האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


האמת הנוראה מכול

הארי וג'יני מתגרשים,הרמיוני ורון מתגרשים,דראקו מתגרש מאשתו וכך גם לונה. מה הם יעשו? האם הם יגלו שהאהבה עדיין יכולה להימשך?



כותב: Lee Bo Na
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 19722
5 כוכבים (4.563) 16 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: ג'יני\הארי+הרמיוני\רון+דראקו\אשתו+לונה\בעלה+ - פורסם ב: 15.07.2014 - עודכן: 15.02.2015 המלץ! המלץ! ID : 5336
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק II:התחלה חדשה


התחלה החדשה היא לא בהכרח התחלה קלה,היא לא בהכרח התחלה טובה,היא לא בהכרח התחלה שהכול בה דבש וטהור. בהתחלה הזאת לא היה שום דבר נחמד או טוב,בהתחלה הזאת הייתה התחלה של פרק חדש בחיים. טוב יותר?רע יותר? ג'יני לא ידעה מה יותר,היא רק ידעה שהרגשתה מוזרה מאוד עכשיו. היא עומדת בבית זר לה,בית שרק ברגע הזה קנתה,הוא היה מלא בארגזים שמפוזרים בכל מקום. היא,הארי,והעורך דין החליטו שהארי יקבל את הדירה-זה המעט שג'יני יכולה לעשות לו אחרי מה שגרמה לו לעבור. הארי מימן חצי מקניית הדירה,היות שהיא קנתה אותה כשהם היו נשואים. לא בדיוק נשואים,הם היו בתהליכי גירושים אבל להארי לא היה אכפת לשלם על הדירה החדשה של ג'יני,דירה שכנראה לא יבקר בה אף פעם. זה גרם לג'יני רגשות אשם,זה גרם לה להבין שעדיין אכפת להארי ממנה,והוא עדיין אוהב אותה והיא הרסה את הכול.פשוט הרסה את הכול,היא הרסה את החיים שלה ושל הארי. ג'יני הביטה מהמרפסת של ביתה,מסתכלת על הנוף לים שהייתה נוהגת ללכת איתו עם הארי. המקום שבו הארי הציע לה נישואים,הו,היא זוכרת כל שנייה ושנייה. זה היה בילוי שלהם ושל הרמיוני ורון ביחד,ואז נשארו רק היא והארי. רון והרמיוני ידעו שהארי הולך להציע נישואים לג'יני,ולכן הם הלכו לזמן מה מהם,נתנו להם להיות לבד. ג'יני נכנסה לים והארי רדף אחריה,היא זוכרת גם את זה. עד היום היא יכולה לזכור את ריח הים שהיה לטבעת הנישואין שלהן כשהוא נתן לה אותה,אז בים. ג'יני עדיין ענדה את הטבעת הזאת,היא עדיין הייתה על ידה. טבעת כסופה עם אבן יפייפיה בצבע טורקיז עמוק,צבע שג'יני כל כך אהבה. "הטורקיז מסמל את הכנות שיש בינינו,ואת השלווה שאני מרגיש כשאני רואה אותך,יהיו לנו חיים נהדרים ביחד,אני מבטיח לך ג'יני."ג'יני זכרה את המשפט ההוא כשהארי נתן לה את הטבעת,והכי גרוע היה כשהיא אמרה לו שכן,שהיא בטוחה בכך. האמנם?היא טעתה,בגלל שזה לא מה שקרה. היא הייתה צריכה לסרב לו,או לדחות את החתונה ככל האפשר,או.. ג'יני לא ידעה מה עוד יכלה לעשות.

____

הארי התבונן בבית שפתאום היה חסר חיים,חסר חיים ללא ג'יני.הארי אהב את ג'יני,אבל ברגע זה הוא כל כך היה מבולבל. הוא לא ידע אם הוא יכול לסלוח לה,הוא לא ידע אם יש אפשרות שחייו ישתקמו בכלל מהגירושים. 'להתעסק במשהו אחר.כן,זה מה שאני צריך.להתעסק במשהו אחר.' הארי חשב לעצמו,הולך לרוקן את הפח. הפח נשפך וכל תכולתו נפלה על הרצפה. הארי נאנח וקילל חרישית,מה עוד יקרה ביום הנורא הזה? כשהארי הרים את הדברים חזרה לתוך שקית האשפה,הוא ראה משהו לבן מסתתר שם.הארי הרים את הנייר המלוכלך וראה את שקית הסוכר. שקית הסוכר שממנה התחילה כל הצרות,שקית הסוכר שגרמה להארי להבין שג'יני כבר לא אוהבת אותו. באמת?הרי הריבים התחילו לפני זה,הגירושים היו קורים גם בלי השקית. השקית הייתה מלוכלת,אך הארי החליט לא לזרוק אותה. הוא עדיין לא החליט לזרוק את כל מה שהיה לו עם ג'יני,את התקופה הנפלאה בחייו. יבוא יום והוא יכול לזרוק את השקית לפח,אך היום הוא לא יכול.

 

הארי הוציא את שרביט הקסמים מכיסו ואמר לחש מסויים. השקית נראתה כמו חדשה,אפילו מנופחת וסגורה,אך לא היה בה דבר אחד. לא היה בה סוכר. הארי הוציא את האוויר מהשקית,קיפל אותה ושם אותה בתור קופסא קטנה מעץ. אותה הקופסא שבה הארי וג'יני היו שמים את הטבעות שלהם כל לילה ולילה,לפני שהם היו הולכים לישון. הארי נגע במקום טבעת של ג'יני,"הו ג'יני...אילו רק היית יודעת כמה נכחותך חסרה לי.." מלמל הארי,סוגר את הקופסא עם השקית בתוכה. הארי הסתכל על הטבעת הנישואים שלו,מה הוא יעשה עם הטבעת שלו? הוא יזרוק אותה,כאילו זורק את מה שקרה עם ג'יני בתקופה האחרונה. ואם הם יחזרו,הוא יקנה לה טבעת אחרת שתסמל תקופה חדשה בחייהם. הם יחזרו,הארי היה בטוח בזה.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

זה כל כך מרגש! היו לי דמעות! · 17.07.2014 · פורסם על ידי :ג'יני וויזלי המהממת
וואו,זה הפאנפיק הכי מרגש שקראתי!!!!!! אבל מה יהיה עם הילדים שהיו אמורים להיות להם? הם בכל זאת יוולדו להארי עם אישה אחרת? או שהם יחזרו? ראש שלי מתפוצץ משאלות! תמשיכ!!!!!!!!!!!!

וואו! · 17.07.2014 · פורסם על ידי :Lady D
מדהים! תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!

תודה! · 17.07.2014 · פורסם על ידי :Lee Bo Na (כותב הפאנפיק)
תודה לשתיכן,ההמשך בקרוב.
הפאנפיק הוא בזמן לפני שג'יני נכנסה להריון אפילו.
הילדים שמופיעים באפילוג לא יהיו כאן,כאן תהיי מין גרסה חדשה לסיפור.
לא אגלה לך אם הם יחזרו בסוף או לא,עדי שיהיה מתח D:

עצוב · 21.10.2014 · פורסם על ידי :מג'יקל
עצוב!!!!!מדהים! מרגש!

וואו! היו לי דמעות בעיניים! · 24.09.2016 · פורסם על ידי :amalya

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007