האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

כשהשעון מראה חצות

סיפור חייהם ואהבתם של לילי וג'יימס, מהרגע בו התאהבו בשנתם השביעית בהוגוורטס.



כותב: somebody123
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3353
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: דרמה, רומנטיקה, מתח - שיפ: לילי וג'יימס - פורסם ב: 06.11.2014 - עודכן: 21.11.2014 המלץ! המלץ! ID : 5620
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק שישי

אהבות מריבות ושירותי בנות

 

"רוצה ללכת ל'בית התה של מדאם פודיפוט?' " שאלה שרה את ג'יימס בחיוך רחב, כשעיגולי סומק עוטפים את לחייה.

"ברור, למה לא?" אמר ג'יימס וחייך חיוך בחזרה, מרוחק, מנסה לתפוס את לילי אוונס במבטו.

"אתה בא?" שאלה שרה שכבר החלה ללכת כמה צעדים לכיוון בית התה הפופולרי בעוד ג'יימס עדיין הסתכל לכל עבר.

"כן, כן, פשוט ירחו- רמוס, אמר שהוא יחדה לי ליד פונדק שלושת המטאטאים..." הוא אמר, מנסה למשוך עוד קצת זמן בכניסה להוגסמיד, מקווה לראות את לילי.

"נו, אנחנו פה כבר המון זמן, אולי הוא פשוט שכח?" אמרה שרה. זיק של כסע נגלה על פניו של ג'יימס, הוא רצה להישאר שם ולחפש את לילי, אבל שרה לא הסכימה לו. 

"שרה, אני חבר נאמן" אמר ג'יימס באובר-דרמטיות שגרמה לשרה לצחקק.

"טוב, בוא כבר ליצן" היא אמרה בחיוך חמוד, ג'יימס חייך בחזרה, הדבר הכי נורא בשרה רוטמן הוא שהיא באמת הייתה חמודה, והוא בטוח הולך לפגוע בה - הרי כל המטרה במערכת היחסים הזאת (אם אפשר לקרוא לזה מערכת יחסים) היא שהוא ישיג את לילי.

"בסדר" הוא אמר, מחייך עוד פעם, והתחיל ללכת עם שרה לכיוון בית התה, בו כבר ממרחק, אפשר היה לראות שמפוצץ באנשים. 

"את בטוחה שיהיה לנו מקום כאן?" שאל ג'יימס למראה האנשים העומדים עם כוסות תה ביד ונשענים על הקירות, כיוון שמקומות ישיבה לא נותרו עוד. יום האהבה היה קרוב, והמון זוגות חדשים נוצרו בשבוע האחרון.

"אל תדאג, מדאם פודיפוט היא חברה טובה של ההורים שלי, היא בטוח תיתן לנו מקום" שרה אמרה ונכנסה למקום ללא חשש.

לאחר כמה שניות של פטפוטים עם בעלת המקום, הגיעה שרה עם חיוך רחב על פניה ושני תפריטים של המקום בידיה, "קסם השרה" היא אמרה בצחקוק.

"קסם השרה" ג'יימס חזר על דבריה, מגחך גם כן.

מדאם פודיפוט הגיעה במיוחד אליהם, וליוותה אותם אל שולחן שלאו דוקא היה ריק.

"נהניתם?" היא שאלה אחד מהזוגות שהיה נראה מתקרב לסיום.

"כן, ברור" ענתה הבחורה שחורת השיער שישבה שם.

"מעולה, אם תסלחו לי, אני צריכה את השולחן הזה בדחיפות, הוא שמור כבר שבוע ואני ברוב טפשותי שחכתי לציין זאת בפניכם" אמרה מדאם פודיפוט, מגרשת את הזוג בנימוס מלוקק.

"מ-מה?" אמרה הבחורה בעת שמדאם פודיפוט מרימה אותה מכיסאה ונותנת לה את מעילה.

"שיהיה לכם יום נהדר!" אמרה פודיפוט לאמר שהזוג המבולבל יצא מן המקום.

"טוב ויפה," היא אמרה "הנה שולחן זוגי מושלם לזוג המאושר" ג'יימס כיחכך בגרונו למשמע ההגזמות אבל שרה הסתכלה עליו במבט מתנצל.

"מדאם, לא, זאת למעשה רק הפגישה הראשונה שלנו" אמרה שרה.

"אה! אם כך זוהי פגישה חשובה מאין כמוהה, לא כך?" אמרה מדאם פודיפוט וטפחה על גבו של ג'יימס, לאחר כמה שניות של חיוך מלא גאווה, היא הלכה.

"סליחה, באמת, היא קצת מתרגשת מכך מיני דברים שקשורים אליי, מרגישה כאילו היא אמא שלי... עזוב, אם אפשר לסכם את כל העניין ביני לבינה במילה אחת - מביך." אמרה שרה בלחיים סמוקות.

"כן, כן, לא, כלומר, זה בסדר, אני מכיר את ההרגשה, אני מתכוון" גמגם ג'יימס.

