן,"

"רצינו לומר ולהתוודות בפנייך"

"שאנחנו אחראיים לחיסול כל קנקני התה"

"מודה, מודה" אמרתי להם, ממשיכה את נימת העליצות המדבקת בקולם. "ובכן, אני האשמה כבוד השופטים". חוסר נימוס, אבל כפי שהבחנתם, אני לא טיפוס מנומס.

"ולכן," אמרו ביחד "נתקבץ כולנו לחבורת פשע," חיוך גדול האיר את פניהם, "כנגד כל כלי התה והעוגיות למיניהם בממלכה".

"רבותי, אני מצטערת אבל אני המומחית לחיסול הספלים" עניתי "אם אתם רוצים מומחה לצלחות אני ממליצה על עובדת המטבח החדשה, שכן הצלחות נופלות לה מהידיים". נזכרתי בחיוך בילדה בת העשר שהגישה את ארוחתי היום.

"נבדוק את העניין לעומק גבירתי" אמר קנת, או אולי דאב?

"ונוודא שימצא המומחה לעוגיות הדבש של ליידי דפי" בזאת סיים דאב (או קנת) והם הלכו בצעדים מדודים ומתואמים. אני חושדת שלא מיהרו לעשות המצוות אביהם המלך ולברר מה הרחיף את הכוסות. לא משנה מה הסיבה יצאתי מהשיחה בנס.

 


השמות מאוד מוזרים כי כל הפרטים נכונים היסטורית.

באמת היה באותה תקופה מלך מלקולם שמלך בסקוטלנד ולו שני בנים: דאב וקנת.

 

תגובות?

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

המשך- · 25.06.2014 · פורסם על ידי :Leonard Snart
הרעיון ממש נחמד. אהבתי את כך שכל הפרטים נכונים היסטורית- ראיתי כבר כמה פאנפיקים שלא עשו כך.
המשך!

... · 22.07.2014 · פורסם על ידי :Im Not Lost In Sin
רק חייבת לתקן, נוודא- לוודא.
ואני אוהבת את סגנון השמות :)

... · 22.07.2014 · פורסם על ידי :פרדריק שופן (כותב הפאנפיק)
תיקנתי :)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007