האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
HPortal מאחל חג עצמאות שמח!
מממנים


כשהשעון מראה חצות

סיפור חייהם ואהבתם של לילי וג'יימס, מהרגע בו התאהבו בשנתם השביעית בהוגוורטס.



כותב: somebody123
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 3388
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: דרמה, רומנטיקה, מתח - שיפ: לילי וג'יימס - פורסם ב: 06.11.2014 - עודכן: 21.11.2014 המלץ! המלץ! ID : 5620
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק שביעי


"אררררגגגג" נהמה לילי בחדר הבנות.

"נו, די ליל'ס, מה היא כבר עשתה לך?" שאלה סופי, מסתכלת על חברתה בחשדנות גלויה, מהרהרת האם יש קשר בין הזעם של לילי על שרה רוטמן לבין העובדה שהיא יוצאת עכשיו עם ג'יימס פוטר.

"לא יודעת! העובדה שהיא קיימת מעצבנת אותי!" אמרה לילי, רוקעת את רגליה ברצפה בעצבנות ילדותית.

"טוב... רוצה שנלך לארוחת הערב? אני גוועת" אמרה סופי, מסתכלת בפנים מתחננות לחברתה שרק הביטה בה במבט זועם. "יודעת מה? אני לא יודעת למה אני בכלל טורחת לשאול! הרי שרה רוטמן תהיה שם, נכון? וזה יהיה פשוט נורא כי את לא יכולה לעמוד לידה יותר משתי שניות בלי להתעצבן! - בעצם, את לא יכולה לעמוד ליד אף אחד שתי שניות מבלי להתעצבן - אז תפסיקי להיות כזאת ילדותית, ולא משנה מה היא עשתה לך, תראי לה שלא אכפת לך, זה תמיד עובד, בסדר? אוף! עכשיו הכעסת גם אותי!" לילי הביטה בחברתה המתנשפת תודות לדיבור המהיר חסר הנשימה, המומה מהנאום שכרגע צעקה ואמרה:" את יודעת מה? את צודקת. בואי נלך לאכול, גם אני גוועת..." 

"זאת הגישה!" אמרה סופי ושתיהן החלו ללכת לכיוון אולם הסעודות הגדול, עם בטן מקרקרת אחת עבור כל אחת מהן.

***

"נו, אז איך היה הדייט?" שאל סיריוס את ג'יימס, ברגע שחזרו מהוגסמיד.

"מה, נהיית רכלנית סיריוס?" שאל ג'יימס את חברו שהסתכל עליו בפנים חמורות סבר.

"אם אתה באמת רוצה לדעת, היום בהוגסמיד נתקעתי עם סופי בשלושת המטאטאים. שנינו. לבד. אתה בטח כבר יכול לדמיין לך את הסיטואציה," אמר סיריוס בבעתה, מעורר את חשדותיו של ג'יימס לגבי זה שמה הוא אולי מחבב את הבחורה.

"האמת שקצת קשה לי אבל, נו?" אמר ג'יימס.

"אז היא מתחילה לחפור לי על מצב הזוגות בשכבה שלנו, מדברת על קטלין ודן, נורטון ודריה, אגב, אתה יודע שג'סטין וסרינה נפרד-" סיריוס התחיל לומר, אך ג'יימס קטע אותו.

"כן, כן, אני יודע. אלוהים סיריוס! אני לא עד כדי כך לא מעודכן!" אמר ג'יימס, מאיץ בחברו להמשיך.

"כן..." אמר סיריוס, רוגז על חברו שקטע אותו, "ואז אנחנו מגיעים אליכם, אליך ואל שרה, והיא מתחילה לומר לי כמה אתם זוג חמוד וכמה היא רוצה לדעת את הפרטים על הדייט שלכם - אגב, אם כבר מדברים על רכלניות, הנה האישה שלך! - ואני אומר לה שאני לא בטוח לגבי מידת החמידות שלכם ביחד. ואז, תקשיב טוב! היא אומרת לי שהיר כרגע הייתה עם לילי בבית התה של מדאם פודיפוט ושלילי חזרה מאוד נרגזת מהשירותים, כן כן, תראה מה דוד סיריוס גילה בשבילך..." 

"כן, אני יודע, היה להן איזה ריב בשירותים, שרה סיפרה לי..." אמר ג'יימס.