"טוב, סליחה שאני עושה את זה איך שהגענו, אבל אני ממש חייבת ללכת לשירותים, תסלח לי?" אמרה שרה מחקה בשתי המילים האחרונות את קולה המתקתק של מדאם פודיפוט.

"לא, זה בסדר" אמר ג'יימס והחל לתופף על שולחן התה.

 

בשירותי הבנות בבית התה, כאשר שטפה שרה את ידיה, יצאה מתא השירותים השני, לילי אוונס בכבודה ובעצמה.

"היי" אמרה שרה בחביבות.

"היי" ענתה לילי.

שקט מביך נוצר בין השתיים לכמה שניות עד שלילי, לאחר הרבה התחבטויות עם עצמה, שאלה: "אז מה? את יוצאת עם ג'יימס פווטר עכשיו?"

"כן, למען האמת, הוא ממש פה, רק הלכתי לשירותים לרגע" אמרה שרה והנהנה.

"אה באמת?" שאלה לילי בפליאה.

"כן" ענתה שרה "היית מאמינה? לא חשבתי שהוא בכלל הסתכל עליי" היא צחקקה באושר. לילי הרגישה ספק כעס ספק קנאה בשרה לכן לא יכלה להתאפק ואמרה משפט שלאחר מכן די התחרטה עליו.

"אבל הוא בגריפינדור ואת בהפלפאף, את בטוחה שזה מתאים? אני חייבת להודות, כשאמרו לי, ישר חשבתי שזה כנראה לא ילך"

שרה הביטה על לילי במבט מופתע, לא מאמינה שדווקא לילי, ה-ילדה שמוכרות בתור מישהי תומכת ועוזרת, אומרת לה דבר כזה.

"טוב, את יכולה לחשוב מה שבא לך, אבל אני יכולה לומר לך שעד עכשיו הולך לנו מעולה. וחוץ מזה, ממתי השוני בבתים הפריע לך? את לא זוכרת שבשנה שעברה יצאת עם ג'ון, ששיך לבית רייבנקלו?" אמרה שרה, באותו טון שבה אמרה לילי את הדברים.

"טוב, רק הבעתי את דעתי" לילי אמרה, מסתייגת, כבר מרגישה חרטה על הדברים שאמרה אך עדיין לא מסוגלת לבקש סליחה עליהם.

"בסדר, זכותך" אמרהכ שרה ויצאה מהשירותים במהירות.

 

"היי, מה קרה?" שאל ג'יימס את שרה ברגע שראה כשחזרה מהשירותים ומבט ספק מהורהר ספק כועס על פניה.

"שום דבר לא קרה ג'יימס. השתנתי, אם אתה באמת רוצה לדעת" אמרה שרה ברוגז.

"טוב, סליחה," אמר ג'יימס והרים את ידיו בכניעה.

"לא, סליחה, זה פשוט... בשירותים מישהי אמרה לי שנראה לה שזה לא ילך בנינו. ואני לא מסוג הבנות האלה שקושרות את עצמן לבן הזוג שלהן כבר בדייט הראשון - ממש לא, אבל זה סתם עצבן אותי, כאילו, מה היא כבר יודעת?" אמרה שרה במהירות.

"מי?" שאל ג'יימס.

"לילי אוונס, היא בגריפינדור, אתה בטח מכיר" אמרה שרה. ועוד איך מכיר חשב לעצמו ג'יימס, אבל בו בזמן הבין שרעיונו של סיריוס עובד! לילי כבר מתחילה לקנא!

"כן, אני מכיר" הוא אמר.

כמה דקות לאחר מכן, הגיעה מדאם פודיפוט והביאה לשניים שתי כוסות תה חמות. ומאז, למשך כל הפגישה, דיברו ג'יימס ושרה ללא הפסקה, צחקו ודיברו. כל מי שראה את הפגישה הזאת יכול היה לומר שהיא מוצלחת. ואפילו מאוד. גם לילי אוונס שישבה כמה שולחנות ליד עם חברתה סופי. (רק לאלה שתוהים, הכוונה ליציאה ידידותית בלבד, סתם בשביל לשתות משהו איפשהו)

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מהמם · 18.11.2014 · פורסם על ידי :יובל תולעת הספרים
את חייבת להמשיך

יפה מאוד! · 18.11.2014 · פורסם על ידי :נוגה רן
זה ממש מעניין, אבל רק שאלה אחת...
למה לילי הייתה עם חברה טובה שלה אצל מדאם פודיפוט?
זה יכול לגרום לתלמידים אחרים לתהות על הנטיות המיניות שלה, לא?
-מביך-
אבל חוץ מזה, הפרק היה מושלם. תמשיכי (:

:) · 18.11.2014 · פורסם על ידי :somebody123 (כותב הפאנפיק)
חחח, צודקת, הכוונה הייתה שהיא פשוט יצאה לבלות עם חברה במקום - זה הכל. אני אכתוב הערה בסוגריים.
ותודה:)

יש המשך!!! · 18.11.2014 · פורסם על ידי :doctor who365
יפה מאוד! תמשיכי מהר בבקשה!

מהמם! · 20.11.2014 · פורסם על ידי :noam pinkis
תמשיכי ומהר! נרשמתי לעידכונים!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007