"היי!" נשמעה צעקה בחדר הבנים ורמוס הופיע, עם חיוך גדול על פניו.

"מה קרה?" שאל ג'יימס.

"אם אתה באמת רוצה לדעת, אז סרינה וג'סטין בדיוק נפרדו!" אמר רמוס, עם אותו חיוך ואף גדול יותר.

"חכה עם זה קצת, אל תציע לה ישר, תן לה להירגע מהפרידה" אמר סיריוס. מאז השנה החמישית רמוס היה מעוניין בסרינה, בחורה שלדעת סיריוס לא הייתה ברמה שלו בכלל, אבל בכל פרידה שלה היא השיגה חבר חדש לפני שרמוס הספיק לשאול אותה אם היא רוצה לצאת לאנשהו.

"אני יודע, אבל הנה החלק הטוב! היא זאת שהציעה לי לצאת איתה! אתם מבינים?" אמר רמוס בהתרגשות.

"מה?" שאל ג'יימס, מופתע.

"אוי לא רמוס, זה לא סימן טוב..." אמר סיריוס.

"למה אתה אף פעם לא יכול לפרגן לי קצת? אז רמוס השיג חברה לפני סיריוס, תתמודד!" אמר רמוס בכעס.

"אתה יכול להקשיב לי במקום להתעצבן עליי לרגע? אני חושב שאתה בעצם דייט השכחה שלה" אמר סיריוס, רציני יותר מאי פעם.

"דייט השכחה? מה זה לעזאזל?" שאל ג'יימס. גם הוא לא הבין מה משמעות המילים הללו.

"אחרי שבחור ובחורה נפרדים, הרבה פעמים הם יוצאים לדייט עם מישהו, ממש כמה שעות אחרי הפרידה, רק כדי להשכיח מה את בן הזוג" אמר סיריוס, מסביר לשניים אתת דעתו. "זה דומה למה שג'יימס עושה, רק שהוא עושה את זה כדי להשיג בחורה. בשני המקרים יוצאים לפגישות סרק" 

"אלוהים! אתה עד כדי כך מקנא שאתה ממציא ביטוי כמו דייט שחכ- אררררגגגג!" אמר רמוס בזעם. ג'יימס לעומת זאת, הרגיש זיק של רגשות אשם כלפי שרה על שבסופו של דבר חלק מטענו לפחות, הייתה נכונה, הוא באמת יצא לפגישות סרק עם שרה.

"ירחוני, תסתכל על העובדות!" אמר סיריוס.

"ואולי, אולי היא זאת שנפרדה ממנו, רק כדי לצאת איתי? חשבת על זה?" אמר רמוס.

"מרלין" אמר סיריוס, מוכנע על ידי חברו, "לא רוצה להקשיב? בסדר. אבל אל תבוא אליי בטענות אחר כך."

"טוב, אז היה ממש נחמד עם שרה" אמר ג'יימס, בלי קשר לכלום, רק מנסה להעביר נושא מהנושא שהיו בו עכשיו. סיריוס שיתף פעולה.

"כן? יופי..." אמר סיריוס.

"יופי" אמר רמוס קצרות.

שתיקה מביכה השתררה בין השלושה.

"טוב, אני רעב, אתם באים לאכול?" פיטר נכנס לחדר, קורא לשלושה לארוחת הערב.

"כן, גם אני" אמר ג'יימס ויצא אחרי פיטר, מאוריו משתרכים סיריוס ורמוס, מסתכלים במבטים עוינים אחד על השני.

 

 

 

סליחה על הפרק הצולע, אני לא במיטבי... 

 

הפרק הקודם
תגובות

אהבתי · 21.11.2014 · פורסם על ידי :יובל תולעת הספרים
תמשיכי

לא במיטבך? · 21.11.2014 · פורסם על ידי :נוגה רן
זה פרק מעולה!
המשך!

מסכימה עם זאת שמעליי · 22.11.2014 · פורסם על ידי :doctor who365
XD XD XD XD

מיד · 22.07.2015 · פורסם על ידי :סיר ניקולס
דחוף להמשיך

בבקשה תמשיכי!!! · 02.08.2015 · פורסם על ידי :doctor who365
עבר מלא זמן! וזה פאנפיק יפה! בבקשה?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007